Citat:
Ursprungligen postat av
NapoleonLaRue
Låter som du och din fruga inte är ett bra par och borde lösa det här bättre än att du går bakom ryggen och sen är stolt. Fast jag kan förstå exempelvis folk man jobbat med som berättat att deras frugor torkar igen med åldern och allt dom har tillsammans är barnen och huset och att mannen helt enkelt får lätta på trycket på annat håll om kvinnan av oklara grunder inte vill ha sex. Är man snygg dom flesta kvinnor förlåter otrohet faktiskt och låtsas att dom inte vet när dom har det på känn. Att det skulle vara det värsta man kan göra mot en kvinna det är ren bluff dock jag uppmanar det inte.
Jag och min fru har faktiskt ett bra förhållande. Och jag älskar henne. Har aldrig hävdat att jag har varit otrogen mot henne, däremöt så har jag varit otrogen ett par gånger tidigare, bl.a mot min ex-fru. Dock så är jag inte stolt över det.
Men jag tror allt att otrohet är betydligt vanligare än vad folk gillar att tro, särskilt bland hos män.
Citat:
Ursprungligen postat av
ladicius
Jag har aldrig varit otrogen, faktiskt. Och nu när man passerat fyrtio känns det knappast som att chanserna ökar för att det skall ske
Det hela är ju ganska enkelt egentligen: väljer man att leva i tvåsamhet så håller man sig till det, punkt slut. Har man tröttnat på sin partner så går man isär innan man börjar leta efter något nytt.
Imponerande

Men det är inte så att det är svårt att få napp på en lite yngre brud när man har passerat 40, snarare tvärtom. Damerna gillar nämligen män med självförtroende & erfarenhet
Annars så håller jag iofs med dig i att det är rätt lågt av en att gå bakom ryggen på ens flickvän/fru.