• 1
  • 2
2025-03-31, 22:18
Medlem
rex144s avatar
I filmer ser man ofta män och aldrig kvinnor som sitter på toa och har en massa tidningar där som de läser medan de bajsar.
Jag själv skulle aldrig göra det mysigt för mig på toaletten eftersom jag vill spendera där så kort tid som möjligt.
Hur kan man sitta där och njuta av bajslukten och får inte ont och kramp i benen av att sitta där så länge?

Så min fråga är läser ni tidningar medan ni väntar på att tömma tarmen?
Citera
2025-04-01, 10:12
Medlem
Man njuter inte av sin egen bajslukt men man besväras inte heller av den.
Citera
2025-04-01, 10:16
Medlem
Tjejer läser inte tidningar, men nu när alla gått över till mobiler så sitter både tjejer och killar där i evigheter på sin toastol.
Citera
2025-04-01, 10:18
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
I filmer ser man ofta män och aldrig kvinnor som sitter på toa och har en massa tidningar där som de läser medan de bajsar.
Jag själv skulle aldrig göra det mysigt för mig på toaletten eftersom jag vill spendera där så kort tid som möjligt.
Hur kan man sitta där och njuta av bajslukten och får inte ont och kramp i benen av att sitta där så länge?

Så min fråga är läser ni tidningar medan ni väntar på att tömma tarmen?
Jag läser tidningar medans jag tömmer tarmen.
Citera
2025-04-01, 12:22
Medlem
Banzai-Perkeles avatar
Har man aldrig vilskitit så har man inte levt.
Citera
2025-04-01, 12:26
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Jag läser på toaletten. Ibland en tidning, ibland på mobilen. Gör inte alla rimliga människor det?
Citera
2025-04-01, 12:28
Medlem
Jag spela schack på skithuset.
Citera
2025-04-01, 13:06
Medlem
rex144s avatar
Då borde ni uppsöka läkare eller köpa speciell pulver som man löser i ett glas vatten för att få mjukare bajskorvar. Problemet är kanske packat bajs som liknar mindre tennisbollar? Känns det som att föda barn?

Nar jag går på toa då trycker ut min bajskorv direkt när jag satt mig eller kanske inom 20-30 sekunder.
De enda gångerna jag sitter en längre tid är om jag har lös avföring som kommer i omgångar.
Men jag har inte en tanke på att sitta där och läsa något.

Jag brukar lägga in toapapper i toastolen för att slippa att vatten skvätter i mitt anus, vilket jag tycker är äckligt och kan även vara frätande eftersom man använder kemikalier där.
Senast redigerad av rex144 2025-04-01 kl. 13:10.
Citera
2025-04-01, 13:22
Medlem
Jag brukar läsa reklam medan jag skiter. Först sorteras den efter kanske intressant och inte. Sedan tittar jag i den intressanta om där finns något jag ska köpa och ev var jag ska handla mat. Likaså facktidning, kataloger och samhällsinformation brukar hamna på toa för genomgång. När jag hade katt brukade den följa med in och bli klappad. Eller så brukade den lägga sig på mattan och vilade. Man har alltid något att göra under sittstunden och inte tråkigt när man skiter. Bajset lämnar ju rumpan och hamnar i vattnet så det luktar normalt inte.
Citera
2025-04-01, 15:58
Medlem
Män som gillar låta avföringen kallna i röven. Alltså smygbögar
Citera
2025-04-01, 16:09
Medlem
flashbackdasens avatar
Jag brukar läsa böcker. Kan bli att man läser exempelvis någon bok av Dostojevskij eller liknande under ett toabesök.
Citera
2025-04-01, 16:44
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Män som gillar låta avföringen kallna i röven. Alltså smygbögar

Inte bara kallna men också styvna... då känner de sig uppfyllda, som att gå runt med en dildo i röven.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in