2025-03-16, 17:05
Medlem
dart100s avatar
Hur gör dom med sex på rymdstaioner när dom är där månads och tillomed årsvis ?
Om man har tex familj man och barn hemma på jorden har dom kommit överns om att det är okej att ha sex med andra så länge man är på rymdstationen ?

Det måste vara jobbigt att avhålla sig från all sex i ett år inte onanera och inget knullande ?
Dom blandar kvinnliga och manliga på rymdstaionerna och så trångt som det måste vara på en rymdstaion så blir det nog svårt med privat liv.

Jag personligen måste runka minst en gång om dagen om jag inte har en KK då kan jag hålla mig nåra dar till jag träffar henne.

Har dom gruppsex varje dag eller hur gör dom ?
Senast redigerad av dart100 2025-03-16 kl. 17:08.
Citera
2025-03-16, 17:12
Avslutad
Det är mycket indirekt kemisk kastrering med all joniserad strålning i tyngdlöshet och stress.
Citera
2025-03-16, 17:21
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Det är många som går utan sex på ett år (och även längre).

När man dessutom kan få sex när man vill så behöver man heller inte gå runt och tänka på det 24/7.
Citera
2025-03-16, 17:24
Medlem
dart100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Det är många som går utan sex på ett år (och även längre).

När man dessutom kan få sex när man vill så behöver man heller inte gå runt och tänka på det 24/7.
Onanera måste man väl göra lite då och då gå ett helt år utan att ens onanera kan inte vara bra för hälsan ?
Citera
2025-03-16, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dart100
Onanera måste man väl göra lite då och då gå ett helt år utan att ens onanera kan inte vara bra för hälsan ?

Säkert inte, men du blir inte astronaut för att optimera din hälsa.
Sex har troligtvis extremt liten betydelse för dom.
Citera
2025-03-16, 17:36
Medlem
Vitiss avatar
Jag tänkte på ämnet idag jag också, men mer praktiskt.
Behövs inte tyngdkraften?
Citera
2025-03-16, 17:38
Medlem
dart100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Säkert inte, men du blir inte astronaut för att optimera din hälsa.
Sex har troligtvis extremt liten betydelse för dom.
Dom kanske har har onanerings bås eller nåt men jag tror att dom har grupp sex lite då och då
Citera
2025-03-16, 17:52
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Dom kanske har har onanerings bås eller nåt men jag tror att dom har grupp sex lite då och då

Snubbarna kan väl så att säga lyxrunka då, alltså runka med kådis som de sen bara slänger. Att man som snubbe måste göra sig av med sin kåtklåda i jämna mellanrum är väl ett måste, går ju inte att koncentrera sig till 100% annars.
Citera
2025-03-16, 17:58
Medlem
dart100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Snubbarna kan väl så att säga lyxrunka då, alltså runka med kådis som de sen bara slänger. Att man som snubbe måste göra sig av med sin kåtklåda i jämna mellanrum är väl ett måste, går ju inte att koncentrera sig till 100% annars.

Precis jag måste runka minst en gång om dagen annars blir det problem med bla koncentrationen.
Citera
2025-03-16, 18:00
Medlem
dart100s avatar
En del kvinnor på dom där rymdstationerna är riktiga finingar jag skulle få kåtslaget om jag vore på en rymdstaion och så nära som man kommer varrandra där
Citera
2025-03-16, 18:02
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
En del kvinnor på dom där rymdstationerna är riktiga finingar jag skulle få kåtslaget om jag vore på en rymdstaion och så nära som man kommer varrandra där

Det sprutas säkert hejvilt där i tyngdlösheten på rymdstationen..
Citera
2025-03-16, 18:02
Medlem
dart100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Knulldell
Det sprutas säkert hejvilt där i tyngdlösheten på rymdstationen..
Ja det tror jag åxå ha ha Sperman svävar runt på rymdstationen HA HA
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in