2025-05-26, 16:44
Medlem
Såg nu att KE fått in hirsuta röd, är det något att ha? Testat den gröna. Och den funkade bra .
Citera
2025-05-30, 11:42
Medlem
Fjelltrone666s avatar
Hirsute ingen effekt! Kass….
Citera
2025-05-31, 10:25
Medlem
Helt jävla värdelöst. Hur kunde den gröna funka på mig? Kanske var Kratom i den påsen.
Citat:
Ursprungligen postat av Fjelltrone666
Hirsute ingen effekt! Kass….
Citera
2025-05-31, 11:23
Medlem
st33rs avatar
När de kallar någon variant av något röd, är det någon skillnad på typ av effekt man får då jämförbart med om den är den vanliga ej röda sorten?

Då det gällde kratom körde jag alltid grön.
Citera
2025-06-09, 11:41
Medlem
Astronauttis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
När de kallar någon variant av något röd, är det någon skillnad på typ av effekt man får då jämförbart med om den är den vanliga ej röda sorten?

Då det gällde kratom körde jag alltid grön.

När det kommer till hirsuta så tror jag det har med torkningsprocessen att göra. Röd är förmodligen fermenterat, alternativt torkat i solen. Den röda Javanica och hirsutan har samma fermentersde karaktär.
Citera
2025-06-17, 17:15
Medlem
Gjorde precis min första beställning på javanica från H*rbalistic.s* det blir intressant att se vad man tycker om det, själv har jag brukat kratte för att lyxa till det och njuta lite då och då.

Chattade med supporten och de förklarade för mig att produkten de har inne nu inte är deras egna varumärke utan att de snart kommer lansera sin egna serie med egna produkter som de lova är mycket bättre än det som finns i marknaden idag blir intressant att se och de skulle skicka med lite sample från deras egna så jag kan jämföra.

*detta blir intressant och helgens substanser blink blink*

*=E
Citera
2025-06-20, 21:30
Medlem
Någon som hunnit testa den vanliga javanican som AE fått in nyligen? Testade den röda och den gav ingenting.
Citera
2025-06-24, 10:58
Medlem
st33rs avatar
Har testat en gång, tyckte den verkar ok. Men kan va placebo,

Och jag är rätt känslig för påverkan. Folk tyckte ju överlag att Hirsuitan var ingenting , att det var som att dricka vatten. Jag tyckte effekten av Hirsuita var FÖR STARK och att den gav bakfylla flera dar efteråt. Och att den gjorde en avtrubbad, varken glad eller ledsen typ. Så jag vet inte om jag är att lita på
Får pröva Javanica några gånger till för att se om den har liknande biverkninga
r
Kanna däremot. Det var mest placebo känns det som.
Citera
2025-06-27, 11:11
Medlem
st33rs avatar
mitt omdöme hittills efter tre kvällar är att Javanica funkar oväntat bra som kratomalternativ. Mycket bättre än Hirsuita. Hirsuita hade nån sorts glädjedödande neuroleptikaeffekt - men Javanica påminner mer om kratom. Har räckt med en två tsk för mig för att runda av kvällen
Citera
2025-06-27, 18:09
Medlem
Rabbitss avatar
Har testat gröna javanican och den verkar likt hirsutan vara ganska verkningslös. Man sitter och känner efter men det går inte att säga vad som är placebo och inte.

Någon kratomersättare är det då inte.

För övrigt har vi nu fått smaka på allt KE hade att erbjuda i alternativväg, ~4 månader efter förbudet.

Frågan är vad SS ska lansera i juli.
Citera
2025-06-27, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
mitt omdöme hittills efter tre kvällar är att Javanica funkar oväntat bra som kratomalternativ. Mycket bättre än Hirsuita. Hirsuita hade nån sorts glädjedödande neuroleptikaeffekt - men Javanica påminner mer om kratom. Har räckt med en två tsk för mig för att runda av kvällen

Låter lovande!
Beställde hirsuta röd för grön hade inte KE inne än och javanica röd. Vet ej vad jag ska tycka än men kanske ska fortsätta med javanica då?.
Citera
2025-06-27, 22:43
Medlem
Så nu har jag hunnit testa och utvärdera produkterna jag beställt och jag blev lite osäker om det var placebo, så en vän fick också testa lite och vi var eniga.. ska hålla det kort nu

Hirsuta från indian spirit var lite för mesig

H*rbalistic egna Hirsuta var precis det de hade lovat och därav var jag tvungen att ge till min vän för att se om det var placebo eller inte, körde bara en halv eller en hel tesked mer än vad jag brukar ta och det var sjukt likt känslan av kratte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in