2026-02-25, 16:49
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen

Och vem vill ha sex och gifta sig med någon som har legat med ens nära släktingar?

Hehe då är det dags att angripa dig med dina egna argument.

Varför är det ett problem att någon legat med dina släktingar?

Känner du dig osäker i sängen och utkonkurrerad av någon bättre?

Det här bottnar i din osäkerhet.
Citera
2026-02-25, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
För det mesta kan man få ett hum om hur det ligger till. Att det är svårt att veta exakt förändrar egentligen ingenting.

Dåså då är du själv likadan till viss mån. Exemplet tog jag för att du skriver att du verkar ha svårt att begripa att man föredrar någon med en lägre siffra. Det blir inte det när det gäller dig själv.

Nej, det har man inte. Det märks inte på en person hur många denna har legat med.

Nej, det är jag inte. Blev ihop med min partner utan att bry mig om min partners bodycount. Förlovade oss, flyttade ihop. Har fått två fantastiska barn ihop! Allt detta utan att veta min partners bodycount. För jag bryr mig icke om sådant dravel. Men trodde väl att det varit några stycken. Då min partner är den snyggaste jag sett och är charmig och har dejtat en hel del i sin ungdom. Men icke. Frågan kom på tal för bara några år sedan. Faktiskt pga en sådan här tråd på FB. Och då fick jag veta att det bara varit en enda innan. De hade däremot ett låååååångt förhållande.

Så nej. Jag bryr mig inte om bodycount. Jag bryr mig däremot om att en sexpartner ska vara fri från könssjukdomar, inte ha våldtagit någon, inte ha sålt/köpt sex, inte deltagit i porrfilm, inte ha haft sex med folk som jag är starkt involverad I på olika sätt. Att vi är ömsesidigt kära och attraherade av varandra. Och att min partner är mig trogen.

Men bodycount. Det är dravel. Går inte ens att verifiera hur det verkligen förhåller sig med det. Totalt meningslöst.
Citera
2026-02-25, 17:07
Medlem
Citat:
Hehe då är det dags att angripa dig med dina egna argument.

Varför är det ett problem att någon legat med dina släktingar?

Känner du dig osäker i sängen och utkonkurrerad av någon bättre?

Det här bottnar i din osäkerhet.

Nope. Men jag skulle ha svårt i kontakten med min släkting om vi har delat intimitet med samma person. Det skulle alltid kännas lite off att umgås med tex far, med vetskapen att han har legat med min partner.

Okända random människor kan man ju skita I om ens partner har legat med. Man behöver ju inte ha någon relation till dem.

Så det handlar mer om min relation till min släkting. Än om min partners tidigare sexliv.

Tack och lov har ingen av mina släktingar haft ihop det med någon jag haft ihop det med!
Citera
2026-02-25, 20:35
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:

Tack och lov har ingen av mina släktingar haft ihop det med någon jag haft ihop det med!

Som du själv skrev tidigare, finns det inget sätt att med 100% säkerhet veta...
Citera
2026-02-25, 21:55
Medlem
Citat:
Som du själv skrev tidigare, finns det inget sätt att med 100% säkerhet veta...

Nej, det gör det inte. Men det är rejält osannolikt. Av en mängd olika orsaker!

Det är inte lika osannolikt att en person du tror är oskuld, har haft sex, kanske tom med flera. Och det är inte lika osannolikt att en person du tror har varit promiskuös i själva verket har låg sexyell erfarenhet eller rentav är oskuld. Du kan inte vara sig ana eller veta.
Citera
2026-02-25, 21:59
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Nej, det gör det inte. Men det är rejält osannolikt. Av en mängd olika orsaker!

Det är inte lika osannolikt att en person du tror är oskuld, har haft sex, kanske tom med flera. Och det är inte lika osannolikt att en person du tror har varit promiskuös i själva verket har låg sexyell erfarenhet eller rentav är oskuld. Du kan inte vara sig ana eller veta.

Du gör ju själv rimliga bedömningar huruvida din man legat med dina släktingar. Varför skulle inte en man kunna göra liknande bedömningar om en kvinna och antal tidigare ligg?
Citera
2026-02-25, 22:04
Medlem
Citat:
Du gör ju själv rimliga bedömningar huruvida din man legat med dina släktingar. Varför skulle inte en man kunna göra liknande bedömningar om en kvinna och antal tidigare ligg?

Jag vet ju vad mina släktingar är och har känt dem hela mitt liv. Därav är det rätt lätt att veta att min partner inte har legat med någon av de närmaste. Avlägsna släktingar spelar ju ingen roll.

Men du kan ju inte känna varenda man som din tilltänkta kanske skulle kunnat ha haft sex med. Och ha känt alla dessa män hela ditt liv dessutom. Mycket osannolikt. Och du kan inte bedöma någonting utifrån hennes personlighet eller ens rykten om henne.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-02-25 kl. 22:15.
Citera
2026-02-26, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Tror faktiskt att många svenska kvinnor tänker liknande saker om svenska män med thailändskor, tycker att det är positivt att båda könen känner en naturlig avsmak för sådana liberala dekadensfenomen.

MENA män själva är givetvis betydligt hårdare mot sina kvinnor ifall de går över gränsen än att bara undvika att gifta sig med dem förövrigt.

Nej, Obehaget kring just vita män med thailändska kvinnor handlar om fruimport...och all den misogyna och rasistiska skit som oftast finns i det fenomenet.
Att en vit man eller kvinna ligger med andra nationaliteter eller invandrare som råkar ha brun hud, annan realigon eller kultur har däremot inte sådana konnotationer.

Din avsky handlar enkom om rasism..stå fan för det.
Citera
2026-02-26, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Man kan inte helt lita på enbart en metod och man kan sällan lita ens på ens egen intuition eller analysförmåga, ändå så är oftast dessa saker bättre än ingenting. En människas psykologiska natur är ju okänt ibland till och med när du har levt med personen i 20 år, vi försöker tolka saker som finns bakom fasaden istället.

Jag tror definitivt dock att människors sexuella vanor och begär säger något om deeas personlighet även ifall det inte är någon exakt vetenskap som alltid är korrekt.

Ja, den säger i regel att människan är normal och lever i ett samhälle där hen tillåts vara det.

eftersom det vi diskuterar här är kvinnors fullständigt normala sexuella aktiviteter....men alltså aktiviteter som "vissa" just INTE tycker att kvinnor ska få lov ha. Män däremot....
Citera
2026-02-26, 09:58
Medlem
Citat:
https://medium.com/@yaycapitalism/the-1000-cock-stare-53539adaca3d

Det skrivs om den i lite olika sammanhang. Det är något man kan se på kvinna som ridit på mycket. Svårt att sätta ordet på exakt vad som definierar "stare of a thousand cocks" men när man ser den, då vet man.

Men precis som fake-oskulder kan såklart en kvinna fejka även detta.
Citera
2026-02-26, 10:17
Medlem
Vad säger det om dessa män som alltså gör denna fråga så oerhört viktig?
Hur osäker på en skala måste man vara för att sitta och räkna antal hos någon helt annan människa och värdera ett helt kön efter detta.
(medan man gör raka motsatsen med sin egen person och egna kön).

Det finns absolut extremt dåliga sexuella beteenden som man bör undvika hos en partner,
men det kön som dominerar i dessa, är de facto inte kvinnor...utan män.

Våldtäktsmän, pedofiler, sexuella sadister, folk som skadar och mördar av sexuella skäl eller i samband med med sex m.m. m.m. är i de allra flesta fall män.

Mindre dåliga beteenden...ex. ligga utan skydd, promiskuiösitet, begäret att ligga med precis allt och alla, är också dessa i regel män.

beteendet ha ungefär samma antal sexpartners i sin bakgrund som average normal man har...
eller ha ett sexuellt liv överhuvudtaget ( dvs inte vara oskuld) som kvinna är INTE ett problem.

Och män som GÖR detta till ett problem är...seriöst....idioter.
och tillhör verkligen gruppen partners som kvinnor har alla anledning att nogsamt akta sig för...både som tillfälliga partners och i längre relationer för tyder på rejält störd kvinnosyn.
Citera
2026-02-26, 10:27
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Nej, Obehaget kring just vita män med thailändska kvinnor handlar om fruimport...och all den misogyna och rasistiska skit som oftast finns i det fenomenet. Gt göra vad som helst för a
Att en vit man eller kvinna ligger med andra nationaliteter eller invandrare som råkar ha brun hud, annan realigon eller kultur har däremot inte sådana konnotationer.

Din avsky handlar enkom om rasism..stå fan för det.

Obehaget kommer för att det finns en loserstank från dessa män och thailändskor föraktas lite av svenska kvinnor för att vara beredda att göra precis vad som helst för att stjäla svenska män, finns en total avsaknad av värdighet där. De ser män som vandrande plånböcker dessutom, och en naturlig förakt finns mot män som vill ha en kvinna som ser förhållanden som en ekonomisk transaktion.

Svenska kvinnor som är i förhållande med araber har samma loserstans, masochism och någonslags äcklig njutning att knullas av män som mest ser dem som horor. Viljan att vara en hora. Viljan att svenske alkoholiserade arbetarpappan ska bli arg och kalla henne för hora. Viljan att arabens familj ska kalla en hora, viljan att Ahmed ned kort stubin ska sparka henne blå och gul och kalla henne en smutsig hora när hon reser rösten mot honom.

Båda fenomenen gör vår omvärld lite fulare dessutom, finns något dekadent och fult med att se svenska white trash kvinnor med otvättat hår och tom blick dras omkring av deras Achmed någonstans i Upplands Väsby en grå novemberdag eller svenska gubbar plaska omkring med deras ölmagen och små thaitroll som vandrar vid deras sida utan någon kommunikation eller charm emellan dem. Ingen vill se sådant. Finns ingen gnista där.

2026 ringer förövrigt 1996 för att meddela att rasister är vi allihop nu. Maskeraden där man låtsades inte vara rasist är slut nu, du kan äntligen vara dig själv.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2026-02-26 kl. 11:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in