Citat:
Det har jag aldrig påstått.
Jag tycker snarare att personer som dig är ett större hot, dvs personer som inte tänker själv utan bara kopierar sin kultledares åsikter.
Trump kan faktiskt krascha hela världsekonomin så visst är han farligare än random kriminell.
Mycket begåvat att skriva så utan att ha kollat vilka åsikter jag har i andra trådar, men du gillar väl att gå efter förutfattade åsikter om andra eftersom du inte kan tänka själv.
Finns bara en väpnad konflikt i europa just nu och den är i Ukraina men om jag kritiserar den ryska invasionen tycker du bara att jag är fixerad vid ryssland...
Sverige deltog i USAs insatser i Afghanistan, Libyen och Mali och vi stödjer Ukrainas motstånd mot en mordisk tyrann så jag tycker att Sverige gjort en hel del med tanke på hur litet vårt land är i jämförelse.
Jag tycker snarare att personer som dig är ett större hot, dvs personer som inte tänker själv utan bara kopierar sin kultledares åsikter.
Trump kan faktiskt krascha hela världsekonomin så visst är han farligare än random kriminell.
Mycket begåvat att skriva så utan att ha kollat vilka åsikter jag har i andra trådar, men du gillar väl att gå efter förutfattade åsikter om andra eftersom du inte kan tänka själv.
Finns bara en väpnad konflikt i europa just nu och den är i Ukraina men om jag kritiserar den ryska invasionen tycker du bara att jag är fixerad vid ryssland...
Sverige deltog i USAs insatser i Afghanistan, Libyen och Mali och vi stödjer Ukrainas motstånd mot en mordisk tyrann så jag tycker att Sverige gjort en hel del med tanke på hur litet vårt land är i jämförelse.
Och jag tycker såna som dig är det största hotet när man ser Trumps tullar som det största problemet och inte att man inte kan gå ut kvällstid i delar av Sverige utan att riskera utsättas för brott. Sverige och Europa har absolut inte gjort mycket förutom att förlita sig och levt på USA:s beskydd i decennier. Men det är slut på det nu. USA har finansierat allt detta inklusive krig genom att öka statsskulden varje år och ha dollarn som världsvaluta. Tycker du 40 triljoner dollar i skuld låter sunt och kan Trumps tullar och effektiviseringar göra något åt detta ?
Roligt också att du bara ser Trump och hans tullar samt Ryssland som världens enda hot och att alla andra länder inklusive Sverige inte alls har några inhemska problem sen innan Trump kom till makten. Du lever verkligen i en bubbla där du bara ser Trump och Putin som de största problemen. Och Sveriges lilla insatser med 100 soldater är en piss i havet jämfört med vad andra fått lägga ut.