Citat:
Ursprungligen postat av
Kirev
Haha, titta vem som kommer här och snickrar ihop falsarier, och du är precis lika dålig på det som du är i sann Bibel kunskap, att du inte förstår att du faktiskt ger mina inlägg rätt i att jag håller en rak och sann linje. Din uselhet är faktiskt större än vad jag kunde ana. Det blir +30 år till för sig i skolbänken. Lycka till !
Visst! Då har du ju knappast något emot heller att vi påminner alla i tråden igen hur ”rätt” du har och hur fel jag har.
Först hävdade du att Abraham var vetenskapsman och att Bibeln var full av astronomi? Det debunkade vi snabbt genom att läsa texterna i bibeln.
Så när det sedan inte höll, så blev det plötsligt "symbolik", "tidsåldrar" och "stjärntecken". Och återigen så öppnade vi biblen för att kolla dina påståenden, och så var det ett magplask för dig.
Och nu säger du att du egentligen bara menade att han "hade en skapelsesyn" och "var motståndare till panteon" och därför var "vetenskaplig" i någon slags prästerlig bemärkelse?
Du har därtill inte lämnat en endaste liten bibel referens i något av dina inlägg, medan jag kunnat backa upp vartenda av mina med det.
Så då tänker jag att du då såklart inte heller har något emot att alla i tråden själva får avgöra vem av två som bara är en jävla pajas som flipp-floppar mellan sina egna påståenden och som inte heller klarar av att backa upp dem.