2025-10-05, 17:24
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trotthest
vadå funkar tinder? swipat konstant i 5 år utan endast ett fåtal matchningar..

Hur bra ser du ut på en skala från 1 till 10 ? Tjejer går efter utseendet när dom nätdejtar och status oftast på en framtida partner...
Citera
2025-10-05, 21:54
Medlem
Trotthests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Hur bra ser du ut på en skala från 1 till 10 ? Tjejer går efter utseendet när dom nätdejtar och status oftast på en framtida partner...
Fet som en laduvägg, som ett krockat skithus i ansiktet och torr humor som ett vitt vin Nej då tror jag ser rätt hyffsat ut ändå, normal byggd kan byggt mig en manskula på magen den senaste tiden utöver det så skulle jag väl säga att jag borde få nå slags napp
Citera
2025-10-05, 23:48
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
Fet som en laduvägg, som ett krockat skithus i ansiktet och torr humor som ett vitt vin Nej då tror jag ser rätt hyffsat ut ändå, normal byggd kan byggt mig en manskula på magen den senaste tiden utöver det så skulle jag väl säga att jag borde få nå slags napp
Du vinner inte över mig. Jag ser ut som en pressad oliv.

Nesh.

Men med skämt vid din sida kommer du dock lite längre!

Var dig själv och skratta loss så kanske du får en baddare på kroken. Den större frågan är om man ska behålla eller inte.

Du får också vara kräsen. (ta da. vändpunkt)

Flörtande = vara oseriös och inte dö av det. Det man säger är sant i stundens hetta och ligger i gränslandet där inget är omöjligt. Det både är och inte är på samma gång vilket gör att man kan gå längre men samtidigt vara fri i ordet.

Är man level 1 och NOOB så får man allt ta och förbättra sina skills och sluta lala i fantasilandet.
Citera
2025-10-05, 23:57
Medlem
Trotthests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OceanDeep
Du vinner inte över mig. Jag ser ut som en pressad oliv.

Nesh.

Men med skämt vid din sida kommer du dock lite längre!

Var dig själv och skratta loss så kanske du får en baddare på kroken. Den större frågan är om man ska behålla eller inte.

Du får också vara kräsen. (ta da. vändpunkt)

Flörtande = vara oseriös och inte dö av det. Det man säger är sant i stundens hetta och ligger i gränslandet där inget är omöjligt. Det både är och inte är på samma gång vilket gör att man kan gå längre men samtidigt vara fri i ordet.

Är man level 1 och NOOB så får man allt ta och förbättra sina skills och sluta lala i fantasilandet.

Pressad olive är ju inte fyskam! Några martini senare och du är i mål!
Felet är att jag inte matchar med några brudar , har swipeat mig trött utan några matchningar.
kanske är kräsen men har tryck "like" på några tungviktare också för att se vafn felet är. men inte ens där har man fått en match!
Nån noob är jag då rakt inte haft en hel del brudar med åren så kanske behöver levla upp min tinderprofil då kanske?
Citera
2025-10-06, 00:10
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
Pressad olive är ju inte fyskam! Några martini senare och du är i mål!
Felet är att jag inte matchar med några brudar , har swipeat mig trött utan några matchningar.
kanske är kräsen men har tryck "like" på några tungviktare också för att se vafn felet är. men inte ens där har man fått en match!
Nån noob är jag då rakt inte haft en hel del brudar med åren så kanske behöver levla upp min tinderprofil då kanske?
Jag tror du ska hoppa upp ur lådan och verkligen öppna dina ögon. Tänk då att verkligen öppna ögonen. Jag fick precis en pånyttfödelse då en stor andel bara gått mig förbi hela livet tills för inte så länge sedan. Därför att jag pushar just på att öppna ögonen för det som är. Jag har levt i nuet i flera år och ändå inte sett det som varit rakt framför näsan på mig hela tiden.

Modeller är väl snygga men inte min typ, kanske din? Men den jag är med nu är hetare än alla tidigare.

Du ska spela spelet på din planhalva och på hemmaplan. Då är det du som väljer och bestämmer spelreglerna.
Citera
2025-10-06, 00:17
Medlem
En sak har jag lärt mig genom åren. Väldigt många som är snygga på bild är det inte i verkligheten.

Iallafall, mitt bidrag till tråden är påståendet att när en tjej dissar någon så är det till stor del att hon är rädd för att välja någon som inte är ett bra val.

När orsaken nämns så är det bara en detalj, ganska oväsentlig. Poängen är att det är inte den detaljen som är avgörande.
Citera
2025-10-06, 00:22
Medlem
Trotthests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OceanDeep
Jag tror du ska hoppa upp ur lådan och verkligen öppna dina ögon. Tänk då att verkligen öppna ögonen. Jag fick precis en pånyttfödelse då en stor andel bara gått mig förbi hela livet tills för inte så länge sedan. Därför att jag pushar just på att öppna ögonen för det som är. Jag har levt i nuet i flera år och ändå inte sett det som varit rakt framför näsan på mig hela tiden.

Modeller är väl snygga men inte min typ, kanske din? Men den jag är med nu är hetare än alla tidigare.

Du ska spela spelet på din planhalva och på hemmaplan. Då är det du som väljer och bestämmer spelreglerna.
Tro mig har så öppna ögon det går, nästan på gränsen att det sitter tändstickor mellan övre kinden och ögonlocken! Modeller och modeller nä söker en jordnära kvinna med hjärtat på rättställe och kanske inte helt blåst i huvet , är det för mycket begärt? Du låter onekligen som en klokjävel måste jag säga!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in