• 1
  • 2
2025-03-08, 22:30
Medlem
Skickade följande PM till moderator RostigHink 2025-03-02, 17:36
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Hej.

Jag har tidigare frågat via "rapportera inlägg"-länk, men inget svar.

Varför flyttas inte tråden: Vad är det för vita saker ?? som dom hittar i många avlidna personer efter Pandemin., till underforumet: Alternativa teorier om covid-19, där den ju hör hemma?

Mvh
o.
Fortfarande inget svar och jag undrar som sagt, varför?

Vänligen
o.
Citera
2025-03-08, 23:03
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Skickade följande PM till moderator RostigHink 2025-03-02, 17:36

Fortfarande inget svar och jag undrar som sagt, varför?

Vänligen
o.

"Det ser ut som vita tjocka strängar av något som har tagit samma form som cirkulationssystemet i kroppen." HAHAHAHA! För en gångs skull håller jag med någon som kritiserar modereringen av flashback.
Ja, den tråden hör verkligen hemma i ett annat ämne.
Citera
2025-03-09, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
"Det ser ut som vita tjocka strängar av något som har tagit samma form som cirkulationssystemet i kroppen." HAHAHAHA!
Vad är det för kul med det, menar du?

Citat:
För en gångs skull håller jag med någon som kritiserar modereringen av flashback.
Ja, den tråden hör verkligen hemma i ett annat ämne.
Då håller du med om att tråden hör hemma i underforumet, "Alternativa teorier om covid-19"?
Citera
2025-03-09, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Jag kan svara med en fråga - hur ser egentligen cirkulationssystemet ut?
Här är lite bilder. Hur så?

Citat:
Tycker du att det låter rimligt att extrahera vita trådar från blodomloppet som ser ut som cirkulationssystemet? Kom igen, inte ens du kan vara så naiv.
Enligt den expertis som har plockat ut de gummiartade vita trådarna ur nyss avlidna människors blodkärl så är de s.a.s. 'formgjutna' i de blodkärl de dras ut ifrån.

Meterlånga trådar som finns filmade/fotograferade och bevarade i formalin.

Dvs, det finns ingen som motsäger att trådarna finns där, det som sägs är att de alltid har funnits där och som därmed inget nytt från och med utbrottet av Covid-pandemin och då i synnerhet från och med inledningen av massvaccineringarna världen över.

Igen, håller du med om att tråden hör hemma i Covid-forumet?

Ja, eller nej?
Senast redigerad av onopono 2025-03-09 kl. 01:42.
Citera
2025-03-13, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricFrederickTrump
Du klagar på att en tråd i KOA inte flyttas till KOA Alternativa teorier om Covid 19.. på allvar? 🤣

Fan vilken fattig skitpost.

Tror du inte att Mods har annat att pyssla med än dig?

Cirkulera!
Hur svårt är det att flytta en tråd?

Ja, så som det ser ut nu så bryter tråden, inklusive samtliga inlägg i denna mot forumets regel:
0.02. Trådstart och forumval
Och jag vill vet varför inte den regeln implementeras i det här fallet.

Det vill inte du?

Varför i hela friden vill du inte det?
Citera
2025-03-13, 19:23
Medlem
Citat:
Hur svårt är det att flytta en tråd?

Ja, så som det ser ut nu så bryter tråden, inklusive samtliga inlägg i denna mot forumets regel:
0.02. Trådstart och forumval
Och jag vill vet varför inte den regeln implementeras i det här fallet.

Det vill inte du?

Varför i hela friden vill du inte det?

Du har rätt att BE om att en tråd ska flyttas.
Du har ingen som helst rätt att BEGÄRA att en tråd ska flyttas.
Flashback är ingen demokrati det är en regelrätt diktatur

Om du har problem med det så kan du alltid klicka på "Kontrollpanelen" samt "Avsluta medlemskap".

Administratorerna samt moderatorerna bör ägna tid åt vettiga saker och inte en "Cry Baby" som dig.
Citera
2025-03-13, 21:32
Medlem
Citat:
Du har rätt att BE om att en tråd ska flyttas.
Du har ingen som helst rätt att BEGÄRA att en tråd ska flyttas.
Så här långt så har jag endast frågat VARFÖR tråden finns i fel forum.

Citat:
Flashback är ingen demokrati det är en regelrätt diktatur
Flashback säger att forumet har ett regelverk som ska gälla lika för samtliga deltagare, inklusive redaktionen.

Citat:
Om du har problem med det så kan du alltid klicka på "Kontrollpanelen" samt "Avsluta medlemskap".
Nu verkar det ju trots allt som att redaktionen har flyttat tråden, så något avslutat medlemsskap är inte aktuellt, nej.

Tack.

Citat:
Administratorerna samt moderatorerna bör ägna tid åt vettiga saker och inte en "Cry Baby" som dig.
Vilka saker är vettigare för moderatorer och administratörer att ägna tid åt än att se till att forumets deltagare, inklusive de själva, efterlever forumets regler, menar du?

Är inte det själva poängen med deras närvaro, tänker Du?
Citera
2025-03-13, 21:50
Moderator
En 0.02 rapport på startinlägget i en tråd är annars ett praktiskt sätt att påpeka att en tråd kanske är felplacerad.

Tråden argumenterar både för att "de vita sakerna" beror på covid-19 vaccinet och att de förekom redan innan vaccinering startade så det är lite vilket som var tråden ligger. Så den fick ligga kvar dit den flyttades från medicinforumet.
Nu är tråden flyttad i alla fall. Vem vet, det kanske finns någon insatt person som bara hänger i underforumet för covid-19 som har något intressant att tillföra tråden.
Citera
2025-03-13, 21:53
Medlem
Citat:
Så här långt så har jag endast frågat VARFÖR tråden finns i fel forum.

Flashback säger att forumet har ett regelverk som ska gälla lika för samtliga deltagare, inklusive redaktionen.

Nu verkar det ju trots allt som att redaktionen har flyttat tråden, så något avslutat medlemsskap är inte aktuellt, nej.

Tack.

Vilka saker är vettigare för moderatorer och administratörer att ägna tid åt än att se till att forumets deltagare, inklusive de själva, efterlever forumets regler, menar du?

Är inte det själva poängen med deras närvaro, tänker Du?

Det finns ingen "redaktion"

Det finns en diktatur bestående av administratörer och så finns de deras lakejer bestående av moderatorer.

Men du fick tråden flyttad, ibland så får man som man vill.
Sjung och var glad över det hela!
Citera
2025-03-14, 00:00
Medlem
Citat:
Det finns ingen "redaktion"

Det finns en diktatur bestående av administratörer och så finns de deras lakejer bestående av moderatorer.
Precis som att t.ex. nyhetsredaktioner har redaktionschefer, ansvariga utgivare, ägare, etc, i en formaliserad hierarki, helt riktigt.

Citat:
Men du fick tråden flyttad, ibland så får man som man vill.
Sjung och var glad över det hela!
Exakt.
Citera
2025-03-14, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gason
En 0.02 rapport på startinlägget i en tråd är annars ett praktiskt sätt att påpeka att en tråd kanske är felplacerad.
Jag gjorde en 0.02 rapport på tråden i sin helhet, men inget svar, som sagt.

Citat:
Tråden argumenterar både för att "de vita sakerna" beror på covid-19 vaccinet och att de förekom redan innan vaccinering startade så det är lite vilket som var tråden ligger. Så den fick ligga kvar dit den flyttades från medicinforumet.
Titeln är, Vad är det för vita saker ?? som dom hittar i många avlidna personer efter Pandemin., helt oavsett VAD under Pandemin som ligger bakom.

Citat:
Nu är tråden flyttad i alla fall. Vem vet, det kanske finns någon insatt person som bara hänger i underforumet för covid-19 som har något intressant att tillföra tråden.
Eller att var och en som är intresserade av Covid-19 har allt samlat enkelt och smidigt i ett och samma underforum...vilket ju är bra.
Citera
2025-03-14, 07:01
Moderator
Citat:
Jag gjorde en 0.02 rapport på tråden i sin helhet, men inget svar, som sagt.

[...]
Nej, du blandar ihop begreppen. Du har skickat ett PM till en av forumets moderatorer.
En rapport skickas med knappen under inlägget som föreställer en triangel med ett utropstecken i. Den når alla moderatorer i forumet.
Det finns bara en 0.02 rapport på startinlägget och den är gjord medan forumet låg i medicinforumet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in