• 1
  • 2
2025-03-11, 15:57
Medlem
Pecannots avatar
Det kommer snart en ny TV-serie med Camilla Läckberg och Simon Sköld, samt familjens barn.

"Att öppna dörrarna till sitt liv och sina olika hem, som familjen gör i tv-serien ”Läckbergs”, är att ”fläka ut hela sitt liv”, säger succéförfattaren.

– Det läskiga är att det finns många människor där ute som hellre uttrycker sig elakt än snällt. Alltid är det någon jävel som retar sig på något.

Maken Simon Sköld håller med.

– Barnen är ju med i det här. Jag tar mer illa upp om någon pratar illa om Camilla eller barnen, än om mig."

Vad tror ni, kan det bli en sevärd och intressant serie?
Orkar vi tittare med fler kändisfamiljer som säljer ut sitt och sin familjs privatliv?

Edit, länk
https://amelia.expressen.se/lackberg...ste-som-finns/
Citera
2025-03-11, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecannot
Det kommer snart en ny TV-serie med Camilla Läckberg och Simon Sköld, samt familjens barn.

"Att öppna dörrarna till sitt liv och sina olika hem, som familjen gör i tv-serien ”Läckbergs”, är att ”fläka ut hela sitt liv”, säger succéförfattaren.

– Det läskiga är att det finns många människor där ute som hellre uttrycker sig elakt än snällt. Alltid är det någon jävel som retar sig på något.

Maken Simon Sköld håller med.

– Barnen är ju med i det här. Jag tar mer illa upp om någon pratar illa om Camilla eller barnen, än om mig."

Vad tror ni, kan det bli en sevärd och intressant serie?
Orkar vi tittare med fler kändisfamiljer som säljer ut sitt och sin familjs privatliv?
Nästan ännu ointressantare än Wahlgrens.
Citera
2025-03-11, 16:02
Medlem
Vem i hela friden tittar på all skit som produceras och visas på svensk tv… dessa livsäventyr som var och varannan kändis skall ha… och svensken sitter så snällt och följer skiten…
Citera
2025-03-11, 16:03
Medlem
stackars stackars simon
Citera
2025-03-11, 16:07
Medlem
kalkryggars avatar
Det finns ju hur många familjer som helst som gör sina egna familjesåpor och lägger ut på Youtube. Räcker inte det? Är folk verkligen intresserade av detta?
Citera
2025-03-11, 16:39
Medlem
Vilken kanal?
Citera
2025-03-11, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vilken kanal?

TS bor nog inte i Sverige så det visste hen inte
Citera
2025-03-11, 19:06
Medlem
Klas-Vegass avatar
Goddag har ni åskledare, nej, men vi har koögon.

Jag gissar att hon vill breda ut sig i tv och få bekräftelse. Kul för henne att hon fått ett helt tv-program.

Sista hemma hos jag såg var osbornes, mer av andra orsaker. Jag tittade även på det d'är i nashville när dregen var med.

Detta är inget för mig men tvingas ibland se skit som detta när jag gästar folk.
Citera
2025-03-12, 15:43
Hon ser ut som Mette Frederiksens utvecklingsstörda lillasyster!
Citera
2025-03-12, 17:54
Medlem
Puma006s avatar
Ännu ett skräpprogram. De kommer inte bli lika populära som Wahlgren/Ingrosso's program.
Citera
2025-03-12, 17:57
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vilken kanal?
Jag googlade lite, på TV3 och Viaplay.
Citera
2025-03-12, 18:03
Medlem
Citat: