2026-09-29, 19:19
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Kanske var för kortfattad, men med "bekymrad" så avsåg jag inte att döma någon utan mer att är man oskuld vid 30 ex. så innebär det oftast ett lidande för den personen.
Talar du av egen erfarenhet här? Bara gå ut och hitta någon om du är oskuld vid 30 och lider av det?

Det man inte vet lider man inte av heller. Av egen erfarenhet var det roligare att vara oskuld då man hade något att se fram emot, hehe.

Jag känner inte dig, men om du har feminist-ideer är det väl bara att hitta en feministman och låtas dunkas på? Eller nåt.
Citera
2026-09-29, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Talar du av egen erfarenhet här? Bara gå ut och hitta någon om du är oskuld vid 30 och lider av det?

Det man inte vet lider man inte av heller. Av egen erfarenhet var det roligare att vara oskuld då man hade något att se fram emot, hehe.

Jag känner inte dig, men om du har feminist-ideer är det väl bara att hitta en feministman och låtas dunkas på? Eller nåt.

Nej jag talar inte av egna erfarenheter.
Citera
2026-09-29, 19:37
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Nej jag talar inte av egna erfarenheter.
Okej. Jag förmodar att du talar av andras erfarenheter då? Kanske genom empiri och evidensbaserad forskning eller något sådant?

Låter boring att leva så.
Citera
2026-09-29, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Okej. Jag förmodar att du talar av andras erfarenheter då? Kanske genom empiri och evidensbaserad forskning eller något sådant?

Låter boring att leva så.

Vad pratar du om ens?
Du hoppar in i en diskussion utan att veta ens vad den handlar om....
Citera
2026-09-29, 19:52
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Vad pratar du om ens?
Du hoppar in i en diskussion utan att veta ens vad den handlar om....
Tråden handlar om vikten av oskulder? Av kvinnlig sort.

Klart vissa har den preferensen, inom och utom "manosfären" (vad det nu ens är). Finns folk för allt.

Vad kvinnor föredrar vet jag inte och det är av mindre vikt för såväl tråden, men framförallt för mig.

Låt folk va folk och softa lite i vardagen. Gött snack, boyz.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in