Citat:
Ursprungligen postat av
Kirev
Haha du ser det som en tävling -” alla i tråden själva får avgöra vem av två som bara är en jävla pajas” -och nu är du rädd att du ser ut som en pajas här…..Skadan är redan skedd, sedan ett bra tag nu.
Nä, jag tar tillbaka mitt ”Haha”, det var inte snällt av mig, efter man läst dina inlägg här inser man att du är en skadad själ sedan barnsben, och det är sorgligt, hoppas du får rätsida med dig. Lycka till
Vilken impotent, meningslös och fullständigt värdelös tro du har, grabben! En tro som får dig att stå och bjäbba som en liten tax bakom ett staket. Men så fort någon öppnar grinden så springer du ylande iväg med svansen mellan benen. Pinsamt!
Det är redan konstaterat att alla påståenden som du svängt dig med, visat sig helt sakna stöd i Bibeln. Och precis som den lilla taxen, så gömmer du dig så fort man ber dig visa
en enda vers som faktiskt backar upp vad du påstår.
Och en sak till då kanske! När du nu, för åttonde gången, avslutar med
"lycka till" som om det vore ett mic-drop-moment. Då är det nog dags att inse att för ett mic-drop så krävs lite mer än bara småbarnsgnäll!
För när man avslutar varje inlägg med
"lycka till" utan att i sak ha presenterat något alls, så framstår man mest som en arg femåring, som för åttonde gången packat sin ryggsäck och ropar
"jag kommer aldrig tillbaka!" för att två timmar senare komma hem igen för att man är kissnödig och hungrig.
Så lått oss nu en sista gång öppna grinden och se om vi får höra höra den lilla ylande taxen ännu en gång bjäbba iväg över gräsmattan och gömma sig?
Först hävdade du att Abraham var vetenskapsman och att Bibeln var full av astronomi? I vilka verser framgår det?
Och sedan hävdade du att det plötsligt var "symbolik", "tidsåldrar" och "stjärntecken". Vilka verser syftar du på här?
Och nu säger du att du egentligen bara menade att han "hade en skapelsesyn" och "var motståndare till panteon" och därför var "vetenskaplig" i någon slags prästerlig bemärkelse? Samma här. Visa vart i bibeln man kan läsa det..
Så varsågod! Grinden är öppen! Visa nu att du kan något, eller bevisa för alla ännu en gång att du bara är en liten bjäbbig tax med för mycket fantasi och för lite bibeltexter.