2025-05-03, 18:45
Medlem
Rabbitss avatar
Nu verkar det som även supreme är online och skriver att de snart är tillbaka med ”goda nyheter”. Frågan är vad de ska sälja, förmodligen hirsuta/javanica.
Citera
2025-05-03, 21:46
Medlem
Slängde i mig 15g igår och kände fan inget. Tänkte att de skulle ta bort rastlösheten jag har på kvällarna efter slutat med kratom. Men hjälpte föga. Och det smakar så jävla illa så får inte ner mer
Citat:
Ursprungligen postat av Sral8501
Håller med om den röda Javanican. Jag slängde påsen efter att testat den 2 ggr. Smakade typ bränt virke i käften. Jag vågade iallafall inte tvinga i mig mer av den.
Citera
2025-05-04, 11:05
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbits
Det är dominerat av helt andra alkoloider, främst mitraphylline. Jag kände mig också skum dagarna efter jag tagit hirsuta. Jag tycker den var sederande i större doser men det fanns inga trevliga effekter alls. Varken stimulering eller ökat välmående.

Ingen förstoppning eller förändring av pupiller heller. Även om mitraphylline har viss affinitet för opioid-receptorer är denna förmodligen mycket svag.
Ska fråga dig eftersom du är den ende som bekräftat min upplevelse att Hirsuita sitter i rätt länge och har nån sorts sunkig eftereffekt. Har du testat Javanica ? Isåfall hur upplever du den i den. Sitter dess eventuella effekt i kortare tid? Det vore positivt iståfall.
Citera
2025-05-04, 11:28
Medlem
Bara ett tips för er som har svårt med den otroligt bittra smaken: Piña Colada mix (sån alkoholfri du kan köpa på t.ex ICA) är priceless att ha som chaser. Använde det även till kratom. Finns inget som tar bort smaken så effektivt.
Den i kombination med att "stänga näsan" (svårt att förklara men så som fridykare gör för att inte få in vatten i näsan) gör att jag inte känner någon smak alls varken under tiden man dricker eller efteråt
Citera
2025-05-04, 15:05
Medlem
Rabbitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Ska fråga dig eftersom du är den ende som bekräftat min upplevelse att Hirsuita sitter i rätt länge och har nån sorts sunkig eftereffekt. Har du testat Javanica ? Isåfall hur upplever du den i den. Sitter dess eventuella effekt i kortare tid? Det vore positivt iståfall.

Kände ingen effekt av KE’s röda, testade även en utomlands utan effekt. Ska dock testa N*rd*cH*rb*ls javanican innan jag ger upp med den.
Citera
2025-05-04, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Druvan81
Slängde i mig 15g igår och kände fan inget. Tänkte att de skulle ta bort rastlösheten jag har på kvällarna efter slutat med kratom. Men hjälpte föga. Och det smakar så jävla illa så får inte ner mer

Så jävla trist.. Ja jag börjar känna att det är hopplöst. Hade hoppats på att det fanns något mer liknande Krarom än detta... 🙄
Citera
2025-05-04, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbits
Kände ingen effekt av KE’s röda, testade även en utomlands utan effekt. Ska dock testa N*rd*cH*rb*ls javanican innan jag ger upp med den.

Du får också gärna uppdatera efter du testat 😊
Citera
2025-05-05, 13:44
Medlem
Jag kan i alla fall meddela att Nordic Herbals skickade ut produkter. Det levererades idag (grön hirsuta). Smaken är mildare än KEs variant tycker jag... men intog det alldeles nyss så får se om den har någon effekt.
Citera
2025-05-05, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3kidsinatrenchcoat
Jag kan i alla fall meddela att Nordic Herbals skickade ut produkter. Det levererades idag (grön hirsuta). Smaken är mildare än KEs variant tycker jag... men intog det alldeles nyss så får se om den har någon effekt.

Återkoppla Good Sir
Citera
2025-05-05, 15:23
Medlem
Astronauttis avatar
Jag ska även testa om en timme återkommer asap.
Citera
2025-05-05, 17:31
Medlem
Astronauttis avatar
Svårt att säga om jag känner av något av ett kaffemått, tråkigt men testar på....

Kommer ge upp helt med att försöka hitta alternativ efter detta.
Senast redigerad av Astronautti 2025-05-05 kl. 18:10.
Citera
2025-05-05, 18:23
Medlem
Hmm, jag har i alla fall varit på rätt bra humör och pigg sen jag intog det. Svårt att veta dock om var hirsutan eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in