• 1
  • 2
2025-03-16, 14:47
Medlem
randomdudeReloadeds avatar
Precis när mitt huvud träffar kudden så får jag ibland en extrem stress respons/adrenalin. Kan inte sova dem nätterna trots att jag poppar 15-20 serbiska xanniez. Varför händer detta och hur kan jag stoppa det från att hända? Fett jobbigt att inte kunna sova trots att man är utmattad och nerdrogad till max..
Citera
2025-03-16, 15:24
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av randomdudeReloaded
Precis när mitt huvud träffar kudden så får jag ibland en extrem stress respons/adrenalin. Kan inte sova dem nätterna trots att jag poppar 15-20 serbiska xanniez. Varför händer detta och hur kan jag stoppa det från att hända? Fett jobbigt att inte kunna sova trots att man är utmattad och nerdrogad till max..

Försök bli drogfri, byt miljö, köp nya sängkläder, ändra livsstil, gå ner i tid ifall du arbetar.
Prata bara med vänner/familj som är positiva, energitjuvar ignoreras.
Ta tag i problem som du inte har tagit tag i oavsett hur jobbigt eller svårt det är och gör det direkt så fort du kan även hur lockande det är att scrolla tik-tok på soffan och ta droger.

Jag lovar att din stress kommer dämpas rejält, t.om försvinna helt.
Citera
2025-03-16, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Försök bli drogfri, byt miljö, köp nya sängkläder, ändra livsstil, gå ner i tid ifall du arbetar.
Prata bara med vänner/familj som är positiva, energitjuvar ignoreras.
Ta tag i problem som du inte har tagit tag i oavsett hur jobbigt eller svårt det är och gör det direkt så fort du kan även hur lockande det är att scrolla tik-tok på soffan och ta droger.

Jag lovar att din stress kommer dämpas rejält, t.om försvinna helt.
Det är ingenting som händer hela tiden, typ 1 ggr per vecka bara.
Citera
2025-03-16, 15:55
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Det är ingenting som händer hela tiden, typ 1 ggr per vecka bara.

Om du inte somnar efter 3-4 gånger så mycket som rekommenderad maxdos och du tar dem 1 gång per vecka så är det antingen något annat du har eller så går du på benzo dagligen. Det var därför jag skrev så.
Citera
2025-03-16, 16:33
Medlem
Citat:
Om du inte somnar efter 3-4 gånger så mycket som rekommenderad maxdos och du tar dem 1 gång per vecka så är det antingen något annat du har eller så går du på benzo dagligen. Det var därför jag skrev så.
Jag jobbar på bli drogfri men kan inte helt bror, jag har demoner n shit som jag håller i shack, och jag måste ha mina xannies för det annars jag inte kan sova alls..

Benim har inga vänner osv som jag pratar med på daglig basis, väldigt ensam existens lever jag..
Citera
2025-03-16, 19:18
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Jag jobbar på bli drogfri men kan inte helt bror, jag har demoner n shit som jag håller i shack, och jag måste ha mina xannies för det annars jag inte kan sova alls..

Benim har inga vänner osv som jag pratar med på daglig basis, väldigt ensam existens lever jag..

Hur ser livssituationen ut f.ö?
Citera
2025-03-16, 20:01
Medlem
Citat:
Hur ser livssituationen ut f.ö?
Det är kaoz broder. Jag är socfall, har inga vänner är oskuld, har skulder upp över öronen, kronis jagar mig konstant, bor i en skithåla by utan ens en matbutik inom 2 mil radius. Allt som kunde gått snett i min liv, har gått snett.
Citera
2025-03-16, 21:22
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Det är kaoz broder. Jag är socfall, har inga vänner är oskuld, har skulder upp över öronen, kronis jagar mig konstant, bor i en skithåla by utan ens en matbutik inom 2 mil radius. Allt som kunde gått snett i min liv, har gått snett.

Ville bara säga att jag är riktigt ledsen att höra om din situation. Vet inte vad jag ska säga annat än att det inte är så konstigt att du har svårt att sova ibland.

Jag har inga tips tyvärr men du förtjänar bättre och jag hoppas att det löser sig. Vad nu det är värt att en nolla på internet håller tummarna för dig…
Citera
2025-03-17, 04:14
Medlem
Jesus144s avatar
Citat:

Varför? Drogerna.

Du har rätt i det du säger om demonerna. Det är nyttigt att bekänna verkligheten. Vet du hur du blir befriad? Eller försöker du i egen kraft frtf?
Citera
2025-03-17, 04:18
Medlem
Jesus144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Ville bara säga att jag är riktigt ledsen att höra om din situation. Vet inte vad jag ska säga annat än att det inte är så konstigt att du har svårt att sova ibland.

Jag har inga tips tyvärr men du förtjänar bättre och jag hoppas att det löser sig. Vad nu det är värt att en nolla på internet håller tummarna för dig…

Du är inte en nolla. Att du har hjärta gör dig riktigt värdefull, speciellt i Guds ögon. Och vems ögon spelar roll om inte Guds? Du är värdefull, och din omtanke till denna man är djupt uppskattad. Av honom, av mig, av Gud.
Citera
2025-03-17, 04:19
Medlem
Jesus144s avatar
Min broder, jag finns för dig. Du kan nå mig på PM när du vill!

Citat:
Citera
2025-03-17, 04:20
Medlem
Jesus144s avatar
Citat:

Berätta om demonerna. Hur lyckades du identifiera dom? Vilket inflytande har dom? Var konkret. Har du identifierat deras röst/tankar?

Tankar i huvudet är lika kraftigt i det mentala/spirituella, som tankar på krigsfältet är kraftiga i det fysiska. Det är krigsredskap båda två. Tankar i huvudet - tankar i krigsfält. Tankar tankar, ondskans krigsverktyg, i det osynliga och det synliga. Samma ord med flit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in