Citat:
Ursprungligen postat av
Run3
Hur viktigt är det för er att tjejen ni bygger ett liv med är oskuld?
Själv är jag sån att jag aldrig skulle kunna tänka mig att vara med en använd hona. För mig tappar hon värde för varje snubbe hon varit med. Man vill ju ha mint condition, en ren tjej, som inte har någon lång historia bakom sig. Om man ska vara ihop hela livet, så vill man ju ha en kvinna av bra kvalitet.
Men i dagens dejtingträsk, med alla appar och sånt, känns det som att sådana tjejer typ är omöjliga att hitta. Hur ser ni på det? Är det en dealbreaker för er också, eller är det bara jag som kör den linjen? Vad tycker ni, är oskuld ett måste eller bara en bonus?
Oskuld? Det är inte ett dugg viktigt och en orealistisk förväntning i dagens värld, får man söka bland stränga katoliker etc.
Däremot vill man ju inte bygga ett förhållande med en kvinna som är lösaktig, utan en som är material för en stabil relation och trogen etc. Kvinnor som ligger runt en massa respekterar ju inte säga själva eftersom det inte faller naturligt för en kvinna att göra så, det kan liknas vid ett självskadebeteende.
Problemet idag är att kvinnorna blivit hjärntvättade av den radikala vänster feminismen som i sin tur är en verklighetsfrånvänd ideologi i denna mening, allt ska vara lika jämställt etc. Men uppenbarligen har naturen skapat män och kvinnor annorlunda rent anatomiskt och så även när det kommer till sexualitet och beteende.
Det som är normal för hanar, att ligga runt och sprida sina vingar( alla däggsdjurs hanar gör detta och är överkåta) är absolut inte detsamma för kvinnor/ honor. Kvinnans natur är att vara selektiv när det kommer till val av partner, hon bär trots allt på avkomman och har ett mycket högre ansvar i rollen. Syftet med sex och våra naturliga instinkter är trots allt reproduktion trots att vi ''fuskar'' med preventinmedel etc.
Därför ser män med integritet också instinktivt ner på kvinnor som är lösaktiga, för att skydda sin avkomma är en naturlig instinkt. Män som är ideologiskt radikaliserade eller porrskadade är sådana som dock inleder förhållande med lösaktiga kvinnor, det blir en ond cirkel för alla involverade och förhållanden som slutar i skilsmässa.
Därför ligger inte kvinnor som mår mentalt bra runt med en massa män, utan söker en mentalt stabil pojkvän istället och stabila relationer.
Dina instinkter är korrekta däremot har du en överdriven syn på det hela, det klart att tjejer som är bra har haft tidigare sexuella förhållanden med män i form av att vara tillsammans, det en seriös man vill undvika är lösaktiga kvinnor givetvis. Då är det bättre att leva singel.