2025-03-17, 17:41
Medlem
Någon som vet hur effekten är på dessa?
Hitta nämligen några buds me 95% 10-OH-HHC o sen en me 60% 10-OH-HHCP
Citera
2025-03-18, 13:54
Medlem
Sprutdeares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klanten098
Någon som vet hur effekten är på dessa?
Hitta nämligen några buds me 95% 10-OH-HHC o sen en me 60% 10-OH-HHCP

När namnet heter något sådant skruvat vet man att man ska sluta med skiten
Citera
2025-07-16, 22:16
Medlem
Har testat från Pluggen "DUNDERCHOKLAD (150MG 10-OH-HHC)", varje "chokladpralin" skulle vara 25mg. Det var det absolut värsta jag varit med om (och har ändå varit med om en del). Först märkte ingenting speciellt under kvällen (var vaken kanske 3-4h efter vi tog dem) men vaknade på morgonen och var HELT BORTA. Och sedan satt det i ca 2 dygn. Aldrig någon bra känsla utan bara obehag. Sov nog 30h under 48h..

Vi misstänkte att den var feldoserad. Så isf. känns ju webshoppen i sig inte seriös. Jag är glad vi överlevde..

Så just den hade jag inte köpt från igen! 😆
Citera
2025-10-03, 12:51
Avstängd
funplacess avatar
10-OH-HHC och 10-OH-HHCP är hydroxylerade varianter som sägs vara starkare och sitta i längre än originalen. Erfarenheter hittills är väldigt blandade – vissa märker knappt något, andra beskriver extremt kraftiga och långdragna effekter som kan sitta i över ett dygn. Edibles verkar särskilt osäkra eftersom doseringen är svår att lita på; en användare rapporterade att en enda pralin slog ut honom i nästan 48 timmar. Kort sagt: kan vara allt från svagt till överväldigande, och kvaliteten beror starkt på säljaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in