2025-03-18, 13:23
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Om detta nu vore sant borde någon på Flashback hört talas om detta och även blivit värvad - detta då detta forum hyser en abnorm mängd knarkande skribenter och även "rysstroll", enligt många...

Såå, vem har blivit värvad?
Citera
2025-03-18, 13:23
Medlem
joxarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granddaddy.Purple
Roliga TV4 är… snuten jagar ju dessa hela tiden. Mer än någon annan egentligen.
Att Ryssarna skulle satsa sina pengar på missbrukare är ju ett riktigt långskott som inte kommer gå i mål.

Om en missbrukare får stålar så kommer de verkligen inte göra något, och de kommer absolut inte göra något om de inte får stålar innan. Varför riskera något?

Det är verkligen inte den perfekta utföraren, de svamlar i nattmössan. Skulle aldrig ge en narkoman ett par tusen för att utföra något och sen betala resten efter, risken att de tar stålarna som down payment och försvinner är ju mer sannolikt!
Många missbrukare är inte dumma i huvudet och kan åta sig diverse uppdrag för pengar till knark...
Citera
2025-03-18, 13:25
Medlem
joxarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Om detta nu vore sant borde någon på Flashback hört talas om detta och även blivit värvad - detta då detta forum hyser en abnorm mängd knarkande skribenter och även "rysstroll", enligt många...

Det är det som är grejen - det är hemligt.
Citera
2025-03-18, 13:27
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
När du säger ”ni” betyder det kristna svenska staten? I så fall betackar jag mig för det epitetet.
Nyss skrev du att du är en riktig viking, nu skriver du att du ser dig som en del av den kristna staten?
Är du schizofren?

Vi riktiga vikingar har svenska staten som vår fiende, finns inget jag sympatiserar med i detta ondskefulla system!
Citera
2025-03-18, 13:28
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxarn
Det är det som är grejen - det är hemligt.

Ja, och Flashback är anonymiserat och "hemligt"... Någon värvad borde våga prata bredvid munnen - missbrukare är kända för detta.
Citera
2025-03-18, 13:29
Medlem
Eurypteridas avatar
Citat:

Jag försöker mitt bästa men misstänker att flashback är fel ställe att anmäla sitt intresse.
Vad vet jag?
Jag är bara en liten krigare.
Citera
2025-03-18, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eurypterida
Nyss skrev du att du är en riktig viking, nu skriver du att du ser dig som en del av den kristna staten?
Är du schizofren?

Vi riktiga vikingar har svenska staten som vår fiende, finns inget jag sympatiserar med i detta ondskefulla system!

Men snälla du, sluta tramsa och lär dig läsa och svara på rätt saker.
Citera
2025-03-18, 13:35
Medlem
joxarns avatar
Citat:
Ja, och Flashback är anonymiserat och "hemligt"... Någon värvad borde våga prata bredvid munnen - missbrukare är kända för detta.
Så länge de tjänar pengar är det inte nån risk.
Citera
2025-03-18, 13:37
Undrar vart man skickar sitt CV, vet flera som är på jakt efter ett arbete.
Citera
2025-03-18, 13:38
Medlem
MaarekSteles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Finns många "experter" i tråden som vet precis hur Säpo tänker, hur en pundare agerar. Jag undrar vems ärende ni går, egentligen. Klart att det kan vara sant att Putin använder svenskar och "svenskar" som inte känner någon tillhörighet till det svenska samhället för att skapa viss osäkerhet. Väldigt smart faktiskt.
Officiellt har man inte använt ordet "pundare" utan ordet "missbrukare". Det ger en mer nyanserad gradering av folk och kanske med fler hjärnceller kvar jämfört me en "pundare".

Det behövs inte mycket för att vi alla skall hamna i en osäkerhet, kanske t.o.m panikläge. Tänk förstört dricksvatten, elavbrott, ständiga problem med kommunala transportmedel, bombhot mot skolor etc etc.
Det krävs inte mycket för att få oss alla ur balans. Ett sidoexempel, en bil får motorstopp på Essingeleden i Stockholm. Blir genast kaos i rusningstider, folk kommer för sent, barn hämtas inte ut från dagis osv. Din vardag rubbas. Vi minns alla Drottninggatan och vad som hände sedan. Hela Stockhoilm var avstängd. Vi alla fick en lång hälsosam promenad ut i förorterna där vi ev kunde få tag i kommunikationer för vidare färd hemåt.

Så, en person kan så enkelt skapa kaos och förvirring. (Vill minnas att det var just det Sovjetiska Spetznaz hade som uoppgift vid ev invasion av Sverige. Kanske fortfarande men då under GRU.)

Du menar som vi redan har idag med massinvandringen?

Putin behöver inte sabotera oss de har vi gjort själva så bra redan.
Citera
2025-03-18, 13:46
Medlem
TOMATJI104s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 88g14flashplant
Putins agenter stjäl inte bara fartkameror och tvättmaskiner för att få komponenter till sina drönare, de gräver även upp kopparkablar osv.
Engelsk faktasida från TV4 om Trump , Putin & Co.
https://www-tv4-se.translate.goog/ar..._x_tr_pto=wapp
Citera
2025-03-18, 13:53
Medlem
Mullrets avatar
Rysk attack mot ikea i Litauen.

https://www.svd.se/a/xmWpJj/atal-bra...ar-rysk-terror

Undrar om Ikea har vakter 24/7 nu i Sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in