• 2
  • 3
2025-03-19, 16:33
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
Jag hyser sjlv ett oerhrt stort klassfrakt gentemot SD och dess s kallade vljare. Fy farao. Maken till white trash-typer fr man leta efter
Jag njer mig med ett generellt frakt. I den mn det finns vlutbildade Sverigedemokrater fraktar jag dem lika mycket som deras mindre utbildade siktsbrder. Mitt frakt diskriminerar inte.
Citera
2025-03-19, 17:30
Medlem
MrTygers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Jag njer mig med ett generellt frakt. I den mn det finns vlutbildade Sverigedemokrater fraktar jag dem lika mycket som deras mindre utbildade siktsbrder. Mitt frakt diskriminerar inte.

Vad baserar sig ditt frakt p?
Citera
2025-03-19, 17:40
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av MrTyger
Vad baserar sig ditt frakt p?
Att jag inte tror de vill Sverige vl. Jag upplever att deras strsta ml r splittring.
Citera
2025-03-19, 17:42
Medlem
MrTygers avatar
Citat:
Att jag inte tror de vill Sverige vl. Jag upplever att deras strsta ml r splittring.

Deras frmsta ml r att f stopp p och reversera massinvandringen, r vi verens s lngt?
Citera
2025-03-19, 17:53
Avstngd
Citat:
Deras frmsta ml r att f stopp p och reversera massinvandringen, r vi verens s lngt?
Japp. Jag anser att det splittrar samhllet och skapar en knsla av vi mot dem

Du tycker annorlunda. Vi kan lmna det dr.
Citera
2025-03-19, 19:06
Medlem
MrTygers avatar
Citat:

Ytterst handlar det om att du upprrs av mnniskor som inte underkastar sig som du sjlv. Lydnad r primrt fr sdana (fr) som dig, logik r sekundrt.

Jag fraktar SD pga att de r ett tntigt parti som aldrig kommer att n sina ml, som dessutom ltit sig bli grundlurade av Tuffe Uffe.

Exempel:

Ukraina r hedervrda som frsvarar sitt folk.

SD r vedervrdiga som frsvarar sitt folk.

Logiken gr inte ihop men det r s man ska tycka s drfr tycker du det utan att frst eller ifrgastta.
Citera
2025-03-19, 19:18
Avstngd
Citat:
Ytterst handlar det om att du upprrs av mnniskor som inte underkastar sig som du sjlv. Lydnad r primrt fr sdana (fr) som dig, logik r sekundrt.

Jag fraktar SD pga att de r ett tntigt parti som aldrig kommer att n sina ml, som dessutom ltit sig bli grundlurade av Tuffe Uffe.

Exempel:

Ukraina r hedervrda som frsvarar sitt folk.

SD r vedervrdiga som frsvarar sitt folk.

Logiken gr inte ihop men det r s man ska tycka s drfr tycker du det utan att frst eller ifrgastta.
r det nt jag frknippar sd-vljare med s r det blind lydnad.
Citera
2025-06-24, 11:01
Medlem
Citat:

Jag hller med dig. SD r inget parti fr kvinnor. Det uppdagas mer o mer skit i det dr partiet. Bara massa kvinnohatande mn som vill bli rika o skiter i alla viktiga kvinnofrgor
Citera
2025-06-24, 11:19
Medlem
EnCartes avatar
Citat:

Men du skapar sjlv en knsla av det r vi mot dem och den har man skapat lnge. Frgan r d vilka som r vi och vilka som r dem. Ngot att fundera ver.
Citera
2025-06-24, 11:25
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
r det nt jag frknippar sd-vljare med s r det blind lydnad.

Sossevljare, dr kan du snacka om blind lydnad. De kan rsta p en dd hst utan ens ha sett partiprogrammet bara det har sosse-rosen.
Citera
2025-07-02, 14:07
Medlem
MrTygers avatar
Citat:
Korrekt. Dansbands-SD kommer aldrig att tolereras i de fina salongerna. Det r drrmatta utanfr som gller.

Kristersson frnedrar Dansbands-SD p bsta vis.

Kallade tidigare SD fr "Dansbands-SD", men efter att ha beskdat SDs publik/anhngare under kessons tal i Almedalen detta r frstr jag att SD inte ens frtjnar att kallas "Dansbands-SD", inte ens "Raggar-SD", utan snarare br SD kallas "Rnnstens-SD".

Nr jag lste att den feta marsipangrisen kesson utdunstningar om att bli statsminister skrattade jag hgt.

Aprop TS frslag att SD ska samarbeta med (S) s kan du spola ner det frslaget i nrmaste WT-toalett TS, det kommer aldrig att hnda. 7-klvern regerar vidare med eller utan SD std (som under nuvarande Tid-regering).

Dd t rnnstens-SD!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in