Citat:
Ursprungligen postat av
dart100
Nåt jäkla mysko är det varför vill regeringen så gärna att vi tar vacciner ?
Nyss läste jag att nästa pandemi så blir det hårdar tag mot dom som inte vill ta vaccin dom ska mer eller mindre tvingas ta vaccinet om jag förstod det rätt ?
Normalt sett så tänker bara regeringens medlemmarna på sig själva och sitt eget bästa och höja sina löner i tid och otid dom vill inte svenska folkets och sveriges bästa.
Men när det gäller vaccin då måste alla ta det annars jävlar.
Varför är det så viktigt för dom att vi ska ta vaccinet annars så skiter dom i svenska folket dom skiter fullständigt i om vi blir mördade eller dör på nåt annat sätt så då borde dom väl skita i om vi tar nåt vaccin eller inte om dom ändå vill att vi ska dö ?
Låt folk få bestämma själva om dom vill ta vaccin eller inte och dom som inte vill ta ska inte få nåra straff för att dom inte vill ta vaccinet.
Jag tog inget covid vaccin och kommer inte att ta nåt vaccin i framtiden heller.
Jag är hur frisk som helst och har bara varit sjuk nåra dar varje år både innan och efter pandemin.
Jag har fått problem efter vaccinet min sambo vad jag misstänker utvecklade turbo cancer efter vaccinet, nu har jag pratat med så många doktorer och personer att jag är rätt säker på att vaccinet är boven! Fast det kommer såklart aldrig erkännas av svensk sjukvård, däremot kommer jag aldrig ta något mer vaccin, oavsett vad dom hotar med.