Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Så en läkare som faktiskt har träffat och undersökt Linn försöker begå osant intyg och tjänstefel, medan skräcködlan på Gotland som aldrig ens sett Linn sitter inte på sanningen?
Verkar det rimligt? Snälla svara inte med ännu ett lumparminne
Ja, det är så det fungerar, bägge parter behöver inte träffa patienten, det vet vi även igenom försäkringskassans egna läkare bedömningar gentemot vårdens läkare.
Där jag berättat jag frågade 2016 om min läkare kunde garantera jag skulle få bli sjukskriven då jag har eget företag, där min läkare garanterade med orden jag vet vad jag ska skriva så du får bli sjukskriven.
Det samma vet även Linns läkare vad man ska skriva o vad man ska utelämna, Linns läkare utelämna en viktig sak, via detta förstår även nästa läkare varför detta är utelämnat, sedan varför dessa system med två olika läkare? det är för många läkare inte kan säga nej till sina patienter när man begär sjukskrivning, genom att utelämna uppgifter kan sedan FK läkare urskilja, denna person får avslag.
Likande har hänt med Linn. medvetna uppgifter var utelämnade, dessa domare även poängterade saknades.