2025-05-11, 18:32
Medlem
st33rs avatar
Brukar tullen behöva flera veckor för att göra en test av nåt de beslagtagit?
Citera
2025-05-13, 19:31
Medlem
Ingen aning men verkar ju som att det ska jävlas och kanske inte släpps in överhuvudtaget, trots att det är lagligt. KE verkar ju ändå väldigt säkra på att det ska gå igenom. Hoppas det för Hirsutan hjälpte väldigt mycket faktiskt.
Nordic sa ju att de skulle få in denna vecka men nu är deras sida nere. SS skulle få in i början av maj och Supreme sa väl samma sak, men händer ingenting där heller. Nån som beställt från nån EU-sida?
Citera
2025-05-15, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qrs10
Ingen aning men verkar ju som att det ska jävlas och kanske inte släpps in överhuvudtaget, trots att det är lagligt. KE verkar ju ändå väldigt säkra på att det ska gå igenom. Hoppas det för Hirsutan hjälpte väldigt mycket faktiskt.
Nordic sa ju att de skulle få in denna vecka men nu är deras sida nere. SS skulle få in i början av maj och Supreme sa väl samma sak, men händer ingenting där heller. Nån som beställt från nån EU-sida?

Såg nu att SS gått ut med att de kommer med "nya spännande produkter i början av juli"

Vet inte vad som händer å de verkar ju ta sin tid innan KE får sej leverans.
Citera
2025-05-20, 10:10
Medlem
Nån som har någon uppdatering på när KE får in nytt hirsuta?
Citera
2025-05-20, 11:26
Medlem
st33rs avatar
Vi får hoppas för deras skull att inte nån slarvig leverantör skickat 200 kilo kratom i hirsuita-märkta balar ..

För med Sveriges sjuka narkotikapolitik skulle väl det ge straff som 200 kilo kokain.
Citera
2025-05-20, 15:04
Medlem
Känns nästan som att det skulle kunna vara så. Vet dock inte hur tullen funkar, men så här länge borde det väll inte ta .
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Vi får hoppas för deras skull att inte nån slarvig leverantör skickat 200 kilo kratom i hirsuita-märkta balar ..

För med Sveriges sjuka narkotikapolitik skulle väl det ge straff som 200 kilo kokain.
Citera
Igår, 14:32
Medlem
Är det värt att testa Akuamma?
Testat Mitragyna Javanica (Röd)
Och det gav mig absolut inget.

Hirsuta funkade väldigt bra tyckte jag. Men det känns långt borta att dom ska få in igen
Citera
Igår, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Druvan81
Är det värt att testa Akuamma?
Testat Mitragyna Javanica (Röd)
Och det gav mig absolut inget.

Hirsuta funkade väldigt bra tyckte jag. Men det känns långt borta att dom ska få in igen

Testade också röd men utan minsta effekt och prövade akaumma för några dagar sedan med en rätt så rejäl dos på över en msk och kändes mest som en rejäl dos magnesium, spänningarna släppte men rent mentalt kände jag nada.
Citera
Igår, 16:54
Medlem
Känns som att man bara kastar pengar i sjön när man letar efter substitut till kratomet

Citat:
Ursprungligen postat av Valion
Testade också röd men utan minsta effekt och prövade akaumma för några dagar sedan med en rätt så rejäl dos på över en msk och kändes mest som en rejäl dos magnesium, spänningarna släppte men rent mentalt kände jag nada.
Citera
Idag, 10:57
Medlem
Jo tyvärr. Men man blev ändå rätt tung och avslappnad i kroppen men ett rus får inte jag öht iaf, kan va så att mina receptorer är helt utslitna och behöver dra en monsterdos för nån gnutta eufori men absolut inte värt de.. dessutom smakar det fruktansvärt vidrigt, 10 ggr värre än hirsuta och 50ggr värre än k.
Citera
Idag, 11:04
Medlem
st33rs avatar
Nån som testat kanna?

Om man läser erowid blir man ju lite sugen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem