• 1
  • 2
2025-03-10, 13:06
Medlem
Rubrikerna i dessa trådar brukar ju vara rätt grova.
Och man lär sig äckliga ord man inte ens ville veta finns

Jag önskar Flashback kunde sätta ovanstående i ett eget forum, så rubrikerna inte syns i mappen nya ämnen.
Ungefär som man hade porrtidningar i avskilda fack i magasinhyllan på Pressbyrån förr.
- man ska inte behöva se diverse perversa uttryck om man bara vill hitta en tidning om inredning eller vetenskap

Kan ni rösta om det?

Tack
Citera
2025-03-10, 13:08
Medlem
2023-01-01s avatar
Håller med! Och cigaretten ur kattens mun bör tas bort, katten bör se snällare ut, ingen får skriva svordomar och alla med olämpliga avatarer spårar vi upp och skjuter.
Citera
2025-03-10, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Håller med! Och cigaretten ur kattens mun bör tas bort, katten bör se snällare ut, ingen får skriva svordomar och alla med olämpliga avatarer spårar vi upp och skjuter.

Men det är ju lite våldtäkt av ens hjärna att tvingas läsa rubriker om gloory-holes och golden shower och annat perverst. Lite grooming nästan.

Då är det väl bättre att det är i ett eget fack, så folk som vill utöka sitt medvetande om sånt kan söka sig dit?

Alternativt kunna blocka ämnen man inte vill se
Citera
2025-03-10, 13:14
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vegoboll

Jag önskar Flashback kunde sätta ovanstående i ett eget forum, så rubrikerna inte syns i mappen nya ämnen.
Ungefär som man hade porrtidningar i avskilda fack i magasinhyllan på Pressbyrån förr.
- man ska inte behöva se diverse perversa uttryck om man bara vill hitta en tidning om inredning eller vetenskap

Kan ni rösta om det?

Tack
Flashback kanske inte är för dig? Allt är inte för alla och det är okej. Enklaste lösningen kan vara att du lämnar forumet istället för att kräva att forumet ska anpassa sig efter dig.
Citera
2025-03-10, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Flashback kanske inte är för dig? Allt är inte för alla och det är okej. Enklaste lösningen kan vara att du lämnar forumet istället för att kräva att forumet ska anpassa sig efter dig.

Kräva

Intressant

Jag tycker snarare det är de dopamin-uttömda som "kräver" att folk ska läsa deras försök att chocka kuken till stånd

Jag föreslog, jag krävde inte
Citera
2025-03-10, 13:15
Medlem
AllanHanEballHans avatar
Citat:

Kan ni rösta om det?

Tack
Är det något att bry sig om med det språket som används här?
Citera
2025-03-10, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllanHanEballHan
Är det något att bry sig om med det språket som används här?

Jag bryr mig, för jag vill inte läsa slaka sönderporrades nya desperata försök till att väcka en död kuk.
Citera
2025-03-10, 13:18
Medlem
AllanHanEballHans avatar
Citat:
Jag bryr mig, för jag vill inte läsa slaka sönderporrades nya desperata försök till att väcka en död kuk.
Borde ju kvitta ännu mindre med språket du själv använder
Citera
2025-03-10, 13:20
Medlem
Citat:

Är det för hjärnkkrävande för dig att gå in i en egen avdelning ?
Eller tänder du lite på att 1000 pers just scrollade förbi dina urblanskade fantasier?
Citera
2025-03-10, 13:23
Medlem
Citat:

du tycker säkert ordet ngr är mer stötande än att få beskrivet hur nån knu__as i Mun.

woow en svart person vs en handling.

Ja det är ju samma sak?
Citera
2025-03-10, 13:23
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Flashback kanske inte är för dig?

Flashback kanske är för fler än dig? Kan det finnas värde i att ge något till nån annan utan att du förlorar något?

Citat:
Allt är inte för alla och det är okej. Enklaste lösningen kan vara att du lämnar forumet istället för att kräva att forumet ska anpassa sig efter dig.

FB har tagit anammat många enkla lösningar, t ex låtit rysstroll härja i tråd efter tråd. Ibland är det dock enklaste lösningen inte den bästa. Vad sägs om att eftersträva den bästa lösningen istället?

Bästa lösningen vore tveklöst att man kunde styra precis vilka avdelningar man vill se. Vore skitbra.
Citera
2025-03-10, 13:24
Citat:
Men det är ju lite våldtäkt av ens hjärna att tvingas läsa rubriker om gloory-holes och golden shower och annat perverst. Lite grooming nästan.

Då är det väl bättre att det är i ett eget fack, så folk som vill utöka sitt medvetande om sånt kan söka sig dit?

Alternativt kunna blocka ämnen man inte vill se

Man kan bygga eget flöde i Favoriter. Det är lite pyssel med det. Eller bara gå in via de olika ämnen du är intresserad av.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in