• 3
  • 4
2025-03-23, 17:04
Medlem
Jesus144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Tror du att Musk blivit ond? Han verkade rätt trevlig innan.

Han va ond från början. Farligt autistisk.

Men jag har absolut hopp för honom! Det har han bevisat sig förtjäna. För Gud är allt möjligt. Jag ber för honom.
Citera
2025-03-23, 17:12
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus144
Han va ond från början. Farligt autistisk.

Men jag har absolut hopp för honom! Det har han bevisat sig förtjäna. För Gud är allt möjligt. Jag ber för honom.

Finns det alltså folk som föds med autism onda? Alla autister? Han säger ju att han är dark Maga så han vet nog om att han är ond.
Citera
2025-03-23, 17:23
Medlem
Jesus144s avatar
Citat:
Finns det alltså folk som föds med autism onda? Alla autister? Han säger ju att han är dark Maga så han vet nog om att han är ond.

Vet inte vad du menade med första frågan exakt men ingen föds som ond. Det kommer med tiden.

Jadå, han vet. Skicklig på att gömma det är han också. Men man kan se rakt igenom honom om man har finslipat sina andliga ögon. Discernment som det heter på engelska. Urskiljningsförmåga på svenska.
Citera
2025-03-23, 17:25
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus144
Vet inte vad du menade med första frågan exakt men ingen föds som ond. Det kommer med tiden.

Fast autism föds man med. Jag har autism, är jag ond?
Citera
2025-03-23, 17:42
Medlem
Jesus144s avatar
Citat:
Fast autism föds man med. Jag har autism, är jag ond?

Nej men precis. det jag menade, du är absolut inte ond för du har autism! det jag menade med musk är att han är farligt ond tack vare att autismen han har kan förhindra honom ifrån att bry sig om den vanliga medborgaren.

Människor med autism kan vara extremt smarta och välvilliga.

Menade absolut inget ont emot folk som har autism.
Citera
2025-03-23, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykadelikatessen
Om det är så att svart magi fanns på riktigt så skulle man väl gardera sina ledare med väldigt potenta försvars-trollformler för att skydda en mot attacker?

Rimligen om det finns attacker med svart magi så måste det ju också finnas en form av försvar mot dessa

Det här är inte svart magi - det är orange magi.
Citera
2025-03-24, 09:58
Medlem
Det är en personlighetsstörd narcissist. Han slösar ingen energi för han bryr sig bara om sig själv.
Citera
2025-03-24, 10:03
Medlem
prokaryotkungens avatar
Har för mig att ett gäng häxor, trollkarlar och andra magiker gick ihop redan tidigt 2017 och lade en gemensam trollformel på Trump för att få bort honom.
Om jag minns rätt så skröt de om att det var minst 25000 häxor världen över som lade samma spell på exakt samma tid för att skada karl'n.

Och gissa vad!?
INGENTING hände!

Behöver vi ett mer tydligt bevis på att magi inte fungerar? Kraften från minst 25000 registrerade zappande megamagiker räckte inte till att kröka ett hår i hans hemska frisyr.
Citera
2025-03-24, 15:06
Medlem
Det finns attacker som går ut på att terra nervsystemet och hjärnans naturliga impulser, migrän m.m

Så när de hetsar vissa om sånt varje år kan man ju fatta att det är vanligt folk som är målet oftast för utomjordingar.

De är inte rumsrena så konstigt att inte fler klagat.

Konstigt närgågna och bekväma.
Energin känns som stela pinnar.

Laddar om energin i väggar och runt lampor.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in