Citat:
Ursprungligen postat av
Jojo92a
1. Det händer min tjejkompis ofta när hon har sex. Hon spänner ut och då åker kuken ut. (Handlar inte om att han inte är tillräckligt hård)
Det har aldrig hänt mig, misstänker att det är för att jag har svaga muskler? Vad säger ni andra? Killar är det vanligt att tjejen kan o gör detta?
2. En annan fråga angående muspruttar. Är med om det ofta medans min kompis har aldrig varit med om det. Vet att det beror på hur mycket luft som kommer in, vinklar och ställning. Men kan det inte vara som så, att ju trängre man är, ju mer låter det? Medans är man lite större så pyser luften ut?
1. Nej, skulle inte säga att det vanligt enligt min erfarenhet. Men att det förekommer vid stark orgasm att kuken eller annan leksak kläms ut. Tror inte svaga muskler i första hand har med det att göra utan mer hur stark en orgasm är och kanske hur trång "passformen" är/hur välfylld musen är. Du får väl fråga din kompis mer precist när och hur det händer.
Har inte hänt mig med tighta och vältränade, utan mer med någon som "kommer hårt" och typ tappar kontrollen.
2. Har i första had hänt mig bakifrån/doggy och mer med lite större än trånga. Beror så klart på teknik också, drar man inte ut den helt innan man skjuter in igen minskar problemet. Någon som är tight släpper inte lika lätt in luft, enligt min erfarenhet.