Hej kollar runt lite efter surplatta för 2000 kr kollade lite på xiaomi Redmi pad se 8+256 Grå för 2000 vad säger ni om den eller finns det bättre eller något man ska tänka på . Använder den till surfa strema kolla film
Xiaomin har dom sålt för under tusenlappen vilket är ett bra pris för denna, allt över är ocker.
Har man nu behovet av en platta som man vill ska fungera bra utan lagg och annat så lägg till och köp någonting som man kan använda utan att bli irriterad.
Jag lånar tråden lite om det är okej då jag är ute i samma ärende. Hur ser man om en surfplatta har en så kallad NFC-läsare? Det krävs för att använda exempelvis mobilt bankid och liknande. Min senaste surfplatta (Samsung Galaxy Tab A7) saknade detta vilket var en besvikelse.
Har tittat lite på Samsung Galaxy Tab A9+ som länkades tidigare i tråden. Den måste väl ha en NFC-läsare?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!