Hört att "Nordens Maradona" Tomas Brolin brukar släpa hem fulla småtjejer efter stängningsdax från sin krog Undici. Tydligen gillar han att digga till Boten Anna också.
Hört att "Nordens Maradona" Tomas Brolin brukar släpa hem fulla småtjejer efter stängningsdax från sin krog Undici. Tydligen gillar han att digga till Boten Anna också.
Någon som hört mer?
Jag har hört att han gillar att diskutera trav med hästintresserade tjejer
Nja det skulle jag väl inte kunna säga men personen ifråga verkar ha ett genuint intresse av att prata hästar med betydligt yngre kvinnor än han själv enligt mig borde umgås med.
Jasså?? Jag såg Duckmark och Brolin tillsammans på Undici i förra veckan och hon hävdade nyligen i en intervju att hon fortfarande är tillsammans med Brolin.
Någon som hört mer?
Jag har hört att han är en fet, pinsam pajas från Norrland som lyckats spola all ned sin goodwill från fotbolls-karriären i toaletten. George Best var i alla fall rolig, och ingen löjlig diva som ser ut som Görel Crona efter cortison-behandling. Åk hem till Knäckebröhult, fetto.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!