Citat:
Ursprungligen postat av Robin Wood
Har du inte tänkt på vems fel det är?
Ditt och mitt, enbart för att man inte varit vaksam på hur politiken utvecklat sig. Och därmed hur de släppt in en massa invandrare som härjar som dom vill egentligen, då de inte bryr sig om landet i övrigt. Det ingår i samhällsplaneringen att se till att problemen finns, enbart för att hålla segregation igång. Annars hade man gjort något åt problemet från början.
Får man bort de politiker som idag styr landet får man automatiskt bukt med dessa problem.Det tar ett tag men är mycket billigare i längden då man sänder 80% ut ur landet på enkelbiljett.
Ordet kriminell bör inte användas, då det handlar om samhällsterrorism, och utstuderad sådan!
Jag håller med dig till stor del. Våra politiker är också kriminella. Våra politiker gillar att småflickor gruppknullas analt, vaginalt och oralt. Det är dock fel att hävda att politikerna själva bär all skuld. Svenska väljare kan på valdagen, om dom så önskar, lägga ner en sverigedemokratisk valsedel i röstkuvertet, men dom flesta avstår.
Jag personligen bär dock inget ansvar. Jag har gjort vad jag har kunnat för att väcka opinion i massinvandringsfrågan. Jag har röstat på invandringskritiska partier, skrivit insändare, pratat med politiker, övertygat vänner och bekanta om att rösta rätt mm. Jag gör inga affärer med blattar. Jag är mycket tydlig med vad jag vill.