Citat:
Ursprungligen postat av
Hemmet300
Varför handlar du inte på Ikea för? Är du en idiot? Woke skiten i reklambladen kommer från vidriga bögar i reklamföretagen som som försöker förgifta markanden när när ingvar kamprad var död.
Reklamare är gift och bidrar till gift i samhället. Men Ikea är Svenskt. Ett av våra största av vår typ tusen andra. Jag gillar att man man får bra möbler för billig peng som Svensk. Inga blattar ska handla där. Återigen woke-reklamare som ger IKea dåligt rykte genom att ha apor på reklamen. Inga vill turista till Ikea om dom ser niggers och araber i reklamkatalogen. Men det fattar inte dessa onda woke-ideologer. PK, och onda folkförrädare. Som pluggat på frankfurtskolan. Hjärntvättade bögar är reklamare. Ikea är Mannen.
Tja, man kan väl säga att reklamen från IKEA fungerat på mig då, fast omvänt. Minns fortfarande bara några dagar efter Ikea-negern knivmördat en kvinna och hennes vuxne son, då fick man deras reklam rätt i ansiktet.
Som sagt, jag bojkottar inte USA riktigt på samma sätt, blir bara knöligt att sluta med Microsoft, men kanske gör det när stödet för Win10 upphör? Google har jag slutat med av den orsak att de stryper stödet för ad-blockers, ingen direkt bojkott utan mer att jag valt andra webbläsare i stället. Bojkottar inte att köpa delar till min motorcykel eller min entusiastbil heller, men skulle inte köpa en ny amerikansk bil, det skulle jag inte heller gjort före bojkotten heller , fast det är en annan sak.
Halal skulle jag aldrig köpa, utom möjligen kyckling då., svårt att undvika då i princip alla är hala utom svenska gårdskycklingar och de är för dyra, är heller ingen storkonsument av kyckling, ägg får jag från grannen. Och nej, jag äter inte kebab heller om jag inte gjort den själv, dvs. hyvlat, marinerat och stekt köttet.
Man har alltid ett val var man skall lägga sina pengar, även om man inte konsekvent bojkottar.
Ryssland skulle jag väl inte köpa något från varken förr eller nu. Jo förresten, jag har haft rysslandsfonder som jag sålde illa kvickt när jag insåg att putin var på krigsstigen, och tur var väl det!