Citat:
Ursprungligen postat av
DetLillaNarrativet
Vad ska jag säga till en kurator eller psykolog då?
- Hej, jag blir kåt av att se nakna kvinnor brinna och skrika. Jag fantiserar om att runka min kuk med deras aska.
Vad skulle det leda till? Jag har varit så sedan jag började runka när jag var 8-9 år. Det är min personlighet. Inget jag lider av och inget dom kan förändra. Jag såg ett klipp på en ungdom/kille som fått en stöt och brann på ett tågtak. När dom släckt elden men en brandsläckare så skrek han i panik och rörde sig. Han dog senare. I alla fall, jag kände ett ökat blodflöde till min kuk när jag såg det. Inte stånd, men ett förstadie.
Vi ska bara låta det vara. Så länge jag inte skadar någon, vilket jag inte gör eller avser göra, är det inget annat än en extra dimension njutning. Låt mig njuta av mina fantasier. Jag gör inget olagligt. Jag tittar på förnedringporr. Exempelvis nip activity där unga kvinnor över 18 år filmas när dom går runt nakna på stan, oftast i Tyskland eller Tjeckien. Du kan googla på det. Jag tittar på sadisk våldsporr, den grövsta sortens bdsm där kvinnor låter sig utsättas för sexuell tortyr, ex queensnake. Jag tittar på gore. Jag njuter av det. Jag mår bra av det.
Utseendemässigt ser jag ut att vara 10 år yngre. Jag tar väl hand om mig. Klär mig bra. Har medellångt guldfärgat hår, är lång, attraktiv. Många unga kvinnor där jag pluggar brukar omedvetet fastna ned blicken på mig i 3-4 sekunder innan dom kommer på sig själva och snabbt tittar ner i golvet. Idag fick jag extra många blickar. Brudar ler och hälsar till och med, fast jag aldrig träffat dom. Vi pratar om brudar som är fräscha och 20-25 år.
Just av den anledningen bland annat känner jag mig som 20 och inte 30.
Ditt svar bekräftar det jag sett av dig tidigare; total avsaknad av självinsikt, en grandios självbild och en oförmåga att förstå hur djupt avvikande dina tankar faktiskt är.
Du försöker rationalisera ditt beteende genom att påstå att du "
mår bra" och "
inte gör något olagligt", men du missar att det inte handlar om juridik –
det handlar om vad din tankevärld säger om dig som person.
Det är uppseendeväckande hur snabbt du växlar mellan att prata om dina våldsamma sexuella fantasier och att framhäva ditt utseende och hur kvinnor reagerar på dig. Det är nästan som om du försöker balansera eller rättfärdiga det mörka genom att påminna dig själv (och oss som läser) om att du fortfarande har attraktionskraft och kan passera som "normal".
Jag upplever att du har ett behov av att övertyga både dig själv och andra om att du inte behöver förändras. Men...om du verkligen var så nöjd och bekväm med dig själv som du påstår, skulle du inte ha ett behov av att argumentera så mycket för det.
Vågar du dig på ett tankeexperiment?: Vad tror du hade hänt om du faktiskt kunde känna och förstå hur andra upplever dig? Om du verkligen kunde känna skammen och skräcken som de där tjejerna kände när du gick in i duschrummet, inte som något upphetsande utan som deras verklighet, som de kände sig i stunden? Tror du att du fortfarande skulle hävda att du är en person som…'mår bra', en person som är opåverkad av hur du påverkar andra?