2025-08-26, 21:29
Medlem
Håller med! Himla glad att dom va så jävla sena ändå. Hoppades länge på SS och en fin hirsuta i klass med HC:s, men nä fan pass på det där. Hoppas att inte allt för många sätter sig i skiten nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Astronautti
Vilken besvikelse. Förväntade mig naturliga produkter som tex hirsuta men istället alltför potenta saker som definitivt kommer göra en torsk. Jag avstår nu!
Citera
2025-08-27, 00:10
Medlem
apelsinmissbruks avatar
Intressant att till och med SS gick ut i sitt mail att Hirsuta och Javanica inte höll måttet, jag antar att de gjort sin research.
Citera
2025-08-27, 04:44
Medlem
Citat:
Vilken besvikelse. Förväntade mig naturliga produkter som tex hirsuta men istället alltför potenta saker som definitivt kommer göra en torsk. Jag avstår nu!
Samma här
Citera
2025-08-27, 06:43
Medlem
Citat:

Känns som detta kommer skapa tungt missbruk hos folk som inte hade hamnat där annars.

Förvänta er hemsk abstinens när ni blir utan 7-OH eller Mitragynin Pseudoindoxyl. Mycket värre än kratomabstinens.
Citera
2025-08-27, 09:19
Medlem
Astronauttis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Intressant att till och med SS gick ut i sitt mail att Hirsuta och Javanica inte höll måttet, jag antar att de gjort sin research.

Jag skulle faktiskt nöjt mig med hirsuta, tillsammans med en kopp kaffe känns det rätt bra. Liten pick me upp på morgonen eller kvällen. Behöver inte mer, gör bara att man missbrukar.
Citera
2025-08-27, 09:42
Medlem
Håller med er andra, efter att ha läst lite ytligt om 7-OH känns det som att här kommer folk börja punda utan att det var meningen.

Men OT, hur ofta får nätbutikerna in Hirsuta? Tänker jag vill testa båda, men det jag verkligen saknar med Kratom var morgonens pick-me-up. Så det är väl den jag helst vill åt
Citera
2025-08-27, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Habbler
Håller med er andra, efter att ha läst lite ytligt om 7-OH känns det som att här kommer folk börja punda utan att det var meningen.

Men OT, hur ofta får nätbutikerna in Hirsuta? Tänker jag vill testa båda, men det jag verkligen saknar med Kratom var morgonens pick-me-up. Så det är väl den jag helst vill åt
Hirsuta är inget o ha. Den enda hirsutan som har funkat va den från HC men dom verkar inte få in nytt. Dom svarar inte ens på mejl. Om den ens va Hirsuta och Javanica i dom påsarna är oklart. Dom funkade riktigt bra. Hirsuta och Javanica från AE är totalt verkningslösa. Spara pengarna istället.
Citera
2025-08-27, 11:54
Medlem
st33rs avatar
Det känns nästan som AE måste blanda ihop lite av varje och kalla det olika saker
För första gången jag testade AE:s hirsuitafick jag en stark påtaglig effekt
Jag tyckte faktiskt den var för stark. Man blev dämpad och tom i huvet

Men nu tycker folk tydligen den är helt verkningslös.

Iaf jag gillade ej hirsuita. Det var därför jag väntade på att få testa javanica istället.

Först sålde de bara 50g påsar. Jag köpte en sån. Den var rätt bra. Jag skulle köpa igen. Men då hade de börjat med en annan förpackning och 100 g.
Då hade Javanica plötsligt en annan färg och var verkningslös. (tror den var kratomaktig färg första, sen blev den brun och bitter)

Ps. Ang SS erbjudande. Köpa ev halvlagliga piller för 2500 kronor .. Nej då känns det nästan mildare och trygare att börja med tramadol från dark web.. Men jag kommer inte göra någotdera
Citera
2025-08-27, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Det känns nästan som AE måste blanda ihop lite av varje och kalla det olika saker
För första gången jag testade AE:s hirsuitafick jag en stark påtaglig effekt
Jag tyckte faktiskt den var för stark. Man blev dämpad och tom i huvet

Men nu tycker folk tydligen den är helt verkningslös.

Iaf jag gillade ej hirsuita. Det var därför jag väntade på att få testa javanica istället.

Först sålde de bara 50g påsar. Jag köpte en sån. Den var rätt bra. Jag skulle köpa igen. Men då hade de börjat med en annan förpackning och 100 g.
Då hade Javanica plötsligt en annan färg och var verkningslös. (tror den var kratomaktig färg första, sen blev den brun och bitter)

Ps. Ang SS erbjudande. Köpa ev halvlagliga piller för 2500 kronor .. Nej då känns det nästan mildare och trygare att börja med tramadol från dark web.. Men jag kommer inte göra någotdera
Hirsutan från AE innan klassningen va helt vanligt kratom, sen efter klassningen bytte dom till en annan leverantör som hade riktig Hirsuta. Så den där 50g påsen du fick va helt vanligt kratom.
Citera
2025-08-27, 12:34
Medlem
Vad tror vi om Hirsuta/javanica extrakt? En nederländsk sida som heter shamaan fast med j istället för h, säljer detta.

50x extrakt, kan det vara legit eller är det bara kratom mix?

Slipper man konsumera större mängder för att få nån effekt överhuvudtaget.
Citera
2025-08-27, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaFIare
Vad tror vi om Hirsuta/javanica extrakt? En nederländsk sida som heter shamaan fast med j istället för h, säljer detta.

Kan säkert vara kratom. Många odlare säljer kratom och kallar det för Hirsuta och Javanica.
Citera
2025-08-27, 17:19
Medlem
apelsinmissbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaFIare

Kan absolut vara något, om du köper och testar så får du gärna berätta om det för jag är nyfiken nu. Kanske jag själv tar och beställer hem. Jag är dock lite orolig för att bli blåst, visar det sig att skiten egentligen är ett kratomextrakt så riskerar det att bli galler och knäckebröd för mig närmsta tiden.

Citat:
Jag skulle faktiskt nöjt mig med hirsuta, tillsammans med en kopp kaffe känns det rätt bra. Liten pick me upp på morgonen eller kvällen. Behöver inte mer, gör bara att man missbrukar.

Jag är osäker på om det verkligen var Hirsuta i den där påsen. Alla era beskrivningar här i tråden lät 100% som Kratom. Hade gärna velat skicka lite av det där till ett labb och se vad HC faktiskt sålde till er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in