2025-03-17, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Har jag? Styrk motsatsen då.
Är det inte den som kommer med påståendet som ska styrka sitt påstående?
Citera
2025-03-17, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Vad skulle det vara, massa österrikare och schweizare?

Varför inte och Irland kan också bidra med trupper för fredsbevarande syften.
Citera
2025-03-17, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
Ukraina får möjlighet till stöd från Västliga styrkor som skulle bevaka allting. Pressen kommer då hamna på Ryssland, att inte utlösa false flags eller syssla med provokationer för då skulle de vara de skyldiga vid eventuellt brott av freden och början av ett krig
Det enkla är att vapenvila aldrig sker under dessa förutsättningar. Varför skulle Ryssland godkänna NATO som fredsbevarande styrkor då dom är en part i detta krig och en av orsakerna kriget började, det är helt enkelt skrattretande dumt av "de villiga".
Citera
2025-03-17, 12:06
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittelkjell
Att läsa Business Insider är som att hämta fakta från Aftonbladet eller SVT.
Bättre än Southfront, Slavyangrad eller TASS.
Citera
2025-03-17, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Är det inte den som kommer med påståendet som ska styrka sitt påstående?

I det här fallet så bör bevisbördan ligga på motparten då det är ett faktum att Ryssland invaderat Ukraina.
Citera
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Det har jag svårt att tro att de tror på. En sådan marionett skulle inte klara sig fem minuter. Det tåget har gått.
Tillsätter man OMON eller Nationalgardet så finns chansen att marionetten klarar sig
Citera
Medlem
Citat:
Har jag? Styrk motsatsen då.
Ryssbottar som jag har redan styrkt motsatsen tusentals gånger i liknande trådar. Men du är så pass hjärntvättad att vi ryssbottar har gett upp på att konvertera er med vår propaganda. Ni kan bara hjälpa er själva till sanningen. Beep beep bop.
Citera
2025-03-17, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koskenkurva
Ryssbottar som jag har redan styrkt motsatsen tusentals gånger i liknande trådar. Men du är så pass hjärntvättad att vi ryssbottar har gett upp på att konvertera er med vår propaganda. Ni kan bara hjälpa er själva till sanningen. Beep beep bop.

Nej då. Jag har läst all dynga som du och din sort hävt ur er de senaste 3 åren. Ingenstans har tillstymmelse till bevis dykt upp som styrker er alternativa verklighet.
Citera
2025-03-17, 12:15
Medlem
Citat:
Nej då. Jag har läst all dynga som du och din sort hävt ur er de senaste 3 åren. Ingenstans har tillstymmelse till bevis dykt upp som styrker er alternativa verklighet.
Sant. Och även om den hade det så är den ryska invasionen ett strid mot internationella konventioner. Men de fortsätter med sina ofalsifierbara påståenden och lägger bördan på Ukraina.
Citera
2025-03-17, 12:18
Medlem
Citat:
Sant. Och även om den hade det så är den ryska invasionen ett strid mot internationella konventioner. Men de fortsätter med sina ofalsifierbara påståenden och lägger bördan på Ukraina.

Ja precis. Det är ett ständigt cirkulärt resonemang som rysstrollen för.
Citera
2025-03-17, 12:20
Medlem
Citat:

Okej, du är hjärntvättad. När verkligheten tränger sig in och psykosen avtar så hoppas jag att det inte tär allt för mycket på dit psyke. Lycka till dig och ditt reservkonto.
Citera
2025-03-17, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Skulle Ryssland verkligen acceptera en fredsstyrka som innehåller soldater från fiendeländer, från de länder som skickat vapen till Ukraina? Tror knappast det. Det här känns mer som orealistiska fantasier från Europa igen.

Tja, ryssarna kan ju alltid säga nej, och på så sätt förstärka och förankra faktumet att USA nog måste banka skiten ur dem till slut, precis som planen hela tiden varit.

Den röda tråden här bland rysskuksugarna är allt jämt att ryssen helt plötsligt skulle vara likstäld USA i dagens situation och egentligen kan diktera saker och ting. De verkar tro att de egentligen är något mer än en kackerlacka för USA, enbart för att Trump på ett tafatt sätt försöker något annat än den hårda vägen.

Låt oss påminna om att det är Trumps plan att Europa ska stå för säkerheten, så åsikterna kommer mer klart vara tydligare med tiden. Och gå stick i stäv.

Ulraina sträcker fram en hand, Europa förbereder sig och ryssland säger nej.

Det kommer sluta förbannat illa för ryssen..
Senast redigerad av Dcman 2025-03-17 kl. 12:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in