2026-07-31, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonna76
CW här med! Hoppas på ett bra 2026 nu
Är det kvar?
Citera
2026-07-31, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willeeso
Är det kvar?
Ja, men ingen vidare trafik. Men lättarbetat, förutom alla nötter som inte kan följa de enklaste loggningsinstruktioner.
Citera
2026-08-03, 12:14
Medlem
Finns det någon hemsida där det finns trafik?

Citat:
Ursprungligen postat av Gubbfarbrorn
Ja, men ingen vidare trafik. Men lättarbetat, förutom alla nötter som inte kan följa de enklaste loggningsinstruktioner.
Citera
2026-08-03, 16:33
Medlem
Vet egentligen ingenting om denna märkliga bransch, men vad jag har hört så finns det numera AI-tjänster som funkar för snusk-chat. Till exempel Grok.
Citera
2026-08-03, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willeeso
Finns det någon hemsida där det finns trafik?

Fullt ös på x-mods
Citera
2026-08-03, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LezFear
Vet egentligen ingenting om denna märkliga bransch, men vad jag har hört så finns det numera AI-tjänster som funkar för snusk-chat. Till exempel Grok.

De jag har sett är pinsamt dåliga. Det är antagligen därför CW går dåligt nu då de har en som far fram som en jordfräs.
Citera
2026-08-15, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbfarbrorn
De jag har sett är pinsamt dåliga. Det är antagligen därför CW går dåligt nu då de har en som far fram som en jordfräs.

Behåll CW och börja på ett annat företag, och logga in hos det andra företaget när du ej får meddelanden hos CW

Det går väl upp och ner hos CW, ibland bra tryck och ibland dåligt?
Senast redigerad av Jonna76 2026-08-15 kl. 21:07.
Citera
2026-08-24, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Sorry för spam allihopa, åtminstone bumpas tråden, så kanske lite mer operatörer hittar hit igen.

Någon som har erfarenhet av XMODS? Vad betalar det per meddelande? Hur betalar dom ut? Söker dom arbetare?

Det betalar 0.15 euro per mess. De betalar månadvis och de söker folk. PM om du vill höra mer.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in