Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-26, 17:06
  #217
Medlem
frigolitpannas avatar
Vad patetiska ni är, merparten av dom som skriver här var inte ens med och såg VM 1994.
Brolin var kung och blev uttagen i världslaget.
Hur han ser ut och hans eventuella övervikt verkar vara något för er loosers att gotta er åt.
killen mår bra, har nyligen gift sig med en söt tjej och verkar hur lycklig som helst...
Citera
2013-11-26, 17:50
  #218
Medlem
Moltas666s avatar
Om inte jag minns fel så var Tomas Brolin med i något sorts "Mästar"-möte för ett antal år sedan. Han hade en del övervikt då också men var förvånansvärt smidig och konditionsstark. I ett delmoment skulle deltagarna svara på frågor i en sorts inomhusteater med bänkrader och vartefter dom svarade rätt flyttades deltagarna upp (eller ner).

Jag är nästan säker på att Tomas Brolin vann den delen ganska lätt. Det finns med andra ord lite innanför pannbenet även om han ser ut som en halvfet player.

Tomas Brolin är underskattad i svensk fotboll. Även om han sannolikt själv skapat en del situationer som han fick kritik för så fick han nog utstå en del skit i onödan. Han har nog inte varit den allra lättaste att ha att göra med och han var nog rätt kaxig under en del av fotbollskarriären.
Citera
2013-11-26, 23:42
  #219
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Om inte jag minns fel så var Tomas Brolin med i något sorts "Mästar"-möte för ett antal år sedan. Han hade en del övervikt då också men var förvånansvärt smidig och konditionsstark. I ett delmoment skulle deltagarna svara på frågor i en sorts inomhusteater med bänkrader och vartefter dom svarade rätt flyttades deltagarna upp (eller ner).

Jag är nästan säker på att Tomas Brolin vann den delen ganska lätt. Det finns med andra ord lite innanför pannbenet även om han ser ut som en halvfet player.

Tomas Brolin är underskattad i svensk fotboll. Även om han sannolikt själv skapat en del situationer som han fick kritik för så fick han nog utstå en del skit i onödan. Han har nog inte varit den allra lättaste att ha att göra med och han var nog rätt kaxig under en del av fotbollskarriären.
Håller med om att Tomas Brolin är underskattad som fotbollsspelare trots det erkännande han trots allt fått. I mina ögon klart Sveriges bästa spelare genom tiderna under sin korta karriär. Bättre än Zlatan. Han var en briljant tvåvägsspelare med en taktisk känsla och fotbollskunnande och kyla som få andra spelare har haft genom historien. Jag önskar Tomas allt gott.
Citera
2013-11-27, 08:10
  #220
Medlem
kostymnisses avatar
Vi lär åtminstone aldrig mer se en raketkarriär som Brolins där 1990, gick till Norrköping från Sundsvall. Norrköping som på den tiden var ett betydligt bättre lag än idag, gjorde braksuccé under våren och gjorde ett bra vm i ett mediokert Sverige för att sedan bli proffs i Parma.
Sådan raketfart lär ingen annan ta igen...Speciellt inte endast 20år gammal.
Citera
2013-11-27, 09:21
  #221
Medlem
Portias avatar
Först och främst, Brolin intelligent, möjligen i sällskap av amöbor. Utseende, i sällskap med den klassiske 56:an Borg ser han RIKTIGT sliten ut. Dessutom, var är redovsningen från välgörenhetsmatcherna han anordnat? HP's journalist fick inte skriva om den märkligt oförda kassan? En storhet inom fotbollen, absolut, men det är, (fan´) det enda.
Citera
2014-01-03, 17:21
  #222
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Inte mycket till skvaller men nu har han åkt till Sydafrika på ett par veckors semester och enligt uppgift med en rejäl skuta efter all julmat och sprit såklart. Någon som vet om han fortfarande bara betalar minimibelopp i underhåll?
Citera
2014-03-01, 17:24
  #223
Medlem
QueerSchilvias avatar
Ett tydligt exempel på att skitful karl kan få snygg brud, bara man har pengar så.

Afrika? Tyckte precis han var i Vemdalen.
Citera
2014-03-01, 17:52
  #224
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
Ett tydligt exempel på att skitful karl kan få snygg brud, bara man har pengar så.

Afrika? Tyckte precis han var i Vemdalen.

Jag bryr mig inte om hans utseende, eller vilket sällskap han umgås med idag.
Hans frisparksmål i VM-94 ursäktar det mesta.
Thomas blev ju till och med uttagen i världslaget efter den turneringen.

En av Sveriges bästa spelare genom tiderna,
tills ett otäckt benbrott i en EM-kvalmatch mot Ungern satte stopp för hans karriär.
Han blev aldrig lika bra efter det.
__________________
Senast redigerad av Rimbert 2014-03-01 kl. 18:31.
Citera
2014-03-01, 20:07
  #225
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Jag bryr mig inte om hans utseende, eller vilket sällskap han umgås med idag.
Hans frisparksmål i VM-94 ursäktar det mesta.
Thomas blev ju till och med uttagen i världslaget efter den turneringen.

En av Sveriges bästa spelare genom tiderna,
tills ett otäckt benbrott i en EM-kvalmatch mot Ungern satte stopp för hans karriär.
Han blev aldrig lika bra efter det.
Nu är ju trådens ämne skvaller om Tomas Brolin så hur bra du tycker han var 1994 är klart off topic.
Citera
2014-05-10, 11:46
  #226
Avstängd
Porzennas avatar
Brolin verkar vara rena twinner-marodören i media. Han springer runt med kläder där twinner står tryckt. Senast när han var på Lets Dance blev hans tröja blurrad i real-tid, Nu ska han tydligen ha försökt att renommé-snylta på Mästarnas Mästare genom att lotta ut signerade Twinner-produkter med Ravellis och Leijnegaards signaturer. SVT ska ha kallat in jurister. Det är ju inte första gången han säljer varumärken i TV, när Settman insinuerade att han var fet på Idrottsgalan lackade han ur och berättade in i kameran att folk skulle spela på Nordicbet.
Citera
2014-05-10, 12:59
  #227
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
Ett tydligt exempel på att skitful karl kan få snygg brud, bara man har pengar så.

Afrika? Tyckte precis han var i Vemdalen.

kan hålla med där. Bruden hans är ett tydligt exempel på en golddigger. Ful, tjock, lätt alkoholiserad och korkad karl får snygg brud av den enkla anledningen att han har cash
Citera
2014-06-16, 06:08
  #228
Medlem
gato12s avatar
Enligt gårdagens intervju i AB så träffar han inte sin 4 åriga dotter. Henne torde han väl fått med Duckmark. Således kan de inte gärna stå på särskilt god fot.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback