• 1
  • 2
2025-03-27, 11:41
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Vad betyder RP:at?

Rapporterat, klicka på rapportera knappen välj trådstart, 0.02 och motivera var och varför tråden bör flyttas.
Citera
2025-03-27, 11:58
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Vad betyder RP:at?

Som kjellkritisk skriver men det kanske ska förtydligas då du verkar helt novis att rapporteraknappen är triangeln under varje inlägg.
Citera
2025-03-27, 12:44
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Som kjellkritisk skriver men det kanske ska förtydligas då du verkar helt novis att rapporteraknappen är triangeln under varje inlägg.

Nej, jag förstår det. Det var bara förkortningen (RP) som jag inte riktigt förstod. Men nu förstår jag att RP står för Rapportera.
Citera
2025-03-27, 15:15
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Nej, jag förstår det. Det var bara förkortningen (RP) som jag inte riktigt förstod. Men nu förstår jag att RP står för Rapportera.

Nja, egentligen står det för Report Post men det är ju semantik.
Citera
2025-03-27, 17:50
Medlem
Iman2014s avatar
Jag har nu gjort det klart i mitt senaste inlägg i tråden att tråden ENDAST handlar om juridiskt vuxna personer, alltså personer som fyllt 18 år. Från och med nu kommer diskussionen inte handla om personer under 18 års ålder eftersom jag tydligt skrev i trådsstarten att tråden handlar om juridiskt vuxna kvinnor i fertil ålder.

Så om det finns inlägg i tråden som handlar om personer under 18 års ålder kan ni ta bort inläggen, radera inläggen så att tråden kan gå vidare i enlighet med vad syftet var enligt trådsstarten!
Citera
2025-03-28, 19:45
Moderator
pbos avatar
Citat:
Jag har nu gjort det klart i mitt senaste inlägg i tråden att tråden ENDAST handlar om juridiskt vuxna personer, alltså personer som fyllt 18 år. Från och med nu kommer diskussionen inte handla om personer under 18 års ålder eftersom jag tydligt skrev i trådsstarten att tråden handlar om juridiskt vuxna kvinnor i fertil ålder.

Så om det finns inlägg i tråden som handlar om personer under 18 års ålder kan ni ta bort inläggen, radera inläggen så att tråden kan gå vidare i enlighet med vad syftet var enligt trådsstarten!
Om nu tråden endast handlar om kvinnor över 18 så är följande inlägg som du själv har skrivit i den off topic.
Citat:
Folk som är 18 år är inte "tjejer", det är vuxna människor. Även 15-17 åringar är byxmyndiga. Sluta behandla dessa personer som om dem vore barn.

Citat:
Är du efterbliven eller vad?

15 åringar är inte biologiskt barn. Och att ha sex med 15 åringar är fullt lagligt. Pedofili är attrakton till folk som inte nått puberteten. 15 åringar har alla nått puberteten och kvinnor i den åldern är i fertil ålder.

Du verkar inte må bra alls.

Citat:
Jag behöver inte spela in porr. Jag kan ha sex med en 15 år gammal på vilket sätt jag vill, så länge hon samtycker. Finns ingen skillnad här jämfört med en 18 år gammal kvinna.

Citat:
Det är väldigt korkat och nej, man ska inte följa korkade saker som korkade människor på Internet hittat på.

Fast vänta nu här, säger du att man är barn tills man är 25 år gammal? Skärp dig nu...

Men jag har redan förklarat för dig vad pedofili är för någonting. 15 åringar är inte biologiskt barn, väx upp nu.

Nej, 15 åringar är inte barn. En 15 år gammal kvinna är i fertil ålder, hon kan enkelt bli gravid. Hon har nått sin fulla kroppslängd och hennes hjärna är fullt utvecklad.

Nej, nej och absolut nej!

Tråden verkar ligga på rätt ställe.
Citera
2025-03-28, 19:57
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
Om nu tråden endast handlar om kvinnor över 18 så är följande inlägg som du själv har skrivit i den off topic.

Tråden verkar ligga på rätt ställe.

Ja, ni kan ta bort alla dem inläggen. Jag valde att svara vad vissa personer skrev i tråden, men intentionen bakom tråden var inte detta utan kvinnor som är över 18 år och som ses som barn av många på Tiktok och i det verkliga livet, trots att det inte är barn. Det var det tråden handlade om. Jag valde att svara vissa personers inlägg i tråden men tråden handlade aldrig om detta utan om juridiskt vuxna kvinnor.

Däremot har dem senaste 5-6 sidorna handlat nästan exklusivt om juridiskt vuxna personer så tråden går ju i rätt riktning. Men ni kan ta bort alla dem inläggen (inkluderat mina inlägg) som handlar om kvinnor under 18 års ålder.
Citera
2025-03-28, 21:00
Moderator
Amirons avatar
Flytten var helt korrekt i.om diskussionen som fördes när tråden flyttades, dvs det diskuterades mindreåriga (personer under 18år, samt nätt och jämt byxmyndiga)

Så tråden ligger bra där den ligger.

Nej, vi går inte in och raderar inlägg så länge de inte bryter mot någon av våra regler bara för att TS tycker tråden hör hemma någon annanstans.

mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in