2008-04-28, 20:18
Medlem
kan meddela att brolin inte alls gillar tjejer..han föredrar pojkar.
men han smyger med det. skulle det komma ut så skulle det orsaka
en hel del debatt hehe

en god vän som tyvärr gick bort för nån vecka sen berättade det
för nåt år sen. hur han fått reda på det vete det fan. fråga mig inte.
han hade ingen anledning att hitta på lögner. ta det för vad det är...
Citera
2008-04-28, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum
en hel del debatt hehe

Sådärja... En sanning som tyvärr inte kan verifieras då sanningen blev nedgrävd för något år sedan. Inte destomindre kan det vara en sanning.
Sannorlikheten för att sanningen verkligen var sann vet man inte men troligtvis var den det då den i verkligheten nedgrävde uppgiftslämnaren sannorlikt hade rätt då denne med största sannorlikhet saknade anledningar att hitta på lögner.
Tage Danielsson skulle säkert även tillagt (om han hade skrivit det här svaret) att sannorlikheten över att Brolins könsöverskridande intressen verkligen hände, är lika osannorlikt som att Inga Gill ombads spela Brolin i en film om fotbollslandslaget.
Den enda sanningen som kan bekräftas är att Inga Gill är riktigt nedgrävd så därför blev aldrig filmen om Brolin en verklighet.
Citera
2008-04-28, 23:52
Medlem
Zockerconnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Sådärja... En sanning som tyvärr inte kan verifieras då sanningen blev nedgrävd för något år sedan. Inte destomindre kan det vara en sanning.
Sannorlikheten för att sanningen verkligen var sann vet man inte men troligtvis var den det då den i verkligheten nedgrävde uppgiftslämnaren sannorlikt hade rätt då denne med största sannorlikhet saknade anledningar att hitta på lögner.
Tage Danielsson skulle säkert även tillagt (om han hade skrivit det här svaret) att sannorlikheten över att Brolins könsöverskridande intressen verkligen hände, är lika osannorlikt som att Inga Gill ombads spela Brolin i en film om fotbollslandslaget.
Den enda sanningen som kan bekräftas är att Inga Gill är riktigt nedgrävd så därför blev aldrig filmen om Brolin en verklighet.
Hur var det med sannolikhetskalkylen enligt Tage Danielsson, har för mig att han hade ett bra exempel. Hittade länken:
http://hem.passagen.se/anvaldem/danielsson.htm
Passar den in på Brolin ?
Citera
2008-10-17, 14:22
Medlem
Åsa-Nietzsches avatar
Och nu har hans krog fått tillståndet indraget för andra gången. Brollan är givetvis "chockad": http://stockholm.expressen.se/nyhete...jag-ar-chockad

Kolla in den andra bilden där han sitter och förtvivlat slår ut med händerna framför sig. Den fick i alla fall mig att dra på smilbanden lite.
Citera
2008-10-17, 14:45
Medlem
jag har hört att brolin satte på sin polares ex på operakällarens toa efter det att polarens ex sniffat kola.
brolin själv sniffade inte på för han var då aktiv.
brolins polare som jag nämner ovanför tillhör kanske svensk idrottshistorias störste idrottare.
Citera
2008-10-17, 15:08
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
jag har hört att brolin satte på sin polares ex på operakällarens toa efter det att polarens ex sniffat kola.
brolin själv sniffade inte på för han var då aktiv.
brolins polare som jag nämner ovanför tillhör kanske svensk idrottshistorias störste idrottare.

Aha - det var alltså Griseknoen som satte på Jannike B. på dasset!
Citera
2008-10-17, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Aha - det var alltså Griseknoen som satte på Jannike B. på dasset!

just det.

jag känner till ett annat fall där en kändis oxå satt på J.B. i dasset efter det att båda sniffat på. denne kändis är ingen idrottsstjärna ska det nämnas.

sen om flera andra idrottsstjärnor satt på henne är nåt som jag för tillfället ej känner till. det skulle inte förvåna mig om flera idrottsstjärnor har vart där.

jag vet att brolins ene landslagspolare från samma generation oxå är flitig med toasex på krogen, speciellt med småtjejer.
Citera
2008-10-17, 21:01
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
jag vet att brolins ene landslagspolare från samma generation oxå är flitig med toasex på krogen, speciellt med småtjejer.

Du menar förstås Klas Ingesson?
Citera
2008-10-17, 21:09
Medlem
Santadunks avatar
Är det sant att Brolin försörjde sig som dammsugarförsäljare ett tag efter han avslutat sin fotbollskarriär?
Kan vara ett kasst rykte också jag har inte så stor koll på Brolin. Men jag vet att han satsat en stor summa på Undici och det lär bli en kris för honom om han får slå igen nu.
Synd ändå det är ju en idol med så mycket han gjort för landslaget, jag vill iallafall inte att det ska gå dåligt för honom.
Citera
2008-10-17, 21:46
Medlem
WilfPaiements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Är det sant att Brolin försörjde sig som dammsugarförsäljare ett tag efter han avslutat sin fotbollskarriär?
Kan vara ett kasst rykte också jag har inte så stor koll på Brolin. Men jag vet att han satsat en stor summa på Undici och det lär bli en kris för honom om han får slå igen nu.
Synd ändå det är ju en idol med så mycket han gjort för landslaget, jag vill iallafall inte att det ska gå dåligt för honom.
Han investerade väl i dammsugarmunstycken, han gick nog inte dörr till dörr om du nu trodde det..
Citera
2008-10-17, 23:11
Medlem
spacesubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum
en hel del debatt hehe

Huruvida han tycker om pojkar eller inte törs jag inte svara på. Däremot kan jag av personlig erfarenhet intyga att han definitivt gillar kvinnor ( också?). Om det nu fanns ngt tvivel runt detta?
Citera
2008-10-18, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Du menar förstås Klas Ingesson?

inte ingesson, jag känner inte till honom så mycket.
men är ingesson oxå vild?

den jag syftade på var oxå med i usa-vm & spelat klubbfotboll i bla tyskland.
han är numera både agent, affärsman & ibland exportkommentator. enligt många källor går det bra för honom.
börjar det klarna nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in