Skapade en seriös tråd.
Tråden tog bra fart med väldigt bra tips från vänliga användare.
(FB) Jag vill ha sex med alla i dollystylez
Cp-moderatorn vart avundsjuk att ingen känner på samma sett för denne och korgade tråden och varnade mig.
Jag kräver rättelse! Återställ min tråd och ta bort varningfanskapet. Sparka sedan ut denna dåre ur mod-kåren.
Jag svarade på detta med att det fanns en fråga kring hur jag går tillväga med min störning i tråden och sa även att mod va avundsjuk! Men gick ej hitta de senast skickade meddelandet.
Upprättelse för mig!
Mvh
Tråden tog bra fart med väldigt bra tips från vänliga användare.
(FB) Jag vill ha sex med alla i dollystylez
Cp-moderatorn vart avundsjuk att ingen känner på samma sett för denne och korgade tråden och varnade mig.
Jag kräver rättelse! Återställ min tråd och ta bort varningfanskapet. Sparka sedan ut denna dåre ur mod-kåren.
Citat:
//mod
Ursprungligen postat av evilhoney
Citat:
Hej
Varför genererar detta en varning?
Min sexyella störning är att jag fantiserar om dom. Jag vill slicka dom alla i analen och undrar om fler vill göra det. Vill även ha tips för hur de kan lyckas för mig, det är en seriös tråd av mig och behöver hjälp då det är det enda jag tänkt på sen deras deltävling.
Mvh
Att bara berätta vad man tänder på finns det aktiva trådar för och din fråga uppfattas absolut som rent trams. Sammantaget gör det din trådstart till ej godkänd och en varning delades ut av ovanstående anledningar.
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Du har fått en varning för brott mot 0.02. Trådstart och forumval.
Ämne: Jag vill ha sex med alla i dollystylez
Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
Ämne: Jag vill ha sex med alla i dollystylez
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Ja!
Fantiserar att jag äter den gula tjejens fisring medans de andra turas om och suger mina gubbpungkulor samt rider min tjocka stenhårda ådriga pensionärskuk.
De va många år sen jag fick sånt tryck i bulan som när jag fantiserar och ser på dessa damer.
Detta sen jag sett deras låt i mello o deltävlingen.
Hur gör jag detta till verklighet?
Tänker ni och på dessa?
Vill så gärna stoppa in fingrar i alla deras analer och slicka dom rent.
Fantiserar att jag äter den gula tjejens fisring medans de andra turas om och suger mina gubbpungkulor samt rider min tjocka stenhårda ådriga pensionärskuk.
De va många år sen jag fick sånt tryck i bulan som när jag fantiserar och ser på dessa damer.
Detta sen jag sett deras låt i mello o deltävlingen.
Hur gör jag detta till verklighet?
Tänker ni och på dessa?
Vill så gärna stoppa in fingrar i alla deras analer och slicka dom rent.
Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
Hej
Varför genererar detta en varning?
Min sexyella störning är att jag fantiserar om dom. Jag vill slicka dom alla i analen och undrar om fler vill göra det. Vill även ha tips för hur de kan lyckas för mig, det är en seriös tråd av mig och behöver hjälp då det är det enda jag tänkt på sen deras deltävling.
Mvh
//mod
Jag svarade på detta med att det fanns en fråga kring hur jag går tillväga med min störning i tråden och sa även att mod va avundsjuk! Men gick ej hitta de senast skickade meddelandet.
Upprättelse för mig!
Mvh