• 3
  • 4
2025-03-11, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Då kan du lugnt somna om och lyssna på Stefan Löfvens memoarer eller nåt annat du hjärntvättar dig med.
Briljant svar. Jag känner mig verkligen tillintetgjord nu
Citera
2025-03-11, 23:22
Medlem
Ser att Trumps administration plockat bort bilder och sidor från Pentagons hemsida om den Amerikanska militärhistorien.

Bilder på svarta soldater åkte i papperskorgen och även omnämnandet av planet som släppte den första atombomben. Planet hette nämligen Enola Gay.

Detta händer alltså på riktikgt.
Citera
2025-03-11, 23:27
Medlem
Jaha. Detta hade jag förutspått. Först skulle Trump ta total kontroll över den politiska makten. Sedan skulle han ge sig på medierna och nu har det alltså hänt.

När Trump gav sig in i politiken var medierna det första han gav sig på. Alla nyheter var fejk news.
Men nu när han själv har makten så blir det sju resor värre. Det är så det fungerar tyvärr. Den typen av person som Trump är, tål inte kritik och måste tvångsmässigt kontrollera allt. Han vill absolut inte att medierna kan säga något negativt om honom. I synnerhet inte nu när det går så dåligt.
Citera
2025-03-12, 13:17
Medlem
-Pelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Det är känt sedan tidigare att USA har cencur,
t ex
/Trump har portat välkända media som inte skriver som han vill
/Ett Trumpvänlig nyhetskanal kunde inte låta bli att visa demonstration, MEN de hade maskat över texterna på plakaten

Men din fitta

Varför nämner du inte att Twitter och Google censurerade Trump, varav anledningen att Musk ens köpte upp Twitter.
Twitter har till och med fått betala Trump 10 miljoner dollar i skadestånd för scensuren

så kom inte och ljug om att Trump ska ha infört nån jävla censur när det är högern som censurerats i decennier /precis som i Sverige)

Dessutom stavas censur med s och inte med c, som i din rubrik

https://www.youtube.com/watch?v=C0SIV-a-QJU
Citera
2025-03-12, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Pelle
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
t ex
/Trump har portat välkända media som inte skriver som han vill
/Ett Trumpvänlig nyhetskanal kunde inte låta bli att visa demonstration, MEN de hade maskat över texterna på plakaten

(Jag har misstänkt sedan långt innan att de huvudsakliga nyhetsmedia i USA cencurerar att USA gjort bort sig utomlands många gånger för kommer det sig annars att så få amerikaner känner till sådant, som europeer känner till...? )

NY cencur ?: I natt hade jag fortfarande ett lättillgängligt nyhetsflöde från olika media där jag kunnat läsa om hur Trump gör bort sig, men i morse var det avstängt och går inte att sätta på, PÅ-knappen hoppar bara tillbaka. (Windows.)
Någon mer som råkat ut för det? Vet något om varför?
Men din fitta

Varför nämner du inte att Twitter och Google censurerade Trump, varav anledningen att Musk ens köpte upp Twitter.
Twitter har till och med fått betala Trump 10 miljoner dollar i skadestånd för scensuren

så kom inte och ljug om att Trump ska ha infört nån jävla censur när det är högern som censurerats i decennier /precis som i Sverige)

Dessutom stavas censur med s och inte med c, som i din rubrik

https://www.youtube.com/watch?v=C0SIV-a-QJU
Där bevisade du att du är både
mobbarälskare/rövslickare
och korkad

Jag skrev ju:
Citat:
följt att jag skrev NYA exempel....
Citera
2025-03-12, 17:48
Moderator
Mr.Woodss avatar
Stavfel i rubrik korrigerat.

/Moderator
Citera
2025-03-12, 17:53
Moderator
Mr.Woodss avatar
Politik: USA --> Censur och yttrandefrihet

/Moderator
Citera
2025-04-27, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IVidere
Och det får man inte nu menar du ? Donad Trump har hållit typ 200 st presskonferenser sen han tillträdde medans Joe Briben höll typ 5 st på 4 år, med utvalda medier och frågor han fått på förhand. Hänger du med är frågan istället ?

Ni är bakom censurvägg om denna länk inte visar en bild på rolling stone artikel där det står att Trumphitler utvisar barn med cancer.

Har bara bekräftat att det är en riktig artikel och inte själva informationen om dessa barn.

https://postimg.cc/Q9MKpD1s/76c7cf01
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in