2025-07-07, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rottanottan
Verkar inte så. Enligt ig verkar de vara ihop ännu (och det känns som att kr försöker överkompensera med en massa gulliga inlägg om familjen och hur viktig familjen/frun är).

Du tycker inte han var så innan då? Det var han.
Citera
2025-07-07, 13:23
Medlem
rottanottans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Du tycker inte han var så innan då? Det var han.

Mycket möjligt, men de verkar inte ha gjort slut.
Citera
2025-07-07, 13:47
Medlem
Citat:

Nä, det har de inte.
Citera
2025-07-07, 14:22
Medlem
Citat:
Får hoppas att de inte gör slut. De har ju trots allt barn tillsammans. Nu vet hon ju att han är en otrogen så hon kan hålla ögonen på honom bättre. Kanske mamma Eva Rydberg tar och skäller ut honom också. En gång horbock alltid horbock, säger man ju.

Får intryck att han är sliskig av sig men att han är våldtäktsman tror jag inte på. Följer man som kvinna frivilligt med hem till en man, i den situationen de var i, så är det för att hon vill knulla. Så ser jag på saken. Han ska frias och så är det med det. Kvinnor måste lära sig den hårda vägen dvs det ska inte löna sig att ljuga om att man blivit våldtagen när man faktiskt inte blivit det.

Vem är åklagare i detta fall?
Citera
2025-07-11, 15:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejda1
Men dom som är 40/60 idag har väl också varit unga och kanske träffades när dom va 20/40. Det är ju samma ålderskillnad oavsett ålder.

Så du menar när man är på krogen så måste man fråga om ålder och är dom under 25 så har inte konsekvenstänket utvecklas och då säger man hejdå? Så kan man ju inte tänka. Vissa är otroligt mogna för sin ålder och många tjejer vill ha äldre män då dom anser att det är mognare. Tjejer mognar snabbare än mig. Tycker det där va världens sämsta argument faktiskt.
(Och sällan frågar man ju om ålder)

Men om vi gör så här. Om vi skiter i ålderskillnaden vad ska man trycka på då? Vi säger att KR hade varit 25 år. Argument tack.
"Många"? Nej. Och de som vill ha en "äldre kille" kanske vill ha en som är 25-35, inte en 50-åring.. men många önskedrömmer ju om hur vanligt det är.
Citera
2025-07-11, 16:12
Medlem
gofigurs avatar
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kalle_Rydberg
Ser inget skumt där
Citera
2025-07-11, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kalle_Rydberg
Ser inget skumt där

Jo, året de gifte sig är fel. Fast nog jag som förstod fel.
Senast redigerad av Cianneli 2025-07-11 kl. 21:55.
Citera
2025-07-15, 17:58
Medlem
Den här KR måste ha nerver av stål. Han är dömd för våldtäkt av en 20 åring men lever livet som vanligt, åtminstone enligt instagram. Hade jag varit i hans kläder då hade ågren levt i mig dygnet runt.
Citera
2025-07-16, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Den här KR måste ha nerver av stål. Han är dömd för våldtäkt av en 20 åring men lever livet som vanligt, åtminstone enligt instagram. Hade jag varit i hans kläder då hade ågren levt i mig dygnet runt.

Han måste leva på som vanligt! Han håller sig över ytan innan han ska in till hovrätten. Han har två barn på två år och en fru. Han är ju oskyldig så varför ska han inte leva på som vanligt?
Han gör allt för att barnen ska få leva så normalt som möjligt. Sen har vi ingen aning om hur dåligt han mår om kvällar och nätter när barnen somnat.

Precis som BO, hon lägger ut på sin TikTok hur roligt hon har det och alla fester hon går på.
Citera
2025-07-16, 08:53
Avstängd
Negreritvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Den här KR måste ha nerver av stål. Han är dömd för våldtäkt av en 20 åring men lever livet som vanligt...
Han kanske har någon form av psykisk störning som ingen känner till? Har det framkommit vad det var för slags våldtäkt? Lite oskyldigt pillande som Martin Timell eller ett redigt analknull där vaselinet stänkte år alla håll och kanter?
Citera
2025-07-16, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Han kanske har någon form av psykisk störning som ingen känner till? Har det framkommit vad det var för slags våldtäkt? Lite oskyldigt pillande som Martin Timell eller ett redigt analknull där vaselinet stänkte år alla håll och kanter?

Han gick ner på henne och slickade henne. Sen sov hon över hos honom och dom kramades hejdå på morgonen.

Dom hånglade under hela kvällen och hon ”missade” bussen och KR erbjöd att hon kunde sova hos honom. Efter 7 månader anmälde hon efter att ha kollat med sina kompisar och sin kurator. Dom hjälpte henne att sätta ord på sina känslor.

Jag är bekant med KRs fru och KR mår inte alls bra. Han går hos psykolog en gång i veckan och får hjälp med detta. Han gör saker med barnen och frun för då glömmer han för en stund att han är dömd. Han gör allt för att vara en bra man och pappa till barnen. Dom kämpar så otroligt mycket, och deras kärlek blir starkare och starkare till varandra. Nu hoppas vi att han blir fri i hovrätten, hörde att dom fått ett datum i höst och tills dess måste dom ”leva på som vanligt” för barnen skull. Men jag vet att både KR och hans fru mår väldigt dåligt och kämpar.
Citera
2025-07-16, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejda1
Han gick ner på henne och slickade henne. Sen sov hon över hos honom och dom kramades hejdå på morgonen.

Dom hånglade under hela kvällen och hon ”missade” bussen och KR erbjöd att hon kunde sova hos honom. Efter 7 månader anmälde hon efter att ha kollat med sina kompisar och sin kurator. Dom hjälpte henne att sätta ord på sina känslor.

Jag är bekant med KRs fru och KR mår inte alls bra. Han går hos psykolog en gång i veckan och får hjälp med detta. Han gör saker med barnen och frun för då glömmer han för en stund att han är dömd. Han gör allt för att vara en bra man och pappa till barnen. Dom kämpar så otroligt mycket, och deras kärlek blir starkare och starkare till varandra. Nu hoppas vi att han blir fri i hovrätten, hörde att dom fått ett datum i höst och tills dess måste dom ”leva på som vanligt” för barnen skull. Men jag vet att både KR och hans fru mår väldigt dåligt och kämpar.
Lite märklig familj kan jag tycka. Han är otrogen och begår en våldtäkt en vecka innan han ska gifta sig, och dessutom i familjens säng. Och du skriver att ”deras kärlek blir starkare och starkare till varandra”. Får en känsla av att hans 20 år yngre fru inte har speciellt höga krav på hur en man ska bete sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in