2025-03-14, 19:03
Citat:
Ursprungligen postat av Beiarn
Just precis ”f d”… Men egentligen tror jag att han seglat under falsk flagg hela sin politiska karriär. Fick nog lite fördelar av detta ”engagemang”. Men det var ju lite patetiskt att han skulle försöka komma in i EU-parlamentet med en f d KDare, med förkärlek för droger. Jag hoppas att polisen kan hitta nåt att åtala honom för. Men det senaste var väl att polis/åklagare lagt ner utredningen mot den fd politikern…?

Jag fattade aldrig vad de ville.

Skyttedal ville visa sina skattefinansierade Louboutin på skrivbordet som en bossgirl och JE ville visa sin helikopter och sina bilar.

Det här känns som ett naturligt nästa steg för den typen av personligheter, det är för mycket inneboende svaghet för att det ska bli bra.

Jag hoppas naturligtvis de får adekvat hjälp med sina sociala problem.
Citera
2025-03-14, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beiarn
Just precis ”f d”… Men egentligen tror jag att han seglat under falsk flagg hela sin politiska karriär. Fick nog lite fördelar av detta ”engagemang”. Men det var ju lite patetiskt att han skulle försöka komma in i EU-parlamentet med en f d KDare, med förkärlek för droger. Jag hoppas att polisen kan hitta nåt att åtala honom för. Men det senaste var väl att polis/åklagare lagt ner utredningen mot den fd politikern…?
Han gjorde sin förmögenhet på sitt politiska engagemang. Per Nuder hjälpte honom med HVB-hemmen.
Citera
2025-03-14, 20:12
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Jan Emanuel är alltså gängkriminell. Fy vilken liten skitråtta han är.

Jan Emanuel är tidigare kriminell, som vuxit upp med kriminella, som ser ut och beter sig som en kriminell, som varit verksam i minst två branscher ökända för att kontrolleras av (och hantera) kriminella - som nu visat sig ha samröre med gängkriminella.

Vi har varit naiva.
Citera
2025-03-14, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Drar mig till minnes att i Abbe Blatelito FUP ang åtal för mordet på A hans ena tjej, finns ett planerat möte mellan Abbe och Jan-E.
Kanske redan då ville ha hjälp av kriminella?

Janne hyrde abbe för pr, precis när mordet blev aktuellt

Janne betalar alla som kan göra han lite tuffare och hårdare, typ Jörgen kruth som personlig tränare.

Pinsamt.

Bli blåst av danho visar att man inte förstår kriminella och rövare.

Janne är o förbli en liten liten pojke i en dopad kropp, typ lever mannen.

Snart visslar det bly åt alla håll och kanter.

Klaga inte på Cirkusen, när Du är en clown.

Greken har snart Jannes yacht och guldkedja
Citera
2025-03-14, 20:48
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Jan Emanuel är tidigare kriminell, som vuxit upp med kriminella, som ser ut och beter sig som en kriminell, som varit verksam i minst två branscher ökända för att kontrolleras av (och hantera) kriminella - som nu visat sig ha samröre med gängkriminella.

Vi har varit naiva.

Så sant!
Det är nog inte första gången han har kontakt med Greken.
Luktar droger och narkotikasmuggling.
Citera
2025-03-14, 21:07
Medlem
Får han behålla sina vapenlicenser nu? Hur högt upp på straffskalan ska man för att vapenlicenser ska återkallas?
Citera
2025-03-14, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Så Han Emanuel står åtalad?

Kan detta ha p göra med jan Emanuels paus i sociala medier?
Citera
2025-03-14, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Och hur menar du att Daki skulle ha tjänat pengar nog för att köpa dyra klockor, märkeskläder och lyxbil efter lyxbil? Shurda-life tishorna ;D hahaha

OT: F är en känd skojare, och nu hann karman äntligen ifatt honom, en mytoman som bokstavligen satte sin arbetsgivare och kusin i skiten, en loser med 1 mille hos kronis som varken kan få lägenhet, hyra bil eller ens ett mobilabonnemang.
Han är väl personlig tränare!!
Citera
2025-03-14, 22:17
Medlem
Inte för att jag haft så höga tankar om Jan Emanuel, men ändå… han måste haft en sjuk burn rate på sina pengar för att vara så här desperat efter 1 miljon.
Citera
2025-03-14, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jurre62
Får han behålla sina vapenlicenser nu? Hur högt upp på straffskalan ska man för att vapenlicenser ska återkallas?

Han är inte åtalad, inte misstänkt för brott i nuläget.
Citera
2025-03-14, 22:26
Medlem
Molekyl3ns avatar
Grb style, sosse style
Citera
2025-03-14, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luddfilter
Han är inte åtalad, inte misstänkt för brott i nuläget.
Vilket är otroligt märkligt. Men kretsen involverar väl exempelvis prinsen etc. Men djupt obehagligt att han inte är i rättvisans blickfång. Sverige är en röta idag, av kokainpengar och egoism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in