Citat:
Ursprungligen postat av
DrOutlaw
Men din efterblivna jävel, du förstår ju inte ens vad du länkar. Ja, protein innehåller 4 kcal/gram, och? Fattar du inte att du pratar om dom mest grundläggande sakerna som finns inom näringslära?
Eftersom du är så jävla efterbliven så tror väl du att Usain Bolt sitter och käkar pastatallrikar innan han ska springa final i OS, det ger ju omedelbar energi enligt dig.
Saker du inte förstår:
Absolut grundläggande fysiologi
Absolut grundläggande kemi
Näringslära och hur maten bryts ner och hur energin används
Vad protein är för något
Hur energiprocessen i kroppen går till
Du länkar till sympatiska nervsystemet på wikipedia, du vet inte ens vad sympatiska nervsystemet är/har för funktion
och tusen andra saker eftersom din efterblivna kretinhjärna inte kan ta in och processa enkel information. Ännu mer komiskt att du påstår att du bänkar 200 kg, om jag hade sagt 300 kg så hade du också sagt att du bänkar mer än 300 kg, så patetisk och genomskinlig är du.

Haft andra saker för mig och kommer in här. Och ser att du fortfarande skriver. Och skriver om saker som du helt saknar erfarenhet av. Sluta citera och skriva en massa fantasier. Du har ju ingen kunskap om det här alls.
Du har ju gjort bort dig. Redan första gången du citerade mig.
Nu skriver du att jag skriver om grundlägfande saker . Precis det jag gjort. Du har skrivit att det är avancerade ord. Är du senil dement?
"Usain Bolt refuels with huge plate of pork and pasta during filming for advert as eight-time Olympic champion looks ahead to career finale".
https://www.dailymail.co.uk/sport/ot...ork-pasta.html
Och jag länkar till sympatiska nervsystemet? För du började yra om det. Jag länkade till vad det var. Efteråt. Helvete. Vilken jävla jobbig unge du är . Du äter för och överleva. Normala när man tränar är att man är laddad i kroppen så inåt helvete dygnet runt.