Citat:
Ursprungligen postat av
MuhamtaCurry
För det mesta kan man få ett hum om hur det ligger till. Att det är svårt att veta exakt förändrar egentligen ingenting.
Dåså då är du själv likadan till viss mån. Exemplet tog jag för att du skriver att du verkar ha svårt att begripa att man föredrar någon med en lägre siffra. Det blir inte det när det gäller dig själv.
Nej, det har man inte. Det märks inte på en person hur många denna har legat med.
Nej, det är jag inte. Blev ihop med min partner
utan att bry mig om min partners bodycount. Förlovade oss, flyttade ihop. Har fått två fantastiska barn ihop! Allt detta utan att veta min partners bodycount. För jag bryr mig icke om sådant dravel. Men trodde väl att det varit några stycken. Då min partner är den snyggaste jag sett och är charmig och har dejtat en hel del i sin ungdom. Men icke. Frågan kom på tal för bara några år sedan. Faktiskt pga en sådan här tråd på FB. Och då fick jag veta att det bara varit en enda innan. De hade däremot ett låååååångt förhållande.
Så nej. Jag bryr mig inte om bodycount. Jag bryr mig däremot om att en sexpartner ska vara fri från könssjukdomar, inte ha våldtagit någon, inte ha sålt/köpt sex, inte deltagit i porrfilm, inte ha haft sex med folk som jag är starkt involverad I på olika sätt. Att vi är ömsesidigt kära och attraherade av varandra. Och att min partner är mig trogen.
Men bodycount. Det är dravel. Går inte ens att verifiera hur det verkligen förhåller sig med det. Totalt meningslöst.