Igår, 11:44
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Tja, det blir väl rutin det också efter ett tag, eller får du vidga dina vyer hur mycket vill kanske?
Nja det behövs inte även om det slinker in en eller annan extra med oss någon gång ibland.
Citera
Igår, 14:11
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Folk (både män och kvinnor) som är "systematiskt otrogna" är - om inte avtal om "öppet förhållande" finnes - i min mening psykopater.

Ett "tips" kan vara att leva efter devisen "aldrig otrogen nykter" - kan ge om inte annat en ursäkt att ta ett järn el två...
Citera
Igår, 14:19
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Varit med otrogna. Aldrig varit otrogen själv dock (jag kom liksom aldrig så långt, haha???).

Det beror ju oxå på HUR man definierat otrohet OM man faktiskt gjort det eller bara utgår ifrån standardmallen per automatik.
Citera
Igår, 14:21
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Folk (både män och kvinnor) som är "systematiskt otrogna" är - om inte avtal om "öppet förhållande" finnes - i min mening psykopater.

Ett "tips" kan vara att leva efter devisen "aldrig otrogen nykter" - kan ge om inte annat en ursäkt att ta ett järn el två...

Din profilbild passar perfekt i kombo med den devisen!
Citera
Igår, 15:13
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Din profilbild passar perfekt i kombo med den devisen!

"Rena rama Rolf" inte det bästa Brandeby gjort men när jag såg bilden, explosionssvärta, ett järn i handen, advokaten i luren, tänkte jag direkt, "that´s me!"....

// Sorry för OT!

Tillbaka till topic! Har all respekt för par som med öppna ögon ingår ett "öppet förhållande" - men ni som, kanske fler ggr i veckan, går bakom ryggen på er kvinna alt snubbe - hur fan orkar ni!???? Rent moraliskt? Att kunna se sin partner i ögonen????? Nä, fy fan...
Citera
Igår, 19:37
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
"Rena rama Rolf" inte det bästa Brandeby gjort men när jag såg bilden, explosionssvärta, ett järn i handen, advokaten i luren, tänkte jag direkt, "that´s me!"....

// Sorry för OT!

Tillbaka till topic! Har all respekt för par som med öppna ögon ingår ett "öppet förhållande" - men ni som, kanske fler ggr i veckan, går bakom ryggen på er kvinna alt snubbe - hur fan orkar ni!???? Rent moraliskt? Att kunna se sin partner i ögonen????? Nä, fy fan...

Det är faktiskt en riktigt bra bild. Brandeby var en kung och med järnet i handen plus advokaten i luren - världsklass 😂😂

Otrogen? Ja jag har hört talas om det. Verkar farligt.
Citera
Idag, 13:28
Medlem
Nej, jag har aldrig varit otrogen. Har aldrig ens övervägt att vara det heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in