2025-04-09, 02:09
Medlem
jontepsgs avatar
https://www.reddit.com/r/Gunners/s/vWz4RLLlEh

Declan Carlos.
Citera
2025-04-09, 02:24
Medlem
Waldorfnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Japp, Payets frispark mot Crystal Palace r den perfekta frisparken. Ingen ngonsin kommer vara nra den perfektionaliteten
https://youtu.be/g_kebXl_ei8?si=jSm_zBarH18xbIRM
Okej, det dr r helt sjukt. Ser ut som att han styr bollen som p FIFA typ.
Citera
2025-04-09, 02:27
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waldorfnisse
Okej, det dr r helt sjukt. Ser ut som att han styr bollen som p FIFA typ.

Japp. Den r fan helt galen.
Citera
2025-04-09, 04:57
Medlem
Ljlig livs p rice
Citera
2025-04-09, 08:42
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Sant, Bellingham var totalt osynlig idag.

Med 3-0 skulle jag nd ge lite mer n 60/40 chans, men samtidigt, r det ngot lag som kan vnda ett snt resultat i CL s r det ju Real Madrid.

Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Det r antingen Aston Villa eller PSG.
Sger bara grattis till er och hoppas ni nu vinner hela skiten! G inte och vara s njda fr att ni slr bsta laget! Ta en titel nu ocks!
Citera
2025-04-09, 09:33
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Sger bara grattis till er och hoppas ni nu vinner hela skiten! G inte och vara s njda fr att ni slr bsta laget! Ta en titel nu ocks!

Jag rknar inte hem ngot utan njuter enbart av grdagen. Tror Real kan enkelt vinna med 4-5 bollar nsta vecka.
Skulle Arsenal dock g vidare s ska dom fan inte ka ut mot PSG.. 🙃
Citera
2025-04-09, 12:36
Medlem
Declan frispark sg inte bara ut som Payet, men den dr Ronaldinho frisparken mot Zaragoza

Tnkte p det direkt kommer alltid minnas den Dinho frisparken har fr mig att den visades i ngon intro till Fifa? eller ngot.
Senast redigerad av Grubblar 2025-04-09 kl. 12:40.
Citera
2025-04-09, 13:03
Medlem
Bsta matchen ngonsin p emirates.

Declan - vrldens bsta mittfltare 2025? Kan rligt inte komma p vem som skulle ranka hgre. Vi fick han fr reapris. Mste vara en av de 5 bsta individuella insatserna i champions leagues historia. Myles - helt otroligt att en 18ring kan vara s sjlvsker som han r. Mste f se honom p mittfltet inom snar framtid, ett mittflt med Rice och Skelly hade varit en mardrm att spela mot.

Vinicius mste vara den mest verskattade spelaren som finns? Han r ju helt vrdels, eller r jag bara negativ? Hur fan kunde han ens va i nrheten av att vinna ballon d'or? Deras anfallare sg totalt ointresserade ut av att ens frska ta bollen frn arsenal i uppspelsfasen, ser det alltid ut s i real? Det var komiskt att se hur han lyckades sl varenda passning rakt p arsenalspelare.

Dags att slja Odegaard. Han skapar absolut ingenting. Wirtz p 10an nsta ssong och arsenal vinner trippeln.
Citera
2025-04-09, 18:28
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12

Tackar!

Knner p mig att det mycket vl kan bli Arsenal - Barca i finalen, vilket gr mig lite kluven som supporter fr bda. Mste sga att jag nd helt klart kommer hejja p Arsenal om det skulle hnda, men tror Barca vinner isfall. Hade varit mycket roligare om Arsenal kunde vinna CL fr frsta gngen.

Men men, ett steg i taget. Jvlar vilket sjlvfrtroende spelarna kommer ha om man slr ut Real dock.
Citera
2025-04-09, 19:52
Medlem
Drickbacks avatar
PSG: Donnarumma; Hakimi, Beraldo, Pacho, Mendes; Neves, Vitinha, Ruiz; Doue, Dembele, Kvaratskhelia.

Avb: Safonov, Tenas, Kimpembe, G. Ramos, Lee, Hernandez, Mayulu, Barcola, Zaire-Emery, Mbaye.

Aston Villa: Martinez; Cash, Konsa, Pau, Digne; Kamara, Tielemans, McGinn, Ramsey; Rogers, Rashford.

Avb: Olsen, Proctor, Mings, Disasi, Maatsen, Bogarde, Onana, Barkley, Asensio, Watkins.

Barcelona: Szczęsny, Cubars, Balde, I. Martinez, Pedri, ⁠Lewandowski, Raphinha, Fermn, Lamine Yamal, F. De Jong, Kounde

Avb: Araujo, Gavi, Ferran, Ansu Fati, Iaki Pea, Pablo Torre, Christensen, Pau Vctor, Eric Garcia, Kochen, Hctor Fort, Gerard Martn

Dortmund: Kobel; Ryerson, Anton, Emre Can, Bensebaini; Nmecha, Chukwuemeka; Gittens, Brandt, Adeyemi; Guirassy.

Avb: Meyer, Lotka, Couto, zcan, Reyna, Beier, Duranville, Svensson, Sle, Wtjen y Kabar.
Senast redigerad av Drickback 2025-04-09 kl. 20:07.
Citera
2025-04-09, 20:04
Medlem
Varfr sitter de s nra varandra i studion?? 😮

Jag gillade nr det var avstnd.
Citera
2025-04-09, 20:19
Medlem
Tror ni yamal nr upp till Messis och R7 niv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in