2025-03-20, 01:24
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
Vad kommer denna känslan ifrån? Varför ville jag spräcka skallen på henne? Varför störde jag mig så mycket?

Ilskan måste alltid komma ut på något sätt. När man inte får klaga på en orättvis kärring, så reagerar psyket med våldstankar istället. När du ser hennes föraktfulla hånskratt så vet du att endast fysiskt våld kan få henne att sluta. Öppnar du käften så får du hela kärring-maffian över dig.
Senast redigerad av Schnuppfen 2025-03-20 kl. 01:26.
Citera
2025-03-20, 02:19
Medlem
Jesus144s avatar
Citat:
Sluta ordbajsa massa nonsens, varken du eller jag tror på det du skriver.

Om vi ska återgå till det faktiska istället, dvs kärringen och lustkänslan jag fick att spräcka skallen på henne. Det hade nu i efterhand varit mycket roligare att hälla bensin över hennes huvud och tända på. Så kunde hon springa där alert och skruttig med brinnande huvud, som en vandrande ljusstake.
Igår såg jag ett klipp(tycker du ska se filmen!) på en ungdom som varit uppe på ett tågtak och dummat sig. Jag startade en tråd om det. Han fick en elstöt och började brinna samtidigt som han låg där uppe och inte kunde ta sig någonstans. Nedanför tåget stod en folkmassa och en hade en släckare och försökte släcka elden, lyckades med framgång. Efteråt när elden var släckt så var ungdomen halvt förkolnad men fortfarande vid liv. Han började skrika i vånda och röra sig, som en stucken gris. Jag fick på riktigt nästan stånd av det, inte riktigt stånd men jag kände ett ökat blodflöde till min kuk.
Jag blir helt enkelt kåk av sånt. Jag har blivit kåt av förnedring och sexualsadism sedan jag var liten grabb på 10 år. Det bara är så.

Som tur är stannar det där. Jag agerar inte på det. Jag är herre över mina impulser. Jag skulle aldrig agera på det. Jag kan styra mig själv bättre än vad ni andra kan styra er själva. Jag har en hög självmedvetenhet och vet vad som är rätt och fel. Det stannar vid runkfantasier. Folk som möter mig skulle aldrig kunna tro att jag är den personen. Jag är snygg och attraktiv, artig, intelligent. Jag kan inte hjälpa att jag gillar sånt. Jag har gjort det sedan jag var liten. Redan när jag började runka i 9 års åldern isch så brukade jag tänka på sexuell förnedring. Jag tror helt ärligt att det kommer från min pappas sida. Han var också skruvad, ett jävla stört jävla handikapp var han.

Har tanken slagit dig än att du är ett stört jävla handikapp som han? Och än värre. Har du insett denna verklighet än? NU är bra tid för det.
Citera
2025-03-20, 02:21
Medlem
Jesus144s avatar
Massa plus poäng här.

Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Manipulativa fjantar som du tror sig alltid kunna tala om för andra hur ni är som personer. Du är en arg och ful incel som går i skolan när du är 30+ och hukar tyst på biblioteket där du tänker på att mörda folk och sen hår du hem och runkar i din ensamhet.

Artig och attraktiv haha, du är en jävla nolla. Anledningen att du inte agerar på dina ”impulser” är för att du är rädd för konsekvenserna, inte för att du vet skillnad på rätt och fel. För i slutet av dagen så är du en rädd jävla tönt som inte hade klarat sig länge i ett fängelse omringad av riktiga dårar, och det vet du mycket väl din Dexter-lajvande fjant.
Citera
2025-03-20, 09:17
Avstängd
DetLillaNarrativets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus144
Har tanken slagit dig än att du är ett stört jävla handikapp som han? Och än värre. Har du insett denna verklighet än? NU är bra tid för det.
Ja det har jag. Jag tror precis som du säger att jag är som honom fast värre. Eller i vart fall annorlunda.
Citera
2025-03-20, 13:34
Medlem
Jesus144s avatar
Citat:
Ja det har jag. Jag tror precis som du säger att jag är som honom fast värre. Eller i vart fall annorlunda.

Så om du kan komma till denna insikt.
Varför tror du då på lögnen att du är normal? Bara för du inte utövar dina favorit fantasier?

Som Jesus säger, man är en mördare även om man inte mördat. Hur??? Det sker i hjärtat först. Den som hatar sin nästa har redan begått mord. och detta är sant egentligen. om du KUNDE mörda utan konsekvenser hade du gjort det hundratals gånger tills nu. så du är en mördare.

Den som lustar efter sin nästas hustru har redan begått äktenskapsbrott. om du KUNDE knulla vem som helst samtidigt som de brinner på ett kors (sånt som du lustar till), utan konsekvenser, så hade du gjort det. så du är redan en äktenskapsförbrytare och en mördare.

listan går vidare.

jag med, har varit en mördare, när jag hatat någon. oavsett om det var befogat eller ej.
Gud har uppväxlat Lagen! det handlar inte bara om att faktiskt utföra handlingen, utan det handlar om hjärtat och dess uppsåt! dess vilja.

Vänligen lyssna: det finns hopp för dig. Gud kan totalt befria dig ifrån självaste viljan och lusten till all obeskrivlig ondska du VILL utföra.
Det jag menar är: Han kan ge dig nya ögon och ett nytt hjärta som befriar dig ifrån all den ondska du byggt upp sedan 8 års åldern. Du kommer INTE ENS VILJA se folk brinna till döds och runka med deras aska. Du kommer INTE VILJA DET. Du kommer se HUR SJUKT det är! Du kommer befrias!!! Vill du bli fri? Jag vet att du gillar det du gillar. men vill du inte hata det istället? förstår du hur mycket denna ondska ockuperar ditt liv, dina sinnen? du tänker på det mer än något annat i livet.

Gud är överdrivet God. Därför älskar Han dig fortfarande, och den kärleken har aldrig vacklat. Men Han AVSKYR våra synder! men människan älskar Han! Han kan inte ro för det. Gud Är Kärlek.

Jag har hopp för dig! Så hur mycket mer har Gud hopp för dig? Om jag, en fallen människa, kan ha hopp för dig, hur mycket mer Gud? Han som är förmögen att förvandla ett hjärta av sten till kött? Han som gjort det miljontals gånger och aldrig tröttnar. Jag har hopp för dig! Ett steg i taget, en insikt i taget, så kommer du hem! Till befrielsen! Du kommer hata det du älskar. Och all ära kommer vara Guds.
Senast redigerad av Jesus144 2025-03-20 kl. 13:42.
Citera
2025-03-20, 21:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus144
Så om du kan komma till denna insikt.
Varför tror du då på lögnen att du är normal? Bara för du inte utövar dina favorit fantasier?

Som Jesus säger, man är en mördare även om man inte mördat. Hur??? Det sker i hjärtat först. Den som hatar sin nästa har redan begått mord. och detta är sant egentligen. om du KUNDE mörda utan konsekvenser hade du gjort det hundratals gånger tills nu. så du är en mördare.

Den som lustar efter sin nästas hustru har redan begått äktenskapsbrott. om du KUNDE knulla vem som helst samtidigt som de brinner på ett kors (sånt som du lustar till), utan konsekvenser, så hade du gjort det. så du är redan en äktenskapsförbrytare och en mördare.

listan går vidare.

jag med, har varit en mördare, när jag hatat någon. oavsett om det var befogat eller ej.
Gud har uppväxlat Lagen! det handlar inte bara om att faktiskt utföra handlingen, utan det handlar om hjärtat och dess uppsåt! dess vilja.

Vänligen lyssna: det finns hopp för dig. Gud kan totalt befria dig ifrån självaste viljan och lusten till all obeskrivlig ondska du VILL utföra.
Det jag menar är: Han kan ge dig nya ögon och ett nytt hjärta som befriar dig ifrån all den ondska du byggt upp sedan 8 års åldern. Du kommer INTE ENS VILJA se folk brinna till döds och runka med deras aska. Du kommer INTE VILJA DET. Du kommer se HUR SJUKT det är! Du kommer befrias!!! Vill du bli fri? Jag vet att du gillar det du gillar. men vill du inte hata det istället? förstår du hur mycket denna ondska ockuperar ditt liv, dina sinnen? du tänker på det mer än något annat i livet.

Gud är överdrivet God. Därför älskar Han dig fortfarande, och den kärleken har aldrig vacklat. Men Han AVSKYR våra synder! men människan älskar Han! Han kan inte ro för det. Gud Är Kärlek.

Jag har hopp för dig! Så hur mycket mer har Gud hopp för dig? Om jag, en fallen människa, kan ha hopp för dig, hur mycket mer Gud? Han som är förmögen att förvandla ett hjärta av sten till kött? Han som gjort det miljontals gånger och aldrig tröttnar. Jag har hopp för dig! Ett steg i taget, en insikt i taget, så kommer du hem! Till befrielsen! Du kommer hata det du älskar. Och all ära kommer vara Guds.

Vi får se hur det blir med det.
Citera
2025-03-20, 22:18
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
För ca 5 månader sedan pluggade jag. Jag la märke till en finklädd kärring som var pigg och smal. Hon var väl 80 -85 år, något. Märkte att hon rörde sig snabbt och och verkade vara vid extremt god vigör. Hon kändes också fisförnäm, var dock bara en känsla jag fick.
Ju mer jag iakttog denna kärring, ju mer irriterad blev jag. Fick till slut en känsla av att jag skulle vilja dra ett hårt knytnävsslag i skallen på henne och golva kärringen. Notera känsla, inte så att jag övervägde göra det.

Vad kommer denna känslan ifrån? Varför ville jag spräcka skallen på henne? Varför störde jag mig så mycket?

Kanske kommer den utifrån frustrationen över att du måste vara disciplinerad "hålla dig i skinnet" medan du pluggar. Kanske av det som författaren Lars Ahlin kallade "konstitutionshatet", du hatade henne för att hon utstrålade skönhet och något bra och nöjdhet över att ha uträttat något i livet och själv kände du dig ful, värdelös och hade inget att vara särskilt stolt över?

Kanske som filosofen Schopenhauer som blev så arg på en för honom okänd gubbe han såg på ett café att han var tvungen att dra till honom med käppen för att han blev så provocerad av att han var så ful. Äckelgubbar skall ha på truten liksom. Men den här tanten var väl inte ful i det avseendet?

Eller också var det tvärtom - du kände sympati för henne, tyckte spontant om henne? Kommer att tänka på några (kända) rader av Oscar Wilde
Yet each man kills the thing he loves
by each let this be heard
some do it with a bitter look
the brave man with a sword
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2025-03-20 kl. 22:20.
Citera
2025-03-20, 22:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Kanske kommer den utifrån frustrationen över att du måste vara disciplinerad "hålla dig i skinnet" medan du pluggar. Kanske av det som författaren Lars Ahlin kallade "konstitutionshatet", du hatade henne för att hon utstrålade skönhet och något bra och nöjdhet över att ha uträttat något i livet och själv kände du dig ful, värdelös och inget att vara särskilt stolt över?

Kanske som filosofen Schopenhauer som blev så arg på en för honom okänd gubbe han såg på ett café att han var tvungen att dra till honom med käppen för att han blev så provocerad av att han var så ful. Äckelgubbar skall ha på truten liksom. Men den här tanten var väl inte ful i det avseendet?

Eller också var det tvärtom - du kände sympati för henne, tyckte spontant om henne? Kommer att tänka på några (kända) rader av Oscar Wilde
by eachlet this be heard

Hon var störande. Hon var för pigg och rask.
Citera
2025-03-20, 22:22
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Hon var störande. Hon var för pigg och rask.

Ok, allt som du inte var alltså. Måste ha känts för jävligt.
Citera
2025-03-20, 22:24
Avstängd
Citat:
Ok, allt som du inte var alltså. Måste ha känts för jävligt.

Jo det är jag. Eller ja.. Jag är pigg och vältränad men inte så rask. Men hon kändes skev också.
Citera
2025-03-20, 22:25
Avstängd
Citat:

by each let this be heard

Du tror att en sån som trådskaparen vet vem Schopenhauer och Oscar Wilde var?
Du kastar pärlor för svin.
Citera
2025-03-20, 22:27
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Jo det är jag. Eller ja.. Jag är pigg och vältränad men inte så rask. Men hon kändes skev också.

En perfect match alltså. Men kunde inte du ha henne skulle ingen annan heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in