2025-03-27, 22:11
Medlem
Pungpuckels avatar
Det här behöver varken vara något bögeri eller en något sexuellt.
Jag har jobbat med psykiskt sjuka för längesedan, och en del hade riktigt knäppa anala grejer för sig, i samband med tvångstankar och förvrängda verkligheter..
Citera
2025-03-28, 00:43
Medlem
El-gigantes avatar
Han kanske hade fått Staten upp i röven? den verkar ju vara sugen på att våldta mig varje löning så gäller säkert flera
Citera
2025-03-28, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilsKalsonQuisling
Absolut. Det är en medmänniska som förmodligen dog helt i onödan pga sjukvårdens slarv.

Angående det du egentligen frågar så nej. Jag är hetro och trygg i mig själv och min sexualitet. Därför räds jag varken bögar eller böganklagelser.

Däremot är det en riktig klassiker med folk som förfasas över bögerier och blir överdramatiska, hatiska och börjar anklaga andra för att vara bögar. Såna människor har alltid skallen full av kuk, bokstavligen eller bildligen.
Det är ju inte anledningen till att du lider med hans öde, eller hur?
Var ärlig

Hah, säkert. Missat att sexualitet är ett spektrum eller..
Hmm?
Anallekar har inget med att vara hetro eller inte. Vetenskapen gått dig undan eller?
Sedan starkt tvivel, ljug inte.
Din partner tar dig där bak.
Har inget med att vara bög, men det vet du förstås.
Du har hundra procent säkert en favvo strapon dildo som sätter på dig dagligen

Asexuell själv så noll intresse av detta.

Slarvet var att dom tog in honom alls fö
Citera
2025-03-28, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Det verkar snarare vara du som engagerar dig i kink-shaming. Är inte sjukvården tillgänglig för alla, oavsett orsaken till skadan? Ska de som hamnar på sjukhus av tveksamma skäl få sämre vård än de med "berättigade" skador? Lite osäkert vilken poäng du försöker göra.
Såklart, men inte när det finns noll anledning.
Han satte dit den ju, eller hur?
Han vill att den ska vara där, den teleportera sig inte upp där..

O han kör ju bara upp mer saker, så det är idiotiskt att slösa tid o resurser
Citera
2025-03-28, 12:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Hur i hela världen kan man få för sig att stoppa in ett lock till en blender i sin stjärtgång?

Har det framkommit att det var ett blenderlock?
Citera
2025-03-28, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Det är ju inte anledningen till att du lider med hans öde, eller hur?
Var ärlig

Hah, säkert. Missat att sexualitet är ett spektrum eller..
Hmm?
Anallekar har inget med att vara hetro eller inte. Vetenskapen gått dig undan eller?
Sedan starkt tvivel, ljug inte.
Din partner tar dig där bak.
Har inget med att vara bög, men det vet du förstås.
Du har hundra procent säkert en favvo strapon dildo som sätter på dig dagligen

Asexuell själv så noll intresse av detta.

Slarvet var att dom tog in honom alls fö

För nån som är asexuell så verkar du fantisera väldigt mycket om vad andra kan tänkas göra hemma i sängkammaren. Detaljerat också.

Att tanken på vanligt vaniljsex med det motsatta könet inte väcker någon lust i dig har jag inga tvivel om men du verkar bli väldigt uppdelad över allt som har med att få diverse saker i prutten. Bara en observation.
Citera
2025-03-29, 00:58
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Alltså de borde ju ha gjort en undersökning. Att personen självförvållade skadan är ointressant. Tror inte han "fortsatte" hemma efter sjukhusvistelsen. Måste varit en traumatisk upplevelse.

Inte nödvändigtvis om det handlade om självskadebeteende. Det är inte alls ovanligt att de direkt fortsätter. Det är vanligt förekommande att personer återkommer och gärna eskalerar sitt beteende med större saker, längre upp osv.
Citera
2025-03-31, 10:07
Moderator
Pentyls avatar
Korruption och missförhållanden i offentlig verksamhet --> Medicin och hälsa
/Moderator
Citera
2025-03-31, 12:23
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Det här behöver varken vara något bögeri eller en något sexuellt.
Jag har jobbat med psykiskt sjuka för längesedan, och en del hade riktigt knäppa anala grejer för sig, i samband med tvångstankar och förvrängda verkligheter..

Eller som ett sätt att försöka få smärtan att överrösta ångesten. Jobbade du med psykotiska patienter såg du kanske mindre av gruppen med självskadebeteende, men den är inte försumbar.

Men du har givetvis helt rätt i att i ett fall som detta är det med hög sannolikhet inte alls något sexuellt.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in