2025-04-10, 20:28
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jag räknar inte hem något utan njuter enbart av gårdagen. Tror Real kan enkelt vinna med 4-5 bollar nästa vecka.
Skulle Arsenal dock gå vidare så ska dom fan inte åka ut mot PSG.. 🙃
Klart du ska njuta! Men hade varit så jäkla Arsenal också att även ryka mot Villa
JontePSG det blir jobbigt för dig att hålla på laget
Citera
2025-04-10, 20:31
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Tackar!

Känner på mig att det mycket väl kan bli Arsenal - Barca i finalen, vilket gör mig lite kluven som supporter för båda. Måste säga att jag ändå helt klart kommer hejja på Arsenal om det skulle hända, men tror Barca vinner isåfall. Hade varit mycket roligare om Arsenal kunde vinna CL för första gången.

Men men, ett steg i taget. Jävlar vilket självförtroende spelarna kommer ha om man slår ut Real dock.
Jag vill se Arsenal-Barca i finalen så du får lida

Det är inte över men fan vad det gick eran väg. Ett snabbt 1-0 i Spanien hade ändå varit kul!
Citera
2025-04-10, 20:53
Medlem
Jag tycker i rimlighetens namn att ett lag som Frankfurt borde kunna spela ut Tottenham både hemma och borta men jag har sett många Spurs-supporters som anser att Tottenham ”bör” slå Frankfurt hemma. Jag tycker det verkar psykotiskt men jag kanske har helt fel.:
Citera
2025-04-10, 22:46
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Klart du ska njuta! Men hade varit så jäkla Arsenal också att även ryka mot Villa
JontePSG det blir jobbigt för dig att hålla på laget

Haha det hade faktiskt inte förvånat alls, Emery är ju trots allt grym på europaturneringar..😁

Tror du missförstått vad PSG står för min vän
"Polysomnografi(PSG) övervakar dina sömnstadier och cykler"
🙃
Citera
2025-04-11, 00:39
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Haha det hade faktiskt inte förvånat alls, Emery är ju trots allt grym på europaturneringar..😁

Tror du missförstått vad PSG står för min vän
"Polysomnografi(PSG) övervakar dina sömnstadier och cykler"
🙃
Helt ärligt så tror jag alla blev chockade. Jag såg det ändå. Och här måste du börja bli kaxigare! Det är okej!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in