• 1
  • 2
2025-03-15, 13:18
Medlem
Det händer min tjejkompis ofta när hon har sex. Hon spänner ut och då åker kuken ut. (Handlar inte om att han inte är tillräckligt hård)
Det har aldrig hänt mig, misstänker att det är för att jag har svaga muskler? Vad säger ni andra? Killar är det vanligt att tjejen kan o gör detta?
En annan fråga angående muspruttar. Är med om det ofta medans min kompis har aldrig varit med om det. Vet att det beror på hur mycket luft som kommer in, vinklar och ställning. Men kan det inte vara som så, att ju trängre man är, ju mer låter det? Medans är man lite större så pyser luften ut?
Citera
2025-03-15, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Det händer min tjejkompis ofta när hon har sex. Hon spänner ut och då åker kuken ut. (Handlar inte om att han inte är tillräckligt hård)
Det har aldrig hänt mig, misstänker att det är för att jag har svaga muskler? Vad säger ni andra? Killar är det vanligt att tjejen kan o gör detta?
En annan fråga angående muspruttar. Är med om det ofta medans min kompis har aldrig varit med om det. Vet att det beror på hur mycket luft som kommer in, vinklar och ställning. Men kan det inte vara som så, att ju trängre man är, ju mer låter det? Medans är man lite större så pyser luften ut?
Kuken åker ut?! Låter mer som en mikrokuk det där
Citera
2025-03-15, 13:41
Det har hänt med vissa tjejer.. Lite oklart hur. Som du säger så beror det inte på att man inte är tillräckligt hård, den åker ut ändå.
Citera
2025-03-15, 13:48
Medlem
aYaLLas avatar
Det finns läkemedel mot muspruttar
Citera
2025-03-15, 14:00
Medlem
Ingen aning vad du jiddrar om, att kuken åker ut för hon spänner sig?
Försöker han ha sex med henne eller ligger han bara där med kuken i henne? Vid sex så juckar man fram och tillbaka, kuken åker in och ut.

Jag fattar verkligen inte problemet här....
Är han så pass svag i kroppen så han kan inte hålla emot med kuken i henne när hon spänner sig?
Citera
2025-03-15, 14:23
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Ingen aning vad du jiddrar om, att kuken åker ut för hon spänner sig?
Försöker han ha sex med henne eller ligger han bara där med kuken i henne? Vid sex så juckar man fram och tillbaka, kuken åker in och ut.

Jag fattar verkligen inte problemet här....
Är han så pass svag i kroppen så han kan inte hålla emot med kuken i henne när hon spänner sig?
Hade en flickvän som tränade med kulor i musen 2-3 timmar varje dag. När hon kom tryckte hon ut mig också om inte jag höll emot. Det beror på hur vältränade muskler tjejen har. En slapp otränad fitta kan inte trycka ut någon. Idag går väldigt många kvinnor på gym, men hur många tränar slidmusklerna?
Citera
2025-03-15, 14:29
Medlem
Precis så jag antog att de va, men ville höra lite vad ni andra tänkte kring det. Då lär jag få börja regelbundet med knipövningar, då jag aldrig tryckt ut killens
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Hade en flickvän som tränade med kulor i musen 2-3 timmar varje dag. När hon kom tryckte hon ut mig också om inte jag höll emot. Det beror på hur vältränade muskler tjejen har. En slapp otränad fitta kan inte trycka ut någon. Idag går väldigt många kvinnor på gym, men hur många tränar slidmusklerna?
Citera
2025-03-15, 15:23
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
1. Det händer min tjejkompis ofta när hon har sex. Hon spänner ut och då åker kuken ut. (Handlar inte om att han inte är tillräckligt hård)
2. En annan fråga angående muspruttar. Är med om det ofta medans min kompis har aldrig varit med om det. Vet att det beror på hur mycket luft som kommer in, vinklar och ställning. Men kan det inte vara som så, att ju trängre man är, ju mer låter det? Medans är man lite större så pyser luften ut?

1. Nej, skulle inte säga att det vanligt enligt min erfarenhet. Men att det förekommer vid stark orgasm att kuken eller annan leksak kläms ut. Tror inte svaga muskler i första hand har med det att göra utan mer hur stark en orgasm är och kanske hur trång "passformen" är/hur välfylld musen är. Du får väl fråga din kompis mer precist när och hur det händer.
Har inte hänt mig med tighta och vältränade, utan mer med någon som "kommer hårt" och typ tappar kontrollen.

2. Har i första had hänt mig bakifrån/doggy och mer med lite större än trånga. Beror så klart på teknik också, drar man inte ut den helt innan man skjuter in igen minskar problemet. Någon som är tight släpper inte lika lätt in luft, enligt min erfarenhet.
Citera
2025-03-15, 16:26
Bannlyst
Citat:
du har en mikropenis därför att den åker ut. En vanlig penis kan nt åka ut oavsett hård lr slak
Citera
2025-03-15, 17:14
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Hm, tränar man som kvinna sin bäckenbotten muskulatur och gör knipövningar så drar väl musen åt sig. Verkar som hon använder en annan muskelgrupp som mer pressar ut.

Som exempel för att förklara fenomenet. När man som man/kvinna gör en tvåa pressar man ut innehållet, när man vill förhindra typ när man inte har tillgång till en toa men är nödig då sluter man ringmuskeln för att förhindra utpressning.

Sålunda bör dessa kvinnor sluta att "pressa ut" utan mer "dra åt" under pågående akt. Eller
Citera
2025-03-15, 19:32
Medlem
OlitBrands avatar
Citat:
Precis så jag antog att de va, men ville höra lite vad ni andra tänkte kring det. Då lär jag få börja regelbundet med knipövningar, då jag aldrig tryckt ut killens

Om vi tänker anatomin för en man så rycker kuken då snubben kommer, och när kvinnan får orgasm så sker det sammandragningar i henne. Det kan vara som så om hon får orgasm att det är därför hon tycker ut kuken. Men sen kanske du istället ska öva på ditt självförtroende och inte så mycket din bäckenbotten.
Citera
2025-03-16, 23:07
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Hm, tränar man som kvinna sin bäckenbotten muskulatur och gör knipövningar så drar väl musen åt sig. Verkar som hon använder en annan muskelgrupp som mer pressar ut.

Som exempel för att förklara fenomenet. När man som man/kvinna gör en tvåa pressar man ut innehållet, när man vill förhindra typ när man inte har tillgång till en toa men är nödig då sluter man ringmuskeln för att förhindra utpressning.

Sålunda bör dessa kvinnor sluta att "pressa ut" utan mer "dra åt" under pågående akt. Eller
Du verkar inte så ”gynekologiskt” kunnig. Musklerna krampar vid orgasm men inte fan drar musen ”åt sig”. Kom tillbaka till tråden när du blivit av med svendomen och lärt dig skillnaden på när tjejen skiter och får orgasm.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in