• 3
  • 4
2025-03-11, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
D kan du lugnt somna om och lyssna p Stefan Lfvens memoarer eller nt annat du hjrntvttar dig med.
Briljant svar. Jag knner mig verkligen tillintetgjord nu
Citera
2025-03-11, 23:22
Medlem
Ser att Trumps administration plockat bort bilder och sidor frn Pentagons hemsida om den Amerikanska militrhistorien.

Bilder p svarta soldater kte i papperskorgen och ven omnmnandet av planet som slppte den frsta atombomben. Planet hette nmligen Enola Gay.

Detta hnder allts p riktikgt.
Citera
2025-03-11, 23:27
Medlem
Jaha. Detta hade jag frutsptt. Frst skulle Trump ta total kontroll ver den politiska makten. Sedan skulle han ge sig p medierna och nu har det allts hnt.

Nr Trump gav sig in i politiken var medierna det frsta han gav sig p. Alla nyheter var fejk news.
Men nu nr han sjlv har makten s blir det sju resor vrre. Det r s det fungerar tyvrr. Den typen av person som Trump r, tl inte kritik och mste tvngsmssigt kontrollera allt. Han vill absolut inte att medierna kan sga ngot negativt om honom. I synnerhet inte nu nr det gr s dligt.
Citera
2025-03-12, 13:17
Medlem
-Pelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Det r knt sedan tidigare att USA har cencur,
t ex
/Trump har portat vlknda media som inte skriver som han vill
/Ett Trumpvnlig nyhetskanal kunde inte lta bli att visa demonstration, MEN de hade maskat ver texterna p plakaten

Men din fitta

Varfr nmner du inte att Twitter och Google censurerade Trump, varav anledningen att Musk ens kpte upp Twitter.
Twitter har till och med ftt betala Trump 10 miljoner dollar i skadestnd fr scensuren

s kom inte och ljug om att Trump ska ha infrt nn jvla censur nr det r hgern som censurerats i decennier /precis som i Sverige)

Dessutom stavas censur med s och inte med c, som i din rubrik

https://www.youtube.com/watch?v=C0SIV-a-QJU
Citera
2025-03-12, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Pelle
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
t ex
/Trump har portat vlknda media som inte skriver som han vill
/Ett Trumpvnlig nyhetskanal kunde inte lta bli att visa demonstration, MEN de hade maskat ver texterna p plakaten

(Jag har misstnkt sedan lngt innan att de huvudsakliga nyhetsmedia i USA cencurerar att USA gjort bort sig utomlands mnga gnger fr kommer det sig annars att s f amerikaner knner till sdant, som europeer knner till...? )

NY cencur ?: I natt hade jag fortfarande ett lttillgngligt nyhetsflde frn olika media dr jag kunnat lsa om hur Trump gr bort sig, men i morse var det avstngt och gr inte att stta p, P-knappen hoppar bara tillbaka. (Windows.)
Ngon mer som rkat ut fr det? Vet ngot om varfr?
Men din fitta

Varfr nmner du inte att Twitter och Google censurerade Trump, varav anledningen att Musk ens kpte upp Twitter.
Twitter har till och med ftt betala Trump 10 miljoner dollar i skadestnd fr scensuren

s kom inte och ljug om att Trump ska ha infrt nn jvla censur nr det r hgern som censurerats i decennier /precis som i Sverige)

Dessutom stavas censur med s och inte med c, som i din rubrik

https://www.youtube.com/watch?v=C0SIV-a-QJU
Dr bevisade du att du r bde
mobbarlskare/rvslickare
och korkad

Jag skrev ju:
Citat:
fljt att jag skrev NYA exempel....
Citera
2025-03-12, 17:48
Moderator
Mr.Woodss avatar
Stavfel i rubrik korrigerat.

/Moderator
Citera
2025-03-12, 17:53
Moderator
Mr.Woodss avatar
Politik: USA --> Censur och yttrandefrihet

/Moderator
Citera
2025-04-27, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IVidere
Och det fr man inte nu menar du ? Donad Trump har hllit typ 200 st presskonferenser sen han tilltrdde medans Joe Briben hll typ 5 st p 4 r, med utvalda medier och frgor han ftt p frhand. Hnger du med r frgan istllet ?

Ni r bakom censurvgg om denna lnk inte visar en bild p rolling stone artikel dr det str att Trumphitler utvisar barn med cancer.

Har bara bekrftat att det r en riktig artikel och inte sjlva informationen om dessa barn.

https://postimg.cc/Q9MKpD1s/76c7cf01
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in