2006-08-27, 12:35
Medlem
Cineastens avatar
Good riddance. Vi behöver inte sånt där kriminellt slödder i vårt land mer än vi behöver kackerlackor i köket..
Citera
2006-08-27, 13:37
Medlem
Byfånens avatar
Det var alltså drägghelvetet Naser Dzeljilji ?

Denne begåvade idrottsALBAN !, när i HELVETE ska vi skicka hem dessa ALBANDRÄGG. Dom TILLFÖR INTE Sverige någonting. Jävla Pseudofolk som i sin vildaste fantasi tror dom är Illyrier och nedstigande led till Alexander den store.

Sanningen är Albaner är ett utknullade av Turkar, och albaner är efter år 1450 ett TURKFOLK ! Albaner var så FEGA så dom konverterade sig till Islam så fort dom såg en Seljduk .... Pålitliga människor Albaner ....... NOT !
Citera
2006-08-27, 14:04
Bannlyst
Kvittar vilken europè (eller från annan världsdel för den delen), nämner man alban har de alla någon dålig erfarenhet eller uppfattning av dessa.
Citera
2006-08-27, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robin Wood
Har du inte tänkt på vems fel det är?
Ditt och mitt, enbart för att man inte varit vaksam på hur politiken utvecklat sig. Och därmed hur de släppt in en massa invandrare som härjar som dom vill egentligen, då de inte bryr sig om landet i övrigt. Det ingår i samhällsplaneringen att se till att problemen finns, enbart för att hålla segregation igång. Annars hade man gjort något åt problemet från början.
Får man bort de politiker som idag styr landet får man automatiskt bukt med dessa problem.Det tar ett tag men är mycket billigare i längden då man sänder 80% ut ur landet på enkelbiljett.
Ordet kriminell bör inte användas, då det handlar om samhällsterrorism, och utstuderad sådan!

Jag håller med dig till stor del. Våra politiker är också kriminella. Våra politiker gillar att småflickor gruppknullas analt, vaginalt och oralt. Det är dock fel att hävda att politikerna själva bär all skuld. Svenska väljare kan på valdagen, om dom så önskar, lägga ner en sverigedemokratisk valsedel i röstkuvertet, men dom flesta avstår.

Jag personligen bär dock inget ansvar. Jag har gjort vad jag har kunnat för att väcka opinion i massinvandringsfrågan. Jag har röstat på invandringskritiska partier, skrivit insändare, pratat med politiker, övertygat vänner och bekanta om att rösta rätt mm. Jag gör inga affärer med blattar. Jag är mycket tydlig med vad jag vill.
Citera
2006-08-27, 14:09
Medlem
SirBerits avatar
Ibland är det så man önskar att dom ska upprätta temporära gaskammare för att bli av med dessa drägg, det är sånt där folk som drar Sverige i smuttsen och gjort landet till vad det är idag.
Citera
2006-08-27, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Det är själva fan att det skall vara så svårt för dessa hjärndöda kriminella att faktiskt ta död på de rivaler de försöker ta död på. Jag menar, hur svårt kan det egentligen vara? Töm hela magasinet på en gång så slipper vi offra skattepengar på att försöka återuppliva en sån tomte som njasir djeversili eller vad fanskapet nu heter.

Kriminella får gärna skjuta på varandra, men se då för Guds skull till att avsluta jobbet! Dessa människor är ju inte bara värdelösa rent allmänt, utan även värdelösa som kriminella!

I second that. Inte ens det klarar de av ordentligt, dessa djævla nollor.
Ska ni skjuta ihjæl varann så gør det ordentligt før helvete, jævla losers....

Och varfør i helvete skickar man 4 ambulanser før att førsøka rædda en kriminell parasit, de borde skickat nån med en yxa att avsluta jobbet istællet.
Fan vilket jævla sløseri med skattemedel....suck.
Citera
2006-08-27, 15:09
Medlem
Så länge vår lilla polisstat arbetar aktivt för självsanering så kommer sånt här att fortsätta !
Citera
2006-08-27, 16:06
Medlem
suckysuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro

Och varfør i helvete skickar man 4 ambulanser før att førsøka rædda en kriminell parasit, de borde skickat nån med en yxa att avsluta jobbet istællet.

Amen!
Citera
2006-08-27, 17:27
Medlem
Herodess avatar
Det känns skönt att vår Kriminalvård är så human att De väntar med att verkställa straffet till efter sommaren. Klart att lillplutten skall få njuta av sommarvärmen i frihet.
WTF!?!?!?!?!?
Det måste vara ett misstag ifrån skribentens sida, eller fungerar det så i VERKLIGHETEN?`
Gosh, vad naiv jag känner mig.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...877721,00.html
"Naser Dzeljilji dömdes i våras till 18 månaders fängelse för bedrägeri och utpressning. Han hade suttit häktad en längre tid och släpptes efter rättegången, mot löfte att avtjäna resten av straffet efter sommaren."
Citera
2006-08-27, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herodes
Det känns skönt att vår Kriminalvård är så human att De väntar med att verkställa straffet till efter sommaren. Klart att lillplutten skall få njuta av sommarvärmen i frihet.
WTF!?!?!?!?!?
Det måste vara ett misstag ifrån skribentens sida, eller fungerar det så i VERKLIGHETEN?`
Gosh, vad naiv jag känner mig.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...877721,00.html
"Naser Dzeljilji dömdes i våras till 18 månaders fängelse för bedrägeri och utpressning. Han hade suttit häktad en längre tid och släpptes efter rättegången, mot löfte att avtjäna resten av straffet efter sommaren."
Kan bero på platsbrist på aktuella anstalter. Allt beror ju på hans säkerhetsklassning.
Men man kan ju nästan tycka att den där killen borde få högsta klassen. Men tydligen inte..
Citera
2006-08-27, 17:33
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adore
Ot
Har det flyttat in mycket svart i dessa områdena dom senaste åren? När jag var liten pojk och det var bråk i Majorna så var det mest haschrökande skatebordåkare som var det dom som härjade mest. iofs så var vi i tonåren men nu när man är i områderma runt kaptensgatan,chapmanstorg mm även upp mot masthugget och Linné. Nu när man är där så är det fruktanssvärt mycket svart.

Jag bor i området och jag har inte en endaste utlänning på gården. Ser dom inte heller i krokarna. Men på Karl Johan skolan som ligger 50 meter härifrån kryllar det av negrer, turkar, albaner och juggar helt sjukt och inga av dom bor ens i området.

Lite skvaller om pizzerian är att 2 gånger den senaste månaden har det varit högljuda bråk mellan blattar om det har förekommit nävar i bråken vet jag inte. Men bråken/tjafsen har inte låtit trevliga. Ägaren till pizzerian är hur trevlig som helst!
Citera
2007-01-05, 08:45
Medlem
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=317468
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här