• 1
  • 2
2025-04-05, 16:51
Medlem
some-timess avatar
TS, är du intresserad av en kvinna för att ligga med el skaffa barn?
Citera
2025-04-05, 20:20
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
För att återupprepa mitt inlägg
" Ursprungligen postat av beaver_se
Ja kanske Gen-Z.

Smarta kvinnor gillar de som har kunskaper fysiskt, typ en kille som kan laga bilen vs en som med plastkort betalar verkstaden.
När internet går ner så står plastkortskillen förlamad, medans killen med fysiska kunskaper lagar bilen...

Eller när plastkortskillen blir av med jobbet, då kan han ingenting .
Killen med fysiska kunskaper kan fortfarande hjälpa kvinnan utan kort...

Glad att jag gift mig med en bra kvinna utan inblandning av internet.

Att hitta en bra partner, det gör man oftast genom att mötas i det normala livet och sakta lära känna varandra. att på internet ha krav på rik snygg, blir inte bra. Likaså när man träffar nån på krogen, både hon och han spelar roller och efter några veckor när de släpper sina masker går det i kras...
Så träffar man en bra partner i det verkliga livet under normala förhållanden, då håller de länge."

Du tillför inte tråden något av värde med en torftig oneliner.
läs om inlägget och kommentera det jag skrev.

Det låter fortfarande som att du är bitter och avundsjuk på folk som har pengar. De har pengar/plastkort för att deras färdigheter värderas högt. Nu tjänar man väl inte dåligt på att vara bilmek eller annan hantverkare, men heller inte någon höjdarlön precis.
Citera
2025-04-05, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Två tjejer var ointressade på nätet. Senare lärde vi känna varann irl och då blev de intresserade.

På Tinder har jag svept på flera i min stad, vi matchade inte så de tyckte att jag var ful.
Kanske blivit samma där, att de blivit intresserade sen om vi lärt känna varann irl.

Jag var intresserad av en tjej jag pratade med på nätet i flera år. Hon visste att jag var intresserad. När hon såg bild på en bekant och hennes kille så skrev hon att han var en snygging.
Nåt sånt skrev hon inte till mig, så jag var för ful.

Men känns det ändå inte bra om de man tycker är snygga också tycker att du är snygg? Även om hon valde mig i slutändan, så går man där med vetskapen att hon inte tyckte jag var tillräckligt snygg på Tinder, och att hon tycker att andra män är snyggare.
Jag fattar exakt vad du menar, det är riktigt irriterande när en tjej är ointresserad på dejt app men sedan blir helt kär i en när man ses, har hänt många ggr. Problemet tror jag är att tjejer är så jävla blåsta i huvet. Många killar beter sig som tjejer och tar bilder från olika vinklar osv. Man får mycket matchningar när man har en Nice sommarbild med vänner runt om istället för en arg selfie i toan. Många tjejer skriver också vart dom bör och vad dom jobbar med osv, tycker det är skämmigt som fan att skriva ut sånt, liksom att sälja ut sig på ett sätt. Själv är jag väldigt framgångsrik, har många miljoner på kontot, stor lägenhet på exklusive adress, behöver egentligen aldrig mer jobba, osv. Men det är självklart inte något jag skulle skriva ut. Vill heller inte ta överdrivet bra bilder när man sitter i Ferrari liksom det är SKÄMMIGT! Man vill ju inte ha en en hora. Sen kanske man kan tänka, jaha hur ska tjejerna veta vem du är då... Ja jag vet inte, men man måste stå för sina egna principer, att sälja ut sig som en hora är skämmigt och ingen framgångsrik person som inte är extremt desperat skulle någonsin göra detta

Slutsats:

Nätdejting är över, bara efterblivna tjejer, man får träffa irl
Citera
2025-04-05, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Kvinnor bryr sig bara om utseendet på ditt kreditkort.

Sådär säger socialt inkompetenta män. För den tanken tröstar mer än tanken att man kanske inte är vidare bra på att konversera.
Citera
2025-04-05, 21:50
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Det låter fortfarande som att du är bitter och avundsjuk på folk som har pengar. De har pengar/plastkort för att deras färdigheter värderas högt. Nu tjänar man väl inte dåligt på att vara bilmek eller annan hantverkare, men heller inte någon höjdarlön precis.
Är du kvar där än?
Jo många mindre bilverkstäder har det tufft, en del stänger ner och startar upp i tex spanien.
Men nu handlade inte tråden om "vad du anser om skribenter och deras ekonomi eller personliga mående"
skapa en tråd för det istället eller håll dig till ämnet i tråden

OnTopic
Smarta kvinnor förstår värdet hos män som kan göra något fysiskt för att hjälpa dem även i tider då plastkortet inte fungerar, för de män med plastkort står oftast handlingsförlamade... Vad i det förstår du inte. Sen kan du glömma att försöka styra över ämnet med att prata om mig personligen. Håll dig till ämnet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in