2025-03-24, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ehehhas
...och hur slutade det den gången? Happy ending igen?

Eller 18 år av krävt underhåll och nekat umgänge?

Jag valde att skaffa barn med en något mer jämnårig man lite senare. P-piller fanns även då.
Citera
2025-03-25, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Du kan tycka vad du vill, men det är inte ovanligt att yngre tjejer träffar något äldre killar... I Uffes fall är de ju fortfarande tillsammans? Dessutom var hon över 15, så varför ens ta upp det?

Tycker det var relevant utifrån att medier finner det mer intressant och rapporterar om en isländsk minister i motsvarade situation än en svensk - nu är ju dock själva nyhetsvärdet att ministern avgår så helt relevant är det samtidigt inte.
Citera
2025-03-25, 09:21
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Sluta tänk med kuken.
18 år av krävt underhåll och neka pappan umgås med sin son. Är det en lämplig barnminister?
Tänka med kuken? Hur fick du ihop det? Vet inte hur du funkar, men jag går knappast igång unga pojkar, det får stå för dig själv. Inte heller ligger jag och tänker på sex som ägt rum för 36 år sedan.

Var framgick diskussionen om underhåll i 18 år i detta fall?
Citera
2025-03-25, 09:24
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daninho
Tycker det var relevant utifrån att medier finner det mer intressant och rapporterar om en isländsk minister i motsvarade situation än en svensk - nu är ju dock själva nyhetsvärdet att ministern avgår så helt relevant är det samtidigt inte.
Du känner ingen annan med den åldersskillnaden än Uffe? Fem år är inte mycket att gråta över när båda hr uppnått laglig ålder och när det dessutom visat sig att de fortfarande är tillsammans sisådär 40 år senare. Det känns mer som att du ogillar Uffe, vilket du givetvis får, men också söker efter något att skita ned honom med?
Citera
2025-03-25, 09:53
Medlem
Citat:
Tänka med kuken? Hur fick du ihop det? Vet inte hur du funkar, men jag går knappast igång unga pojkar, det får stå för dig själv. Inte heller ligger jag och tänker på sex som ägt rum för 36 år sedan.

Var framgick diskussionen om underhåll i 18 år i detta fall?

Det är ju bara det feta du kommenterar.

Underhåll i 18 år och nekat umgänge läser du bara förbi utan att reflektera kring. Trots att just detta gör henne olämplig till barnminister.
Citera
2025-03-25, 11:07
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Det är ju bara det feta du kommenterar.

Underhåll i 18 år och nekat umgänge läser du bara förbi utan att reflektera kring. Trots att just detta gör henne olämplig till barnminister.
Är du dum eller låtsas du bara? Jag frågade var det framgick, men du fokuserar på andra saker?

Jag hävdade inte heller att hon var vare sig lämplig eller olämplig, bara att hon kanske hade erfarenheter som skulle kunna komma till nytta för henne i hennes roll.
Citera
2025-03-25, 19:20
Medlem
Citat:
Du känner ingen annan med den åldersskillnaden än Uffe? Fem år är inte mycket att gråta över när båda hr uppnått laglig ålder och när det dessutom visat sig att de fortfarande är tillsammans sisådär 40 år senare. Det känns mer som att du ogillar Uffe, vilket du givetvis får, men också söker efter något att skita ned honom med?

Jo, det gör jag men det är inte åldersskillnaden i sig det handlade om.

Nej, jag har inte för avsikt att skita ned Uffe utan tvärtom önskar jag honom fortsatt familjemässig lycka.
Citera
2025-03-25, 23:47
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daninho
Jo, det gör jag men det är inte åldersskillnaden i sig det handlade om.

Nej, jag har inte för avsikt att skita ned Uffe utan tvärtom önskar jag honom fortsatt familjemässig lycka.
Så fint!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in