2025-03-17, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Har jag? Styrk motsatsen d.
r det inte den som kommer med pstendet som ska styrka sitt pstende?
Citera
2025-03-17, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Vad skulle det vara, massa sterrikare och schweizare?

Varfr inte och Irland kan ocks bidra med trupper fr fredsbevarande syften.
Citera
2025-03-17, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
Ukraina fr mjlighet till std frn Vstliga styrkor som skulle bevaka allting. Pressen kommer d hamna p Ryssland, att inte utlsa false flags eller syssla med provokationer fr d skulle de vara de skyldiga vid eventuellt brott av freden och brjan av ett krig
Det enkla r att vapenvila aldrig sker under dessa frutsttningar. Varfr skulle Ryssland godknna NATO som fredsbevarande styrkor d dom r en part i detta krig och en av orsakerna kriget brjade, det r helt enkelt skrattretande dumt av "de villiga".
Citera
2025-03-17, 12:06
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittelkjell
Att lsa Business Insider r som att hmta fakta frn Aftonbladet eller SVT.
Bttre n Southfront, Slavyangrad eller TASS.
Citera
2025-03-17, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
r det inte den som kommer med pstendet som ska styrka sitt pstende?

I det hr fallet s br bevisbrdan ligga p motparten d det r ett faktum att Ryssland invaderat Ukraina.
Citera
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Det har jag svrt att tro att de tror p. En sdan marionett skulle inte klara sig fem minuter. Det tget har gtt.
Tillstter man OMON eller Nationalgardet s finns chansen att marionetten klarar sig
Citera
Medlem
Citat:
Har jag? Styrk motsatsen d.
Ryssbottar som jag har redan styrkt motsatsen tusentals gnger i liknande trdar. Men du r s pass hjrntvttad att vi ryssbottar har gett upp p att konvertera er med vr propaganda. Ni kan bara hjlpa er sjlva till sanningen. Beep beep bop.
Citera
2025-03-17, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koskenkurva
Ryssbottar som jag har redan styrkt motsatsen tusentals gnger i liknande trdar. Men du r s pass hjrntvttad att vi ryssbottar har gett upp p att konvertera er med vr propaganda. Ni kan bara hjlpa er sjlva till sanningen. Beep beep bop.

Nej d. Jag har lst all dynga som du och din sort hvt ur er de senaste 3 ren. Ingenstans har tillstymmelse till bevis dykt upp som styrker er alternativa verklighet.
Citera
2025-03-17, 12:15
Medlem
Citat:
Nej d. Jag har lst all dynga som du och din sort hvt ur er de senaste 3 ren. Ingenstans har tillstymmelse till bevis dykt upp som styrker er alternativa verklighet.
Sant. Och ven om den hade det s r den ryska invasionen ett strid mot internationella konventioner. Men de fortstter med sina ofalsifierbara pstenden och lgger brdan p Ukraina.
Citera
2025-03-17, 12:18
Medlem
Citat:
Sant. Och ven om den hade det s r den ryska invasionen ett strid mot internationella konventioner. Men de fortstter med sina ofalsifierbara pstenden och lgger brdan p Ukraina.

Ja precis. Det r ett stndigt cirkulrt resonemang som rysstrollen fr.
Citera
2025-03-17, 12:20
Medlem
Citat:

Okej, du r hjrntvttad. Nr verkligheten trnger sig in och psykosen avtar s hoppas jag att det inte tr allt fr mycket p dit psyke. Lycka till dig och ditt reservkonto.
Citera
2025-03-17, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Skulle Ryssland verkligen acceptera en fredsstyrka som innehller soldater frn fiendelnder, frn de lnder som skickat vapen till Ukraina? Tror knappast det. Det hr knns mer som orealistiska fantasier frn Europa igen.

Tja, ryssarna kan ju alltid sga nej, och p s stt frstrka och frankra faktumet att USA nog mste banka skiten ur dem till slut, precis som planen hela tiden varit.

Den rda trden hr bland rysskuksugarna r allt jmt att ryssen helt pltsligt skulle vara likstld USA i dagens situation och egentligen kan diktera saker och ting. De verkar tro att de egentligen r ngot mer n en kackerlacka fr USA, enbart fr att Trump p ett tafatt stt frsker ngot annat n den hrda vgen.

Lt oss pminna om att det r Trumps plan att Europa ska st fr skerheten, s sikterna kommer mer klart vara tydligare med tiden. Och g stick i stv.

Ulraina strcker fram en hand, Europa frbereder sig och ryssland sger nej.

Det kommer sluta frbannat illa fr ryssen..
Senast redigerad av Dcman 2025-03-17 kl. 12:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in