• 5
  • 6
2025-03-09, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Gjort är gjort å så länge du inte var otrevlig eller så, så är det väl inget att få ångest för. Å vad skulle konsekvenserna vara menar du 😕

Tack för dina ord. Jag var inte otrevlig i mejl, postade ju vad jag skrev förut och jag tyckte jag skrev med riktigt god ton och trevlig text. Men jag har mejlat förut mer än vad jag ska och till ”fel” personer. Har tidigare blivit incident på jobb så jag hoppas inte detta kan kopplas till mig.

Men om tidigare mejl varit ”för mycket” så borde ju i allra värsta fall ETT mejl inte kunna räknas som för mycket eller felaktigt skickat. Speciellt inte när det är från en anonym.
Citera
2025-03-09, 12:23
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristopherRobin
Tack för dina ord. Jag var inte otrevlig i mejl, postade ju vad jag skrev förut och jag tyckte jag skrev med riktigt god ton och trevlig text. Men jag har mejlat förut mer än vad jag ska och till ”fel” personer. Har tidigare blivit incident på jobb så jag hoppas inte detta kan kopplas till mig.

Men om tidigare mejl varit ”för mycket” så borde ju i allra värsta fall ETT mejl inte kunna räknas som för mycket eller felaktigt skickat. Speciellt inte när det är från en anonym.
Varsågod 😊

Ok håller tummen då att det inte blir nån konsekvens.
Citera
2025-03-09, 13:46
Medlem
engammalfisks avatar
Kex-choklad är frasig.
Citera
2025-03-09, 19:29
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sall2001
Tror du på riktigt att det finns mat som innehåller 0 kalorier? Jösses!

Javisst!
Tror du förresten att jag ens anstränger mig att googla på saker innan jag postar?
Nä serru, det överlåter jag åt asparna.
Citera
2025-03-10, 11:08
Medlem
Per W är sjuk från jobbet i dag. Han är ej på plats. Tror ni det är pga hela den här härvan? Ganska nojig nu. Har sänt nytt mejl men inte fått svar.
Citera
2025-03-10, 19:05
Medlem
LojtnantWerners avatar
Verkar vara mycket drama på Samhall, översitteri och obegripliga diskussioner.. kanske platsar i företagsskvaller..
Citera
2025-03-12, 16:06
Medlem
Okej Flashback! Mysterium är löst. Jag har i dag pratat med ”Eva” lite chill på lunchrast. Hon berätta för mig jag hade hört fel. Tydligen sa han inte en påse med fras utan något helt annat! Han måste även enligt Eva inte sagt något om kalorier alls!
Citera
2025-03-12, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChristopherRobin
Okej Flashback! Mysterium är löst. Jag har i dag pratat med ”Eva” lite chill på lunchrast. Hon berätta för mig jag hade hört fel. Tydligen sa han inte en påse med fras utan något helt annat! Han måste även enligt Eva inte sagt något om kalorier alls!

Så vad för tabletter var det i snacks-påsen?
Citera
2025-03-12, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unlimitedpower
Så vad för tabletter var det i snacks-påsen?

Eva sa dem visste inget om fras. Möjligt att han sagt naturgodis eller solrosfrön eller annan ”hälsosam” snacks. Vi pratade kort på rast men hon sa åtminstone att hon inte kunde minnas denna fras.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in