2025-03-15, 09:16
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Inte heller köra svt play i ett litet fönster antar att det har med annonserna att göra som ”tar över” som ”mediaspelare” även om dom inte har ljud. Varje gång jag går in i en tråd slutar sr-appen eller svt play att spela. Detta är ett nytt fenomen för mig

Iphone
Senast redigerad av Trevligt.konto 2025-03-15 kl. 09:27.
Citera
2025-03-15, 09:31
Moderator
Maviels avatar
Jag har inte det problemet på min iphone - det låter som att något är tokigt helt med din? Vilken webläsare använder du i den?
Citera
2025-03-15, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Inte heller köra svt play i ett litet fönster antar att det har med annonserna att göra som ”tar över” som ”mediaspelare” även om dom inte har ljud. Varje gång jag går in i en tråd slutar sr-appen eller svt play att spela. Detta är ett nytt fenomen för mig

Iphone
Hur surfar du på Flashback? Safari? Annan webbläsare?
Citera
2025-03-15, 09:34
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Jag har inte det problemet på min iphone - det låter som att något är tokigt helt med din? Vilken webläsare använder du i den?
Safari. Funkar nu med adblock plus, men vill egentligen inte eftersom jag vill stödtta fb

Edit: annonserna syns, iaf en del. Men Problemet försvann med abp
Citera
2025-03-15, 09:38
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Safari. Funkar nu med adblock plus, men vill egentligen inte eftersom jag vill stödtta fb

Edit: annonserna syns, iaf en del. Men Problemet försvann med abp

Jag vet att det finns problem med safari på iphone - eller att det i allafall har diskuterats. Jag använder chrome på min iphone och har inte upplevt ditt problem. Men möjligen kan någon med mer teknisk kunskap än mig komma med mer input.
Citera
2025-03-15, 09:39
Moderator
Maviels avatar
Klagomål och kritik --> Flashback
/Moderator
Citera
2025-03-15, 10:05
Jag vet vad du menar. Lösningen är att ha två fönster uppe: ett där du spelar radio och ett där du använder Flashback. Om du sätter igång radion i webbläsaren och därefter går in i Flashback med webbläsaren så blir radion ägd. Hoppas detta hjälper.
Citera
2025-03-18, 21:53
Medlem
Smarree88s avatar
Tror inte det har med flasback att göra.
Är någon inställning i webbläsaren som gör att streamat innehåll pausas om fliken inte är aktiv.

Windows 11
Senast redigerad av Smarree88 2025-03-18 kl. 22:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in