2025-03-11, 08:06
Bannlyst
när e den sista droppen nåd för er? när rinner bägaren över? när lämnar ni flashback?

lr kmr ni alltid va kvar trots att er *yttrandefrihet* blir sämre för varje dag som går?

kmr ni va kvar för att ”de e ju bättre än allt annat” lr kmr ni faktiskt skaffa bollar o dra?

tänk ba på hur jävla illa detta ställe har blivit! se hur många som okynnesanmälar, hur många som åker på avstängningar hela tiden för ingenting alls, hur många forum som stängs ner o hur hårt vissa åsikter modereras (mao. gråter du nt över kvinnors lidande genom historien o viftar me ukrainaflaggan stup i kvarten så blir du avstängd/får dina inlägg raderade) etc etc etc.

ni vet själva hur de ba va för 5 år sen. 5 jävla år sen o redan då va de sämre än ngnsin!

ja startade en tråd i Språk där ja frågade om ”strypa en neger” va ngt som sades förr i tiden. så klart inga problem, yttrandefrihet på riktigt ju!

men vänta, tråden blev kastad o ja fick ett pm där moderatorerna ska bestämma om huruvida ja ska bli avstängd pga hets mot folkgrupp… va fan?

Citat:
Ursprungligen postat av WirelessGkit2
Ämne: brukade man säga ”strypa en neger” när man skulle bajsa?
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
glömmer aldrig bort när ja, min bror o min far va o hälsa på farfar. de va soligt o varmt o ja va 9 år gammal. glömmer fan aldrig bort. brorsan sprang på gräsplattan samtidigt som pappa o farfar satt på en sån där vinklad stol (som ens rygg halvligger, en sån skön stol iaf) o drack öl. de va snart dags för gött grillad mat. lukten va så jävla god o vädret va perfekt.

typ 10 minuter innan vi skulle äta säger min farfar t min pappa

”Jag skall strypa en neger, kommer tillbaka snart”

varpå pappa sa

”de e klart om 10 minuter”

o farfar svara

”Jag kommer om 5”

ja glömmer aldrig bort för i början trodde ja att han skulle gå o bokstavligt strypa en neger, asså en svart man. ja blev helt chockad o sa t brorsan

”farfar sa att han skulle strypa en neger”

ja va så chockad, förvirrad o de kändes surrealistisk typ…

brorsan började gapskratta o skrek t pappa ”pappa e de sant att farfar ska strypa en neger?”

pappa kom då o förklarade att de var ett gammaldags sätt att säga att man skulle bajsa.

hur sant e detta? o förekom de över hela landet? skulle folk förstå idag? e detta känd kunskap?

glömmer fan aldrig bort de. farfar gapskratta när han kom tbx o fick höra att vi trodde att han skulle strypa en neger.

Regel: 1.03 - Hets mot folkgrupp

Moderatorerna kommer rösta om huruvida inlägget bryter mot forumets regler, och om så är fallet kan påföljden bli varning, avstängning eller bannlysning. I fall där det är helt uppenbart vilken åtgärd som är tillämplig kan åtgärden verkställas mycket kort tid efter upplagd omröstning.

hur fan e de här flashback? asså skojar ni?
kmr vi nt hit för o kunna skriva va vi vill o komma iväg från skitwokefeminism samhället? man kan nt ens fråga om man brukade säga ”strypa en neger” förr i tiden?

de va sen oxå en uppenbar kulturberikare (mao. doktor som har kommit hit o räddat jättejättejätte många svenska liv) som pratade om hur vi alla e salwan mowika etc o hur vi lider me sandapan, ja skrev då ett inlägg om att ingen svensk bryr sej om ghettotrash araber o om dom dödar varandra o att inget förändras genom att han dog. borttaget o omröstning om hets mot folkgrupp….

Citat:
Ursprungligen postat av Strix m/94
Ämne: Vi alla är Salwan Momika
Citat:
Vi svenskar bryr oss inte om rövsalwan mowika lr andra muslimer lr va som helst. Du behöver nt grina ba för ett annat ghettotrash avvek från religionen o började hetsa folk. Du önskar säkert själv du kunde göra de för du e oxå ghettotrash o kände att han stog upp för dig för du önska oxå du kunde va öppen med ditt islamhat som ghettotrash.

Nej vi e nt rövsalwan mowika, vi bryr oss nt om er inavlade getknullare. Who fucking cares about arab on arab crime? Det e ingen svensk som bryr sig ett dugg om rövsalwan. Tvärtom så gläds många åt hans döds.

o för att göra det ännu tydligare mot TS:

huruvida islam ej passar här i Sverige förändrar ingenting genom detta mord. för de e som sagt ingen som bryr sig om honom.

Regel: 1.03 - Hets mot folkgrupp

Moderatorerna kommer rösta om huruvida inlägget bryter mot forumets regler, och om så är fallet kan påföljden bli varning, avstängning eller bannlysning. I fall där det är helt uppenbart vilken åtgärd som är tillämplig kan åtgärden verkställas mycket kort tid efter upplagd omröstning.

så jävla patetiskt asså.

dessa e ba två exempel e garanterad att de skett alla er andra oxå.

ner lämnar ni? lr kmr ni ta allt som kommer er väg?

o på en annan nota:

ganska uppenbart att skitsidan förvandlas mer t att spegla hur svenska samhället ser ut. feminism woke äckligt. ba se hur forumet va 10 år sen, 5 år sen o nu. för varje dag som går blir det fler fucking vänster individer som hamnar här.

KAN VI NT VA ETT JÄVLA STÄLLE DÄR VI KAN VA IFRED? ALLA VÄNSTER WOKE FEMINISTER HAR ALLA JÄVLA FORUM ATT VARA PÅ. VARFÖR MÅSTE DOM KOMMA HIT?
Citera
2025-03-11, 08:12
Medlem
Svavelbryggas avatar
Citat:
när e den sista droppen nåd för er? när rinner bägaren över? när lämnar ni flashback?

lr kmr ni alltid va kvar trots att er *yttrandefrihet* blir sämre för varje dag som går?

kmr ni va kvar för att ”de e ju bättre än allt annat” lr kmr ni faktiskt skaffa bollar o dra?

tänk ba på hur jävla illa detta ställe har blivit! se hur många som okynnesanmälar, hur många som åker på avstängningar hela tiden för ingenting alls, hur många forum som stängs ner o hur hårt vissa åsikter modereras (mao. gråter du nt över kvinnors lidande genom historien o viftar me ukrainaflaggan stup i kvarten så blir du avstängd/får dina inlägg raderade) etc etc etc.

ni vet själva hur de ba va för 5 år sen. 5 jävla år sen o redan då va de sämre än ngnsin!

ja startade en tråd i Språk där ja frågade om ”strypa en neger” va ngt som sades förr i tiden. så klart inga problem, yttrandefrihet på riktigt ju!

men vänta, tråden blev kastad o ja fick ett pm där moderatorerna ska bestämma om huruvida ja ska bli avstängd pga hets mot folkgrupp… va fan?

hur fan e de här flashback? asså skojar ni?
kmr vi nt hit för o kunna skriva va vi vill o komma iväg från skitwokefeminism samhället? man kan nt ens fråga om man brukade säga ”strypa en neger” förr i tiden?

de va sen oxå en uppenbar kulturberikare (mao. doktor som har kommit hit o räddat jättejättejätte många svenska liv) som pratade om hur vi alla e salwan mowika etc o hur vi lider me sandapan, ja skrev då ett inlägg om att ingen svensk bryr sej om ghettotrash araber o om dom dödar varandra o att inget förändras genom att han dog. borttaget o omröstning om hets mot folkgrupp….

så jävla patetiskt asså.

dessa e ba två exempel e garanterad att de skett alla er andra oxå.

ner lämnar ni? lr kmr ni ta allt som kommer er väg?

o på en annan nota:

ganska uppenbart att skitsidan förvandlas mer t att spegla hur svenska samhället ser ut. feminism woke äckligt. ba se hur forumet va 10 år sen, 5 år sen o nu. för varje dag som går blir det fler fucking vänster individer som hamnar här.

KAN VI NT VA ETT JÄVLA STÄLLE DÄR VI KAN VA IFRED? ALLA VÄNSTER WOKE FEMINISTER HAR ALLA JÄVLA FORUM ATT VARA PÅ. VARFÖR MÅSTE DOM KOMMA HIT?

I ditt fall tror jag ditt sätt att uttrycka dig är ett värre problem än vad du uttrycker för åsikter.
Citera
2025-03-11, 08:15
Medlem
kalkryggars avatar
Det är i princip helt omöjligt att läsa ett helt inlägg från dig. Har du så dålig svenska på riktigt eller är det ett spel?

Jag tror moderatorerna tar ditt sätt att skriva på plus ämnet som trams. Så enkelt tror jag att det är.
Citera
2025-03-11, 08:28
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
svara på TS?

Jag gjorde det:

Jag tror moderatorerna tar ditt sätt att skriva på plus ämnet som trams. Så enkelt tror jag att det är.

Så därför tror jag inte de lägger så mycket energi på att oja sig över när du tröttnar på att vara här eller inte.

Jag har inte de tankarna du har som du av någon anledning du ojar dig om.
Citera
2025-03-11, 08:34
Medlem
Lifestealers avatar
förstår inte problemet tycker hans svenska är bra? hade ni dåliga betyg i skolan eller
Citera
2025-03-11, 08:37
Medlem
Nyreggat troll som klagar på fb och undrar hur länge forumet kommer vara kvar, samt är OT i exakt alla inlägg.
Detta har vi sett hundratals gånger.
Citera
2025-03-11, 09:19
Medlem
One2Manys avatar
Här har vi några exempel på de fantastiska trådar TS använder sin yttrandefrihet till att bidra med på FB

(FB) brukade man säga ”strypa en neger” när man skulle bajsa?
(FB) Fyrkantigt bröd med korv, skit gott!
(FB) Enkla jobb där man faktiskt kan tjäna mycket bara man e villig att jobba hårt?
(FB) hatar ni oxå matlådor?
(FB) Bättre att försvaret behandlar soldater strängt och hårt istället för mjukt och snäll

Utöver det en uppsjö av äckeltrådar i det arkiverade Gore-forumet, kommentarer där han förlolämpar andra medlemmar genom att kalla dem babbar och niggers, samt en övergripande kvalitet på kommentarer som skvallrar om en intellektuell funktionsnedsättning.

Citat:
hur mkt skulle krävas i inkomst för att kunna leva ”halv flottigt”

Citat:
den sjukaste videon ja ngnsin har sett. visserligen e den nt rå, brutal på de sätt som vi brukar se men detta e sjukt eftersom de e mitt framför hans son.

Citat:
nej dJt har ej allierat sej med ryssland än mindre de andra länderna. din pajas.

att ha ett fredssamtal e nt att alliera sej me ngn.

En vandrande KFK.
Citera
2025-03-11, 09:27
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:

Jag ser hur mycket tid och energi som läggs ned för att tillåta så mycket som möjligt så det krävs rätt mycket speciellt som regel 1.03 inte är nånting vi har valt utan är tvingade till, ordet neger har gått från att beskriva en man med brun hudfärg till att falla under hets mot folkgrupp.
Senast redigerad av Arne.Anka 2025-03-11 kl. 10:26.
Citera
2025-03-11, 11:16
Moderator
Carlboms avatar
TS har ingen varning/eller avstängning för 1.03. Inte heller finns det någon pågående omröstning i ett sånt ärende. Så klagomålet gäller endast huruvida det var rätt eller inte att korga hans tråd.

Rubrik ändrad.

Tidigare: när är den sista droppen nåd, bägaren rinner över och ni lämnar flashback?

/Moderator
Senast redigerad av Carlbom 2025-03-11 kl. 11:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in